Adakah wano arc berakhir dengan manga?

Oda kemudiannya memberi jaminan kepada peminat yang bermasalah itu belum ada masa tamat yang pasti untuk manga itu. ... Namun begitu, Oda turut mengesahkan teori peminat bahawa akan berlaku perang hebat selepas Land of Wano arc.

Adakah arka WANO masih ada dalam manga?

One Piece sedang lusuh sekarang dengan arka Negara Wano, dan ia tidak mempunyai rancangan untuk memperlahankan. Dari anime hingga manga, siri ini memukau peminat di seluruh dunia. ... Satu-satunya orang yang memahami tahun-tahun yang tinggal dalam siri ini ialah Oda sendiri.

Adakah arka WANO lengkap?

Berapa lama lagi Wano Arc akan bertahan? Oda telah menyatakan bahawa siri ini akan tamat dalam 5 tahun. ... Jadi hanya masuk akal bahawa seluruh Arc akan bertahan sekurang-kurangnya setahun lagi.

Adakah WANO Kuni arka terakhir?

Ini juga menjelaskan mengapa ramai peminat berasa mudah untuk mempercayai bahawa Shonen Jump sedang menggoda "arka akhir". Arka cerita Wano Kuni ialah ansuran terbaru dalam Yonko Saga yang bermula pada Oktober 2015.

Bagaimanakah arka WANO akan berakhir?

Penghujung arka Wano ditandai dengan peperangan yang hebat antara Topi Jerami, dua maharaja laut, enam ahli Generasi Terburuk, Minks, Samurai, dan Marco phoenix. Selepas perang ini, sangat dijangka Wano akan melakukannya berada di bawah perlindungan Luffy jika mereka memenangi perang.

"Wano ialah THE BORONG ARC!" | Perbincangan One Piece | Kajian Grand Line

Siapa ibu Luffy?

Oda telah mengatakan bahawa Luffy ibu masih hidup dan dia adalah seorang wanita yang berpegang pada peraturan. Lokasi ibu Luffy tidak diketahui dan mungkin memerlukan beberapa ratus bab lagi sebelum Oda memutuskan untuk mendedahkan isteri Dragon dan ibu Luffy.

Adakah Kaido akan dikalahkan?

Kaido, menjadi lanun terkuat yang masih hidup, pasti tidak akan turun dengan mudah tetapi kekalahannya nampaknya tidak dapat dielakkan. ... Walaupun Luffy bertarung dengan Kaido di Kuri sekali dan sudah pun kalah, pertarungan ini berbeza kerana dia telah menguasai jenis Haki yang paling kuat untuk mengatasi pertahanan Kaido.

Adakah WANO Zoro adalah arka?

Wano bukan arka Zoro. ... Kisahnya akan terlibat dengan plot tetapi ia tidak akan menjadi titik fokus utama cerita untuk keseluruhan arka.

Adakah WANO Jepun?

Sejak Negara Wano berpusat di Jepun, Kuri boleh diterjemahkan sebagai "35,345 meter" atau "21.96 batu".

Adakah Luffy akan mengalahkan Kaido?

Terdapat dua pergaduhan antara Luffy dan Kaido setakat ini Luffy telah gagal untuk memenangi salah satu daripada mereka. Yang pertama mereka berlaku dalam Bab 923 dengan Kaido menumbangkan lawannya dengan satu pukulan. Yang seterusnya bermula pada Bab 1001 dengan Luffy dalam Gear Fourth dan baru-baru ini dibungkus dalam Bab 1013 One Piece.

Mengapa Wano ditutup?

Sebab Wano ditutup ialah untuk mengelakkan mereka daripada mengeksploitasi batu laut. Namun kerajaan dunia berjaya memperoleh beberapa batu laut. Ini mungkin melalui Orochi dan transaksi sifir pol. Mengapa Oden mahu membuka Wano dalam masa dua puluh tahun mungkin ada kaitan dengan batu prisma laut juga.

Adakah Wano arka terbaik?

2 Yang Terbaik: Hint The One Piece

Harta karun itu, sudah tentu, tidak akan didedahkan sehingga Luffy mencapai Laugh Tale, namun, ia pasti akan dibayangkan sebaik sahaja arka Negara Wano tamat. Dengan itu, Wano adalah, tidak dinafikan, akan berakhir sebagai salah satu arka terbesar dalam keseluruhan cerita, jika bukan yang terbesar.

Apakah arka selepas Wano?

