Perlukah saya menonton anak panah atau berkelip dahulu?

Itu adalah saranan kami anda menonton tujuh episod pertama Arrow, dan kemudian tujuh episod pertama Flash sebelum menonton crossover. Sebaik sahaja anda telah menonton crossover, anda boleh melihat baki episod Arrow dan The Flash mengikut kehendak anda, masing-masing.

Bilakah saya harus mula menonton kilat dengan Arrow?

Jadi, jika anda telah menjejaki, susunan tontonan anda hendaklah seperti berikut: Anak panah Musim 1, kemudian Arrow Musim 2, kemudian Arrow Musim 3 dan The Flash Musim 1 pada masa yang sama, kemudian, tonton Arrow Musim 4, The Flash Musim 2 dan Supergirl Musim 1 pada masa yang sama.

Apakah pesanan yang harus saya tonton Flash Arrow dan Supergirl?

Pesanan jam tangan untuk Arrowverse's Elseworlds ialah: The Flash 5×09, kemudian Arrow 7×09, diikuti oleh Supergirl 4×09.

Adakah Arrow dan Flash disambungkan?

Jawapan Pantas: The Flash ialah spin-off daripada Arrow. Peminat diperkenalkan secara senyap kepada Barry Allen, A.K.A. The Flash, dalam musim kedua Arrow, apabila watak itu menerima cerita asal dua bahagian. ... The Flash (2014 - ) ialah spin-off Arrow (2012 - ).

Rancangan manakah yang lebih baik Arrow atau flash?

The Speed ​​Force, perjalanan masa dan nada buku komik yang menggembirakan telah menjadikan "The Flash" sebuah persembahan yang membuatkan peminatnya terus berjalan di samping watak utamanya. Lima sebab Cinema Blend mengapa "Anak Panah" ialah persembahan yang lebih baik. Pandangan kami: "Anak Panah" lebih gelap dan lebih tajam, dan tidak seringan seperti "The Flash."

Panduan Pemula untuk Arrowverse (pra-Krisis di Bumi Tak Terhingga)! | Perintah Melihat Arrowverse

Adakah denyar lebih popular daripada Arrow?

The Flash sudah pasti yang paling popular daripada semua rancangan Arrowverse. ... Arrow mencapai banyak kejayaan pada awalnya, membawa angka tontonan yang mengagumkan untuk rangkaiannya apabila rancangan utamanya The Vampire Diaries perlahan-lahan mula mengalami penurunan rating.

Adakah Arrow persembahan yang bagus?

The gaya persembahan sentiasa sangat bagus, dengan beberapa adegan aksi pertempuran tangan ke tangan yang menakjubkan yang benar-benar membawa anda ke dunia yang lebih gelap ini dalam alam semesta yang kini besar ini. ... Stephen Amell telah menjadi terkenal kerana bermain Oliver Queen/The Green Arrow selama bertahun-tahun dan dia terus melakukan kerja yang hebat musim ini.

Bolehkah saya menonton Supergirl tanpa menonton Arrow?

Anda boleh pergi tanpa melihat musim terbaharu Supergirl, Batwoman dan Legends Of Tomorrow, tetapi berbaloi untuk menonton siri terbaharu kedua-dua Arrow dan The Flash, dan siri 7 akhir Arrow untuk memahami dengan tepat apa yang berlaku.

Bagaimanakah Barry Allen mengenali Oliver Queen?

Musim lalu di Arrow, Barry Allen melawat Queen Consolidated untuk berunding mengenai pecah masuk. Dia, selepas semua, seorang saintis forensik. ... Situasi timbul dan Barry mendapati dirinya berada dalam bulatan dalaman The Arrow. Dia sudah cukup banyak membuat kesimpulan bahawa Oliver ialah Anak Panah dan Felicity ialah saintis komputernya.

Adakah Barry Allen mempunyai kuasa dalam Arrow?

Ketaksubannya terhadap pemecut zarah dan minat terhadap Harrison Wells bermula sebelum kebolehannya yang luar biasa. Selepas letupan yang mengakibatkan Barry disambar petir, dia bangun dan mendapati bahawa dia telah mengembangkan kebolehan meta-manusia, khususnya kuasa kelajuan.

Bolehkah saya menonton Arrow tanpa menonton kilat?

Persilangan antara Arrow dan The Flash secara rasminya adalah yang pertama dari Arrowverse dan meletakkan asas untuk persilangan masa hadapan. ... Kami mengesyorkan agar anda menonton tujuh episod pertama Arrow, dan kemudian tujuh episod pertama Flash sebelum menonton crossover.

Apakah yang perlu saya tonton selepas Arrow?

Ini ialah 9 rancangan yang penonton Arrow mungkin mendapat sepakan, jika mereka belum menontonnya.

