Mengapa hawaii five o dibatalkan?

Tetapi outlet itu juga menyebut bahawa Alex mengalami kecederaan belakang tahun lalu di set, dan dia masih belum pulih sepenuhnya. Dia dilaporkan mempunyai rawatan sel stem yang membantu, tetapi dia tidak dapat mendaftar untuk pusingan lain. CBS didakwa mempermainkan idea untuk menggantikan Alex, tetapi sebaliknya memutuskan sudah tiba masanya untuk memotong kord itu.

Adakah Hawaii Five O akan kembali?

CBS mengumumkan bahawa episod terakhir drama hit Hawaii Five-0 akan disiarkan 3 April 2020. ... CBS kekal membisu tentang sebab mereka membatalkan rancangan itu, tetapi sumber mencadangkan bahawa pertunjukan itu ditamatkan kerana Scott Caan dan Alex O'Loughlin bersedia untuk pergi.

Adakah terdapat musim 11 Hawaii 5 O?

EKSKLUSIF: CBS' Hawaii Five-0 akan berakhir. Siri drama jenayah aksi popular itu akan melengkapkan tayangan 10 tahun, 240 episod dengan siri akhir dua jam pada hari Jumaat, 3 April. Dibangunkan oleh Peter M.

Apa yang McGarrett katakan selepas Aloha?

Sehinggalah McGarrett berkata, “A hui hou,” yang bermaksud “sehingga kita berjumpa lagi” yang benar-benar membuatkan pemergiannya berasa sedikit berharap.

Adakah Scott Caan dan Alex O'Loughlin berkawan?

O'Loughlin dan lawan mainnya Scott Caan mempunyai chemistry yang menakjubkan bersama sebagai McGarrett dan Danno. ... Sama seperti watak mereka, Alex dan Scott rapat dalam kehidupan sebenar. The dua berkawan baik dan sering mengambil gambar mengarut antara penggambaran. Satu lagi fakta menarik tentang persahabatan mereka ialah hari lahir mereka selang sehari.

Sebab Sebenar Hawaii Five-0 Memanggil Ia Berhenti

Adakah Alex O'Loughlin mempunyai loghat Australia?

Dilahirkan di Canberra, Australia, dan dibesarkan di Sydney, Alex O'Loughlin's loghat Aussie yang tebal tidak dapat didengari "Hawaii Five-0," di mana dia memainkan watak utama Steve McGarrett.

Siapa yang sedang berkencan dengan Steve McGarrett?

Chin kagum dengan kemahiran pelbagai tugas Steve yang semakin meningkat Catherine untuk meninjau satelit dan bersetuju dengan tarikh. Dalam "Nalowale", Catherine didedahkan sebagai teman wanita McGarrett. Kedua-duanya bangun di atas katil bersama-sama dan Steve memberitahunya dia rasa dia berhutang makan malam dengannya.

Adakah Steve meninggalkan Hawaii 5o?

Sepanjang dua bahagian akhir, Steve telah menunjukkan tanda-tanda tekanan traumatik dan keletihan, dan dia kini bersedia untuk berlepas dari Hawaii untuk membersihkan kepalanya dan mencari "kedamaian." Sepuluh tahun selepas dipaksa bersama sebagai pasangan yang tidak sepadan, kedua-duanya bertukar pelukan dan "Saya sayang awak." Tetapi itu baru permulaan...

Siapa yang membunuh John McGarrett?

Dalam episod perintis, dia dibunuh oleh Victor Hesse yang seterusnya membawa kepada penciptaan Pasukan Petugas Hawaii Five-0 sebagai anak lelaki John, Steve berusaha membalas dendam atas pembunuhan bapanya dengan membunuh Hesse.

Adakah Magnum PI diperbaharui untuk 2022?

But semula CBS, sebahagian daripada senarai but semula era '80-an yang termasuk "Magnum, P.I." dan "Hawaii Five-O" tidak diperbaharui untuk musim keenam.

Adakah NCIS Los Angeles Dibatalkan?

CBS berkata dalam tweet pada akhir April: "Kami telah memperbaharui @NCISLA secara rasmi dan memesan #NCISHawaii untuk musim siaran 2021-22.

