Adakah rumah pernah memotong kakinya?

Rumah mempunyai otot mati dipintas ke memulihkan peredaran ke baki kakinya, berisiko kegagalan organ dan serangan jantung. Dia tidak bersedia untuk memilih amputasi sebaliknya menanggung kesakitan yang pedih selepas pembedahan untuk mengekalkan penggunaan kakinya.

Bilakah rumah kehilangan kakinya?

Kisah di sebalik kecederaan kakinya akhirnya dijelaskan dalam musim 1, episod 21, "Tiga Cerita", di mana ia mendedahkan bahawa kecederaan kaki House adalah disebabkan oleh infarksi yang akhirnya mendapat begitu teruk doktor mencadangkan pemotongan.

Apa yang House keluarkan dari kakinya?

House mengetahui punca ubat eksperimen yang dia ambil ketumbuhan dalam tikus. House menemui tiga ketumbuhan di kakinya. Tiga belas bersetuju untuk membantu wanita yang ditemuinya di penjara tetapi tidak membawanya ke hospital. ... House cuba membedah kakinya untuk membuang ketumbuhan.

Adakah Dr House mempunyai kelemahan dalam kehidupan sebenar?

Hugh Laurie berkata dia mungkin terpaksa berhenti daripada watak utamanya dalam drama perubatan TV popular House - kerana berpura-pura tempang telah menyebabkan dia mengalami kecederaan yang nyata. Bekas bintang Blackadder itu kini lemas selepas bermain Dr Gregory House, yang menggunakan tongkat untuk berjalan, sejak lima tahun lalu.

Mengapa Cuddy meninggalkan rancangan itu?

Cuddy tidak kembali ke "Rumah" kerana pertikaian kontrak.

Oleh kerana rancangan itu hanya dijangka berlangsung tujuh musim, "House" mempunyai belanjawan terhad untuk Musim 8 dan cuba merundingkan kadar yang lebih rendah untuk kepulangan Lisa dan Omar. Omar Epps menerima perjanjian itu, tetapi Lisa mempunyai tawaran lain untuk bekerja di The Good Wife.

Kisah Di Sebalik Kaki Rumah | Rumah M.D.

Mengapa Dr House berakhir?

Keputusan untuk menamatkan Dewan selepas lapan musim bukanlah mudah — dan, ternyata, tidak semestinya perlu datang pada tahun ini. ... Tetapi Fox, yang kini membelanjakan $5 juta setiap episod untuk House, mahu melihat potongan dalam yuran lesen rancangan itu sebelum mempertimbangkan pembaharuan.

Apa yang salah dengan kaki rumah?

Lima tahun kemudian, semasa permainan golf, dia mengalami masalah infarksi di kaki kanannya yang tersalah diagnosis selama tiga hari. House akhirnya akan mendiagnosis infarksi itu sendiri. Aneurisme di pahanya telah membeku, membawa kepada infarksi dan menyebabkan otot quadricepsnya menjadi nekrotik.

Mengapa House beroperasi dengan kakinya sendiri?

Risau dia ada ketumbuhan, House memberikan dirinya MRI - sebaiknya jangan bertanya sama ada seseorang benar-benar boleh mengendalikan mesin itu - dan menemui jisim pepejal di kakinya. Tumor, sama seperti pada tikus. Oleh itu, daripada mengaku bahawa dia seorang yang bodoh dan pergi ke hospital, House memutuskan untuk membedah dirinya.

Mengapa House melakukan renjatan elektrik kepada dirinya sendiri?

House berkata dia syok sendiri kerana Wilson mencabarnya untuk melihat dunia akhirat sendiri.

Dr House berakhir dengan siapa?

Kahwin rumah Dominica dalam musim 7, selepas perpisahannya dengan Cuddy.

Apakah rumah IQ?

Kebanyakan watak IQ tinggi

Dr. Gregory House (House, M.D.) 4. 97.8. 1152.

Mengapa Cameron dan Chase bercerai?

Pada musim 6, Cameron meninggalkan PPTH dan menceraikan Chase selepas mengetahui tentang peristiwa itu berlaku dalam episod The Tyrant. ... Dia pergi apabila dia menyedari bahawa House mempunyai impak yang besar terhadap Chase dan dia tidak dapat hidup dengannya, selepas percubaannya yang gagal untuk membuat Chase berhenti dari hospital juga.

Apakah episod House yang terbaik?

