Adakah daryl mati dalam komik?

Daryl Dixon tidak pernah muncul dalam komik, dan tidak ada rakan sejawat yang setanding, sama ada. Itu mungkin sebahagian daripada sebab Carl bertahan hingga ke penghujung komik, manakala Daryl akan berjaya ke penghujung siri TV utama. Walau bagaimanapun, dalam komik, beberapa kematian watak besar-besaran mengejutkan pembaca.

Adakah Carol mati dalam komik?

Carol mati dalam pelukan Tyreese, dan dibunuh dengan penuh belas kasihan oleh Andrea, semasa dia menghidupkan semula hampir serta-merta sebelum dia berpeluang menggigit Tyreese (yang sangat sedih dan dengan itu terdedah kepada serangan Carol). Kemudian, dia dikebumikan di sebelah Allen.

Adakah Negan mati dalam komik?

Jika anda telah membaca buku komik bertajuk "Negan Lives!," anda sedar itu bekas penjahat tidak dibunuh. Sebaliknya, dia dijatuhi hukuman hidup dalam buangan. ... Negan sepatutnya mati dengan tangan Maggie, menurut pencipta Robert Kirkman.

Bagaimanakah Lori mati dalam komik?

Semasa serangan penjara, Gabenor menyedari keluarga Grimes melarikan diri dan mengarahkan Lilly untuk menghabisi mereka. Lori segera ditembak di belakang oleh Lilly dan jatuh ke tanah, mendarat di atas anak perempuannya, Judith, meremukkan dan melemaskannya sehingga mati.

Adakah Lori Grimes mengandung bayi Shane?

Lori mendapati dia mengandung bayi Shane tetapi dia berikrar bahawa Rick akan menjadi satu-satunya bapa sejati kepada anak-anaknya. Walaupun ketegangan yang timbul selepas kematian Shane, Rick mengetuai kumpulan yang terselamat ke penjara terbiar. ... Terdapat andaian bahawa pejalan kaki memakan Lori, dan itu kemudiannya disahkan.

Semua Kematian dalam Komik The Walking Dead #1 - #120

Adakah Lori menipu Rick?

Dalam urutan penutup episod, Lori mengakui kepada Rick bahawa dia mempunyai hubungan sulit dengan Shane dengan kepercayaan bahawa suaminya telah mati.

Adakah Rick memotong lengan Carl?

Rick dengan sebak bersiap untuk memotong lengan Carl, tetapi Negan menghalangnya pada saat terakhir, memberi jaminan bahawa Rick kini akan mengikut perintahnya. ... Dia menemaninya di sana, menjelaskan keinginannya untuk membunuh Negan.

Mengapa mereka mengekalkan Negan hidup?

Negan meminta Rick untuk menyerah, untuk "membiarkan keadaan kembali seperti semula", tetapi Rick menolak. ... Rick mendedahkan bahawa dia akan memastikan Negan hidup supaya dia dapat melihat tamadun baru yang terselamat berkembang tanpa dia. Rick juga memberitahu Negan bahawa dia akan menghabiskan sisa hidupnya di penjara.

Siapa yang Membunuh Rick dalam komik?

Orang-orang Gabenor memandu kereta kebal melalui pagar, memusnahkan rumah Rick dan menyebabkan pertempuran antara kedua-dua pihak. Gabenor cuba mencekik Rick yang cedera parah sehingga mati, tetapi Michonne menikamnya melalui dada.

Mengapa Carol mati dalam komik?

Carol berkongsi hubungan yang kuat dan bergantung dengan Tyreese dalam komik, tetapi apabila dia menyaksikan dia menipunya dengan Michonne, ia memberi kesan teruk kepada kesihatan mentalnya. Ini kemudiannya membawa kepada Carol membenarkan Walker yang terikat menyerang dan, akhirnya, bunuh dia.

Ke mana Carol pergi selepas anjing t mati?

Selepas tamatnya perang menentang Penyelamat, Carol bergerak kepada Kerajaan. Dia kemudiannya berkahwin dengan Ezekiel dan menjadi ibu angkat Henry.

Adakah Daryl Dixon seorang dara?

Inilah jawapannya— Daryl Dixon adalah seorang anak dara.

Adakah Daryl mencintai Beth?