  • Daredevil (Netflix) ...
  • Supernatural (Netflix, The CW) ...
  • Titans (DC Universe) ...
  • Riverdale (Netflix, The CW) ...
  • The Walking Dead (Netflix) ...
  • The Boys (Amazon Prime) ...
  • Notis Bakar (Hulu, Amazon Prime) ...
  • Pengembaraan Sabrina yang Sejuk (Netflix)

Apakah episod silang bagi denyar dan Anak Panah?

kandungan

  • 1.2 Wira Gabung Pasukan.
  • 1.3 Pencerobohan!
  • 1.4 Krisis di Bumi-X.
  • 1.5 Dunia Lain.
  • 1.6 Krisis di Bumi Tak Terhingga.

Adakah Gotham sebahagian daripada Arrowverse?

"Elseworlds" ialah acara silang Arrowverse tahunan kelima yang menampilkan episod siri televisyen aksi langsung The Flash, Arrow dan Supergirl di The CW. ... "Elseworlds" memperkenalkan watak Batwoman dan Lois Lane, dan Kota Gotham fiksyen, kepada alam semesta.

Adakah terdapat persilangan Arrowverse 2021?

Dedah CW mengumumkan persilangan Arrowverse 2021 - Rentak.

Episod Flash yang manakah diteruskan pada Arrow?

Crossover bermula dalam episod Supergirl 2x8 "Medusa," walaupun itu lebih kepada penggoda pada penghujung episod (memaparkan adegan Barry dan Cisco merekrut Supergirl), dan berterusan selepas episod Flash dalam Arrow episod 5x8, juga dipanggil "Invasion!," dan berakhir dengan Legends episod 2x7 "Invasion!"

Siapakah pelumba terpantas?

Wally West ialah Denyar Terpantas dan boleh dikatakan makhluk terpantas yang pernah wujud, seperti yang dikatakan oleh Max Mercury—dan telah dinyatakan bahawa Wally dan Barry adalah satu-satunya dua pelumba laju yang cukup pantas untuk mengatasi kematian itu sendiri.

Adakah Barry Allen dan Oliver Queen berkawan?

Salah satu persahabatan yang paling hebat dalam Arrowverse ialah dinamik antara Arrow's Oliver Queen (Stephen Amell) dan The Flash's Barry Allen (Grant Gustin), sejak wira yang berpangkalan di Central City itu memasuki musim kedua Emerald Archer.

Bolehkah saya menonton Supergirl?

Pada masa ini anda boleh menonton "Supergirl" penstriman di Sky Go, Now TV, Virgin TV Go atau beli sebagai muat turun di Apple iTunes, Google Play Movies, Amazon Video, Microsoft Store, Sky Store.

Adakah Supergirl Dibatalkan?

Rangkaian televisyen Amerika The CW mengesahkan dalam September 2020 Supergirl akan berakhir dengan musim keenam. Melissa Benoist akan memakai kostum berkopiah terkenal untuk peranan eponim buat kali terakhir. Pandemik coronavirus memaksa kebanyakan rancangan CW ditarik balik pada 2020 termasuk pertunjukan seperti Riverdale.

Adakah Kung Fu dalam Arrowverse?

Anda akan dimaafkan kerana menganggapnya Kung Fu adalah sebahagian daripada Arrowverse. Ia bukan sahaja disiarkan setiap minggu di The CW, tetapi but semula baharu ini turut membintangi seorang pejuang yang akhirnya kami temui berasal daripada barisan panjang pahlawan yang berkuasa.

Mengapa Anak Panah Hijau Dibatalkan?

Mengapa Green Arrow dan The Canaries dibatalkan? Penerbit eksekutif Arrow Marc Guggenheim mendedahkan di Twitter bahawa keputusan untuk tidak bergerak ke hadapan dengan Green Arrow dan The Canaries telah dibuat semula semasa permulaan wabak coronavirus novel dan ia akhirnya menjadi faktor penentu dalam keputusan itu.

Siapa penjahat panah terbaik?

Arrow Villains, Kedudukan Paling Lames Hingga Paling Cool

  1. 1 Paling Cool: Deathstroke.
  2. 2 Paling Hebat: Malcolm Merlyn. ...
  3. 3 Paling Sejuk: Harimau Gangsa. ...
  4. 4 Paling Sejuk: Prometheus. ...
  5. 5 Paling Hebat: Ricardo Diaz. ...
  6. 6 Paling Hebat: Ra's Al Ghul. ...
  7. 7 Paling Hebat: Damien Darhk. ...
  8. 8 Paling Cool: Merungut. ...

Apakah musim kilat terbaik?

1. Musim 1 – The Flash mempunyai musim debut yang terbaik dengan The Reverse Flash, sudah pasti keburukan besar terbaik dari arrowverse. Musim ini mempunyai penulisan yang terbaik apabila bercakap tentang latar belakang Flash, konsep perjalanan masa speedster dan cara Reverse Flash menggunakannya.