Arka selepas Wano. (Spoiler)

  • Vegapunk/Emerald City/Pacifista. ...
  • Arka Underworld/CP0. ...
  • Arka jenis penerusan Astronomi/Angkasa lepas/Pulau Langit. ...
  • Elbaf. ...
  • Fishman Island Return- Visi Madame Shirly harus menjadi kenyataan entah bagaimana. ...
  • Arka berasaskan Shanks/Blackbeard.

Adakah Yamato seorang perempuan?

Dari segi sejarah, majoriti peminat percaya bahawa Yamato adalah watak transgender dalam alam semesta One Piece. Bukan sahaja watak itu diperkenalkan sebagai lelaki dalam manga, tetapi secara konsisten dirujuk menggunakan kata ganti nama lelaki tradisional dia.

Adakah Luffy akan menjadi raja lanun?

Luffy tidak boleh menjadi raja lanun tanpa mengalahkan Shanks atau mana-mana yang lain daripada empat Yonko, empat lanun terkuat di dunia. Begitu juga, bapa Usopp juga merupakan sebahagian daripada anak kapal Shank dan untuk menjadi penembak tepat yang terbaik, dia perlu mengatasi bapanya.

Di manakah Zoro di Wano?

Roronoa Zoro tidak dilahirkan di Wano. Zoro pergi ke Dojo Koshiro pada usia yang sangat muda dalam Biru Timur. Mustahil Zoro muda mengembara dari Wano (Dunia Baru) ke East Blue.

Siapa yang mengalahkan Kaido?

1 Telah Kalah: Kozuki Oden

Walaupun Oden kalah dalam pertempuran, pada dasarnya, dia mengalahkan Kaido. Menggunakan pedangnya, Ame no Habakiri dan Enma, dia melakukan serangan besar-besaran kepada Kaido yang mana dia hampir memenggal kepalanya.

Adakah WANO seperti Jepun?

Negara Wano adalah milik One Piece sudah pasti kebanyakan arka "Jepun". namun, dengan samurai, shogun, dan estetika masyarakatnya banyak meminjam daripada Edo Jepun era pengasingan. Versi One Piece Edo Wonderland ini secara jelas diperintah oleh rejim pengasingan, dan telah lama.

Adakah hiyori suka Zoro?

Hiyori juga telah menunjukkan sangat mempercayai Zoro, mendedahkan identitinya sendiri kepadanya, tidur di atasnya semasa malam yang sejuk, dan kekal bersamanya selepas dikejar oleh Oniwabanshu.

Siapa yang akan Zoro lawan di Wano?

The War For Wano sedang giat dijalankan dalam kedua-dua episod anime One Piece dan juga bab bercetak manga siri Shonen, dan seorang peminat telah memutuskan untuk menghidupkan salah satu momen terbesar dalam arka terbaru di mana Topi Jerami pendekar pemastautin lanun, Roronoa Zoro, menguji kekuatannya melawan yang ...

Adakah Zoro lebih kuat daripada Luffy di Wano?

Luffy Adalah Yang Terkuat Ahli Kru Sekarang. ... Di Wano, Luffy telah menjadi lebih kuat dan telah mempelajari ketiga-tiga jenis Haki dalam bentuk lanjutan mereka. Zoro, walaupun kuat, tidak mempunyai apa yang diperlukan untuk mengalahkan Luffy.

Sejauh manakah Zoro dalam arka WANO?

Selepas dua tahun latihan Zoro kini mampu mudah memotong bahan yang lebih kuat daripada keluli. Selepas timeskip, dia telah menunjukkan keupayaan untuk memotong keluli "seperti buah", dan kini cukup kuat untuk memenggal kepala binatang legenda seperti Naga dengan mudah.

Siapa yonko yang paling lemah?

Shanks adalah Yonko yang paling lemah.

Kenapa Big Mom takut Shanks?

TL;DR Big Mom takut dengan Shanks kerana dia terlalu berkuasa untuknya.

Siapa yang memberi parut pada Kaido?

Bab 970, bertajuk "Oden Vs. Kaido”, menunjukkan bagaimana Kozuki Oden memberi Kaido parutnya yang terkenal. Oden menggunakan Oden Nitoryu – Togen Totsuka untuk memotong Kaido dalam bentuk naganya dengan itu memberinya parut. Lima tahun selepas dia kembali ke Wano, Oden dilihat berarak ke pertempuran bersama Sembilan Sarung Merah.