Boleh dikatakan yang mempunyai potensi paling romantis untuk Daryl Beth. Dibiarkan untuk melarikan diri sendiri, mereka berkongsi perbualan intim tentang kehidupan mereka, minum bersama, dan kelihatan seperti pasangan manis keluar pada tarikh pertama.

Adakah Negan seorang lelaki yang baik sekarang?

Ya, Negan sudah baik sekarang. Satu tema utama ialah persembahan ialah orang boleh berubah. Sudah lebih enam tahun sejak tindakan mengerikan Negan, dan sejak itu, dia melakukan beberapa perkara yang benar-benar baik dan berjuang untuk tujuan yang betul. Tidak ada kebaikan sepanjang masa dan tidak ada keburukan sepanjang masa.

Bagaimanakah Negan terselamat daripada terkena tekaknya?

Rick merebut peluang untuk mengemis untuk hidupnya dan masa depan yang sangat diingini oleh anaknya, Carl (Chandler Riggs). Apabila Negan teragak-agak untuk membunuhnya cukup lama, Rick mengambil pisau dan menghiris leher Negan dengan lebar buka. ... Betul, di The Walking Dead seorang lelaki boleh dicelah kerongkongnya dan bertahan.

Adakah Maggie mempunyai bayi Glenn?

The Walking Dead: First Look at Maggie and Anak lelaki Glenn Hershel dalam Musim 10. The Walking Dead mendedahkan pandangan pertama Hershel Rhee yang berusia lapan tahun dalam episod 10 musim baharu yang disiarkan di AMC pada 2021, di mana Hershel kembali bersama ibu Maggie (Lauren Cohan).

Mengapa Negan memotong lengan Carl?

Carl Memberitahu Rick Untuk Memotong Lengannya

Jika Rick menolak Negan berkata bahawa dia akan membunuh semua orang dalam kumpulan itu. Semua orang yang dia dan Carl suka, termasuk Michonne dan Maggie dan Baby Rhee. ... Dia tidak mahu Rick diseksa lebih-lebih lagi dengan melihat dia menangis dan menjerit dan dia tidak mahu merayu Negan untuk apa-apa.

Mengapa Rick memotong lengan Jessie?

Dalam tayangan perdana pertengahan musim, "No Way Out", Jessie dilihat berjalan melalui kumpulan itu bersama Rick dan yang lain. Mereka berhenti dan membincangkan rancangan yang disesuaikan untuk meninggalkan Iskandariah. ... Rick memotong tangannya dengan kapaknya untuk menyelamatkan Carl daripada ditarik masuk mengejarnya.

Adakah Judith benar-benar bayi Rick?

Judith Grimes ialah anak kedua yang dilahirkan oleh Lori Grimes dan merupakan bayi pertama yang digambarkan dilahirkan semasa kiamat. ... Rick kemudian mendedahkan bahawa dia tahu itu Judith bukan anak kandungnya, tetapi dia menyayanginya tanpa mengira dan sanggup melindunginya dalam apa jua keadaan.

Adakah Rick tahu Judith bukan miliknya?

Itulah ayahnya." Pada musim tujuh, episod empat "TWD," Rick secara mengejutkan mendedahkan kepada pasangannya, Michonne (Danai Gurira), bahawa dia tahu itu. anak perempuan yang dia besarkan mungkin bukan miliknya.

Mengapa Lori marah pada Rick?

Pada satu ketika, Lori juga mempersoalkan sama ada dia masih mencintai Rick atau tidak. Selepas wabak itu, Shane, kawan baik Rick, memberitahu Lori itu Rick telah mati dan mula menjalinkan hubungan sulit dengannya. ... Pada mulanya, Lori marah kepada Rick kerana Carl terlibat dalam kematian Shane tetapi akhirnya memahami dan memaafkannya.

Siapakah bapa kepada bayi Lori Grimes?

Dalam kedua-dua bentuk media, dia berkahwin dengan Rick Grimes. Mereka mempunyai dua orang anak Carl dan Judith. Watak itu melarikan diri dari kiamat zombi dengan Carl, dan rakan kongsi Rick Shane Walsh.

Adakah anak perempuan Judith Shane?

Robert Kirkman mendedahkan dalam AMA bahawa Judith memang anak Shane. Judith adalah satu-satunya bayi dalam Siri Komik yang dilahirkan selepas wabak itu, sehingga kelahiran Hershel beberapa ketika selepas All Out War: Bahagian Dua.