House: Episod terbaik drama misteri perubatan Hugh Laurie

  1. 'Detoks' (Musim 1, Episod 11) ...
  2. 'Kawalan' (Musim 1, Episod 14) ...
  3. 'Tiga Cerita' (Musim 1, Episod 21) ...
  4. 'All In' (Musim 2, Episod 17) ...
  5. 'House vs God' (Musim 2, Episod 19) ...
  6. 'Tiada Sebab' (Musim 2, Episod 24) ...
  7. 'Anak Lelaki Koma' (Musim 3, Episod 7)

Apa yang berlaku kepada House dan Wilson?

Hubungan Wilson dan House telah diuji dengan teruk pada banyak kesempatan. ... Terkejut dia, Wilson menemui House dalam keadaan hidup dan sihat, setelah memalsukan kematiannya untuk menghabiskan bulan-bulan terakhir Wilson bersamanya (House menghadapi kembali ke penjara), dan House bertanya kepada Wilson bagaimana dia mahu menghabiskan lima bulan terakhirnya.

Apakah embolisme lemak daripada amputasi?

Sindrom embolisme lemak berlaku apabila lemak memasuki aliran darah (embolisme lemak) dan mengakibatkan gejala. Gejala biasanya bermula dalam sehari. Ini mungkin termasuk ruam petechial, penurunan tahap kesedaran, dan sesak nafas. Gejala lain mungkin termasuk demam dan penurunan pengeluaran air kencing.

Apakah kematian Wilson di Rumah?

House menjawab, "Saya sudah mati, Wilson" dan bertanya kepada Wilson bagaimana dia ingin menghabiskan bulan-bulan terakhirnya sebelum dia meninggal dunia. kanser terminalnya. Adegan terakhir termasuk montaj rakan sekerja House.

Apa yang House menyuntik dirinya?

Tiada masalah pernafasan, tetapi gusinya kelihatan seperti melecur. House sedang melakukan latihannya lagi tetapi bukannya menyuntik dirinya dengan kompaun, dia mengambil Vicodin.

Adakah House pernah melakukan pembedahan?

Di bawah undang-undang kebanyakan negeri A.S. dan wilayah Kanada, hanya doktor perubatan boleh melakukan pembedahan ke atas pesakit. ... Walau bagaimanapun, House dan pasukannya sering melakukan prosedur pembedahan kecil sendiri.

Adakah kaki Rumah sebenar?

Dalam kes House, MRInya mendedahkan aneurisme, iaitu bonjolan yang tidak normal dalam saluran darah. Darah dalam aneurisme telah membeku, memotong aliran darah ke pahanya, infarksi. Rumah mengalami kematian otot selepas infarksinya. Jika tisu mati itu tidak dialihkan maka dia akan mati.

Siapa Kahwin Rumah?

Dominika Petrova (Karolina Wydra) dan House berkahwin supaya dia boleh dibenarkan tinggal di AS Dominika pertama kali muncul dalam episod musim 7 "Fall from Grace", di mana dalam usaha untuk membuat Lisa Cuddy cemburu, House mengumumkan bahawa dia akan berkahwin. Dominika, supaya dia dapat kad hijaunya.

Apa yang Hugh Laurie lakukan sekarang?

Dia kini dilihat di Komedi angkasa HBO, Avenue 5, daripada pencipta Veep. Seterusnya, Hugh Laurie membintangi The Personal History of David Copperfield, yang sepatutnya keluar lewat tahun ini. Dia juga seorang pengarang terkenal dan pemuzik blues.

Siapa yang menggantikan 13 dalam House?

Fox juga mendedahkan Sarjana akan berada dalam kapasiti berulang dan sementara, menggantikan Olivia Wilde sebagai Thirteen sehingga Wilde selesai penggambaran Cowboys and Aliens, sebuah filem yang dikeluarkan pada Julai 2011. Selepas kepulangan Wilde, watak Tamblyn telah dibersarakan daripada siri ini.

Berapakah jumlah wang yang diperoleh Hugh Laurie daripada House?

Gaji "House": Untuk beberapa musim pertengahan siri, Hugh memperoleh $300,000 setiap episod "House". Itu mencapai kira-kira $7 juta setiap musim. Pada puncaknya Laurie membuat $700,000 setiap episod.

Adakah akan ada musim 9 House?

Episod pertama House musim 8 disiarkan pada 3 Oktober 2011 di Fox dan berlangsung sehingga 21 Mei 2012. Selepas itu, peminat tidak sabar menunggu bulan September kerana kebanyakan musim telah digugurkan pada bulan itu sendiri. Tetapi malangnya, musim 9 tidak akan kembali lagi.