Mengapakah mythbusters berakhir?

Dibintangi bersama Adam Savage dan Jamie Hyneman tidak benar-benar mesra walaupun selepas bekerja selama empat belas tahun yang panjang! Semasa bercakap tentang persamaan mereka, Adam Savage menyatakan bahawa hubungan mereka berubah secara radikal, tetapi ia juga kekal sama.

Mengapa Mythbusters Dibatalkan?

Mythbusters dibatalkan disebabkan penurunan besar dalam rating penonton mereka, manakala kos pengeluaran masih tinggi. Rancangan itu merupakan program yang paling lama ditayangkan di Discovery Channel.

Adakah Jamie dan Adam bertengkar?

Adakah Jamie dan Adam bertengkar? Kedua-dua bintang itu tidak serasi, dan tidak mempunyai hubungan di luar rancangan itu. "Kami ingin menyatakan bahawa kami telah mengenali antara satu sama lain selama 25 tahun dan tidak pernah sekali pun duduk untuk makan malam bersama-sama," kata Hyneman kepada Entertainment Weekly dalam temu bual baru-baru ini.

Mengapa Tory Grant dan Kari meninggalkan Mythbusters?

Ternyata, apa itu Grant, Kari, dan Tory meminta dianggap tidak munasabah oleh pengeluar. Dan menjelaskan keadaan: "Kami sangat berminat untuk [Grant, Kari, dan Tory] menjadi sebahagian daripada rancangan itu, kami peminat besar mereka, dan apa yang mereka lakukan selama 10 tahun adalah luar biasa.

Adam Savage Mengenai Mengapa Mythbusters Berakhir