Adakah eren suka mikasa?

Semasa dua bekas rakan itu berbual, Eren mendedahkan bahawa dia benar-benar mencintai Mikasa, dan menjadi lebih panik apabila Armin mencadangkan bahawa ahli paling kuat Rejimen Pengakap akan berpindah dari Jaeger apabila dia mati akibat pertempuran mereka.

Adakah Eren mencium Mikasa?

Dan dengan serangan terakhir ini terhadap Eren, yang bab berakhir dengan Mikasa memberinya ciuman selamat tinggal. ... Memutuskan kepalanya dari tulang belakangnya (dan dengan itu transformasi Titannya), dia mengucapkan selamat tinggal kepada Eren dengan menciumnya.

Kenapa Eren cakap dia benci Mikasa?

Menurut Eren, puak Ackerman direka semata-mata untuk melindungi, dan apabila kuasa itu terjaga, mereka tidak mempunyai pilihan selain mematuhi. Eren menuduh Mikasa mengikut perintahnya secara membuta tuli kerana genetiknya, dan dia membenci kekurangan kehendak bebas ini.

Adakah Eren jahat sekarang?

Eren Akhirnya Menjadi Penjahat. Untuk melindungi rakyatnya terhadap Marley, Eren menyusup masuk ke Liberio dan melepaskan bentuk Titannya. Dia makan Willy Tybur, bangsawan Eldian yang mengisytiharkan perang melawan Paradis, dan memperoleh War Hammer Titan.

Adakah Eren benar-benar jahat?

Eren - An pembunuh upahan? ... Pada ketika ini, peminat akan menganggap tindakan Eren jahat kerana membunuh sesama manusia sudah ada dalam fikirannya. Walau bagaimanapun, ia kemudiannya mendedahkan bahawa tindakan Eren pergi ke arah ini hanya supaya dia boleh memanipulasi Titan Pengasas.

Cinta TRAGIK Eren dan Mikasa DIJELASKAN! | Serangan ke atas Titan / Shingeki no Kyojin Pengakhiran Gila

Siapa yang berkahwin dengan Eren?

Ya, Eren memang suka Mikasa kerana dia pastinya wanita terpenting dalam hidupnya selepas ibunya. Walaupun begitu, ada kemungkinan untuk Eren dan Historia berkahwin - lebih daripada tugas dan kewajipan daripada cinta.

Siapa yang mengandungkan Historia?

1. Siapakah yang mengandungkan Historia? Dengan manga menuju ke penamatnya, misteri di sebalik kehamilan Historia terus menjadi teka-teki. Episod kesepuluh musim 4 mewujudkan rakan zaman kanak-kanak Historia, Petani, sebagai bapa kepada bayinya.

Adakah Mikasa dan Jean berciuman?

MIKASA KISS JEAN PADA EPISOD SETERUSNYA SELEPAS JEAN MEMBUKTIKAN BETAPA LEBIH BAIK DAN LEBIH SEJUK DIA DARIPADA EREN YANG KALAH ITU.

Siapa suka Mikasa?

Jelas sekali Mikasa sangat mengambil berat tentang rakan zaman kanak-kanaknya, walaupun Eren tidak dapat melihatnya lagi. Jika ada satu perkara yang jelas tentang Mikasa Ackerman Attack on Titan, ia adalah bahawa dia menumpukan di luar semua sebab atau logik kepada Eren Yaeger.

Adakah Jean jatuh cinta dengan Mikasa?

Cintanya kepada Mikasa, seperti yang dia miliki untuk Eren, adalah tidak dapat dihalang dan tidak bersyarat. Cinta yang sangat matang dan mendalam secara ringkasnya, kerana Jean meletakkan kebahagiaan Mikasa jauh di hadapannya (bagi seseorang yang sentiasa meletakkan keselesaannya sebagai penguasa, itu adalah perubahan yang luar biasa) dan tidak berusaha untuk memperoleh apa-apa kemuliaan daripadanya.

Siapa kekasih Levi?

Kesetiaan dan kasih sayang Levi jelas kelihatan pada satu orang- Erwin Smith. Dia nampak faham dan mengikut perintahnya.

Adakah Eren menghamili Historia?