Apa yang berlaku kepada Catherine Rollins Hawaii Five O?

Bagi Catherine, dia telah dihapuskan dengan penjelasan bahawa dia akan melakukannya tinggal kembali di Afghanistan untuk mencari anak lelaki yang menyelamatkan nyawanya. Selepas Musim 4, dia telah membuat beberapa penampilan tetamu, seperti di perkahwinan Kono dan Adam, tidak lama selepas itu dia dan McGarrett memutuskan untuk berpisah untuk kali terakhir.

Adakah Magnum PI akan kembali pada tahun 2020?

“Magnum P.I.” sudah kembali. CBS telah memperbaharui drama detektif yang berpangkalan di Hawaii untuk musim keempat, beberapa sumber melaporkan. Berita itu disahkan dalam suapan Twitter rancangan itu sendiri, yang berkata, “Semangat Aloha masih hidup dan sihat — #MagnumPI akan kembali untuk Musim 4!”

Adakah lembu jantan telah Dibatalkan?

Berikutan penyiasatan tempat kerja mengenai drama CBS Bull, pelakon pertunjukan Glenn Gordon Caron telah keluar dari persembahan dan perjanjian keseluruhannya dengan CBS Studios telah berakhir, sumber memberitahu The Hollywood Reporter. ... Siri yang dibintangi Michael Weatherly sebagai perunding juri Dr. Jason Bull, telah diperbaharui untuk musim keenam pada bulan April.

Adakah Alex O'Loughlin mempunyai tatu?

Tatu Alex O'Loughlin

Alex telah 6 tatu yang saya boleh kira. Kadang-kadang dia mendapat tambahan "palsu" untuk filem juga. Dia mempunyai tatu besar pada setiap bahu, tatu pada setiap lengan bawah, tatu kecil di atas puting kanannya, dan satu tatu besar yang merentangi bahagian bawah belakang dan mencecah sedikit ke pinggulnya (kegemaran peribadi saya).

Adakah Alex O'Loughlin meninggalkan Hawaii 5o?

Drama aksi CBS yang telah lama ditayangkan, diketuai oleh bintang siri Alex O'Loughlin, akan tamat secara rasmi selepas musim ke-10 semasa, rangkaian itu diumumkan Jumaat. ... "Pertunjukan ini hampir setiap detik terjaga selama 10 tahun terakhir dalam hidup saya," kata O'Loughlin dalam satu kenyataan Jumaat.

Siapa Wo Fat kepada Steve McGarrett?

Wo Fat (Bahasa Cina: 禾发) ialah nama penjahat fiksyen dalam siri CBS Hawaii Five-O. Dalam rancangan itu, Wo Fat adalah musuh Steve McGarrett (Jack Lord dan Alex O'Loughlin), ketua pasukan petugas khas (fiksyen) Hawaii, Five-O.

Adakah Catherine berkata ya kepada McGarrett?

Pada penghujung jam itu, Catherine (Michelle Borth) pergi untuk tugasan baharu, tetapi tidak sebelum mendedahkan bahawa dia tahu McGarrett (Alex O'Loughlin) sebelum ini akan melamar — dan dia akan've kata ya! Namun, Catherine menyatakan bahawa walaupun dia masih mengambil berat tentang McGarrett, dia gembira kini bekerja untuk CIA.

Apa yang Steve katakan pada penghujung Hawaii 5o?

Dalam siri akhir, nampaknya segala-galanya telah menjadi bulatan penuh untuk McGarrett (Alex O'Loughlin) seperti yang dikatakannya "jumpa lagi" - bukan "selamat tinggal" kepada ohananya.

Adakah Chin Ho Kelly meninggal dunia?

Watak itu dibunuh pada akhir musim kesepuluh, "Kematian dalam Keluarga". Walaupun watak itu telah dibunuh, Fong kembali untuk memainkan semula peranan Chin dalam juruterbang tanpa tayangan Hawaii Five-O 1997.

Adakah terdapat pasukan petugas Hawaii 50 yang sebenar?

Setaraf Kehidupan Sebenar

Pasukan Petugas Hawaii Five-0 ialah a pasukan petugas polis kerajaan negeri fiksyen muncul dalam siri prosedur polis CBS Hawaii Five-0.