Ia boleh dikatakan bahawa Historia berkahwin dengan petani, dan memutuskan untuk mempunyai anak dengan petani untuk menghalang Eren daripada Rumbling untuk menghalang akhir dunia. Jadi, jawapan kepada soalan ini adalah tidak, tetapi kita masih tidak tahu kebenarannya kerana pencipta Hajime Isayama masih belum mengesahkan teori itu.

Adakah Armin perempuan?

Isayama telah mendedahkannya Armin ialah watak perempuan. Sekarang ini adalah satu kejutan besar untuk peminat Shingeki no Kyojin.

Siapakah ayah bayi Historia?

Kesimpulan: secara rasmi bapa kepada bayi di Historia ialah Petani", jadi manga berkata, jadi anime berkata; dan begitulah keadaannya melainkan dalam baki dua bab manga, Hajime Isayama mengatakan sesuatu yang lain.

Adakah Eren tidur dengan Historia?

Inilah yang saya fikir: Eren membetulkan/membina/mengubah masa lalu untuk mendapatkan masa depan yang dia inginkan, iaitu untuk memusnahkan dunia, dan dia melakukan semua itu SEMASA melakukan hubungan seks dengan Historia(Kerana dia mempunyai darah diraja), yang membawa kepada dia menjadi bapa kepada anaknya.

Adakah Eren mencintai Annie?

Eren menjadi sangat defensif terhadap Annie apabila Armin mengemukakan teorinya bahawa dia adalah titan wanita. ... Dalam anime Junior High sangat tersirat bahawa Annie sukakan Eren dan mereka berdua menjalinkan kecintaan mereka terhadap stik burger keju.

Adakah Eren Jaeger sudah mati?

Malangnya, ya. Eren meninggal dunia pada penghujung siri ini. ... Selepas beberapa lama, Mikasa dapat masuk ke dalam mulut bentuk Titan Eren di mana badan sebenarnya kelihatan dan dia memenggalnya.

Mengapa Eren mengkhianati kemanusiaan?

Ini kerana dia mahu menjadikan Kor Tinjau seolah-olah wira kepada selebihnya manusia. Seperti yang dijelaskan oleh Eren dalam bab terakhir, ini semua perlu untuk memenuhi masa depan yang telah dilihatnya dengan keupayaan Attack Titannya.

Berapa umur Eren?

Jadi, dengan mengingati segala-galanya, adalah selamat untuk menyimpulkan bahawa Eren pada masa ini 19 tahun. Malah, anda boleh mengekstrapolasi alasan ini untuk ramai rakan sekerjanya yang lain, termasuk Mikasa.

Adakah Historia mempunyai anak?

Historia menerajui dunia baharu ini sebagai ratu, dan tinjauan masa depan ini mendedahkannya dia berjaya melahirkan seorang anak malah dilihat meraikan ulang tahun ketiga kanak-kanak itu dalam bab terakhir.

Siapa yang membunuh Eren?

Attack on Titan, siri yang berterusan selama 11 tahun telah berakhir. Selepas Mikasa membunuh Eren, dunia menjadi dunia tanpa Titan.

Mengapa Eren ketawa apabila Sasha meninggal dunia?

Yang pertama ialah Eren ketawa melihat fakta itu soal kata terakhir Sasha, “Daging”. Ia mungkin menyebabkan dia ketawa kerana Sasha hanya mementingkan daging walaupun pada nafas terakhirnya. ... Kerana, sebenarnya, Eren berasa bersalah atas kehilangan rakannya -- sama seperti ketika dia kehilangan Hannes dalam Musim 2.

Adakah Kapten Levi seorang dara?

Walaupun atas sebab yang aneh dan menyedihkan LeviHan TIDAK menjadi kanon, Levi secara kanonik kemungkinan besar seorang dara disebabkan fakta bahawa dia menyukai kebersihannya dan mungkin tidak selesa dengan menyertai aktiviti seksual, terutamanya jika dia hanya menghamili setiap wanita yang dia temui!

Adakah Levi sebenarnya mencintai Petra?

Canon. Levi dan Petra mempunyai hubungan yang sangat rapat, Levi sebagai kaptennya dan Petra sebagai bawahannya. Kedua-duanya mempunyai pertemuan pertama apabila Skuad Gerak Khas yang baru ditubuhkan mengadakan pertemuan pertama mereka selepas Levi secara peribadi memilih Petra sebagai salah seorang ahlinya.