Di mana untuk bertani litar?

Pada masa ini hanya terdapat tiga lokasi pertanian Litar yang tersedia iaitu Venus, Ceres dan kubu Kuva. Antara planet, Zuhrah dan Ceres sesuai untuk pertanian Litar permainan awal, manakala pemain mungkin melihat Kubu Kuva sebagai lokasi pertanian akhir untuk Litar.

Di manakah saya boleh menanam litar dalam Warframe?

Terdapat hanya 3 planet tempat Litar boleh ditanam. Planet-planet ini adalah Venus, Ceres dan Kubu Kuva. Walaupun Venus ialah lokasi pertanian Litar awal yang baik, Ceres dianggap sebagai lokasi terbaik untuk Litar pertanian kerana bonus Sektor Gelap yang dimilikinya.

Di manakah saya boleh menanam litar Reddit?

Gabii pada ceres, atau seimeni juga pada ceres. Kedua-duanya adalah sektor gelap jadi anda mendapat peluang penurunan sumber +35%. Dan ceres juga menjatuhkan sel orokin sebagai bonus tambahan!

Di manakah saya boleh menanam berkas polimer Warframe?

Tempat terbaik untuk menanam berkas polimer menurut saya ialah Assur, Uranus. Hanya ambil Nekros dan Pilfing Hydroid yang mencemarkan dan mula bertani. Satu sesi pertanian selama 30 minit sepatutnya menetapkan anda untuk jangka masa yang panjang.

Di manakah saya boleh menyimpan hasil pertanian?

Salvage bersama-sama dengan banyak sumber lain boleh diusahakan Marikh, Musytari dan Sedna. Tempat terbaik yang saya nampaknya akan mendapatkan Salvage adalah di Musytari yang bukan sahaja memberikan kita Salvage tetapi lebih banyak lagi termasuk Penderia Neural yang juga akan kita perlukan lambat laun.

Warframe | Bagaimana Mendapatkan pertanian Litar 2019 !!!

Bagaimana anda menanam ferit?

Setakat ini, ladang terbaik dalam MMORPG Sci-Fi ini untuk Ferrite ialah misi Apollodorus di Mercury. Ia adalah misi Survival dengan musuh Grineer. Terdapat beberapa bekas tetapi hadiah utama adalah gelombang demi gelombang musuh untuk titisan Ferrite. Dalam kitaran lima minit pertama pemain telah memperoleh utara 1,000 Ferrite.

Betapa jarangnya tellurium Warframe?

Telurium ialah sebuah sumber yang sangat jarang ditemui dalam Warframe, dengan kadar penurunan yang sedikit. ... Malangnya, Tellurium hanya muncul dalam misi Archwing, tileset Grineer Sealab dan misi Kubu Asteroid Griner. Nod terbaik untuk menanam Tellurium ialah Ophelia, di Uranus.

Di manakah saya boleh menanam ekstrak Nitain?

Di Mana Nak Dapatkan Ekstrak Nitain? Ekstrak Nitain boleh dibeli melalui Nightwave, yang boleh dilakukan di mana-mana sahaja anda boleh membuka menu Nightwave untuk melihat tawaran yang tersedia. Cetus bounty semasa acara Ghoul Purge juga memberi peluang untuk mendapatkan Nitain Extract.

Di manakah saya boleh menanam berkas polimer lebih awal?

Di mana hendak menanam Polimer Bundle?

  • Malva (Venus) Zuhrah ialah salah satu planet terdahulu yang akan anda temui, dan Malva ialah misi ladang Polimer Bundle awal yang hebat. ...
  • Assur (Uranus) ...
  • Ophelia (Uranus)

Di manakah saya boleh menanam bahtera polimer?

hidup Valguero, polimer organik boleh diperolehi dengan memukul Ichthyosaurus yang terdampar di pantai. Bloodstalker mengumpulkan Polimer Organik dengan kecekapan yang melampau. Di Crystal Isles terdapat gua lebah tempat anda boleh mengumpulkan beribu-ribu Polimer Organik dengan memukul sarang lebah dengan Doedicurus.

Di manakah saya boleh menanam litar dalam Warframe 2021?

Pada masa ini hanya terdapat tiga lokasi pertanian Litar yang tersedia iaitu Venus, Ceres dan kubu Kuva. Antara planet, Zuhrah dan Ceres sesuai untuk pertanian Litar permainan awal, manakala pemain mungkin melihat Kubu Kuva sebagai lokasi pertanian akhir untuk Litar.

Di manakah Neurodes menggugurkan Warframe?

Neurod adalah komponen yang jarang ditemui yang boleh didapati pada Bumi, Deimos, Eris dan Lua.

Di manakah saya boleh mendapatkan argon Warframe?

Kristal Argon adalah sumber yang jarang berlaku yang jatuh dalam set jubin Orokin Void, peringkat Bonus Bilik Kebal Pengasingan dan daripada sasaran Pembunuhan tertentu. Tidak seperti sumber lain, Kristal Argon mereput selepas satu tempoh masa. Selepas tempoh ini, sumber akan hilang daripada inventori pengguna dan mesti diperoleh semula jika perlu.

Di manakah saya boleh menanam Oxium?

Cara terbaik untuk mendapatkan Oxium adalah dengan membunuh musuh Corpus — khususnya Oxium Osprey. Mereka adalah sumber terpantas dan paling mudah bagi Oxium yang sangat berharga yang diingini oleh setiap pemain Warframe. Walaupun terdapat cara lain untuk mengusahakan Oxium, Osprey yang tidak biasa ini mempunyai peluang jatuh yang dijamin 100 peratus.

Di manakah tempat terbaik untuk menanam Neurodes?

Untuk pemain baru, Bumi ialah tempat terbaik untuk mencuba dan menanam Neurodes. Nod Everest menampilkan misi Penggalian yang merupakan tempat pertama yang anda perlukan untuk mencuba dan mendapatkan Neurodes. Selepas anda mendapat akses kepada nod Tikal, anda harus mengisarnya sebaliknya.

Adakah yang diserang menggugurkan sel Orokin?

Awak diadu dengan yang dijangkiti dan mereka semua akan tergesa-gesa ke arah sasaran pertahanan. Ini membolehkan anda membunuh mereka dengan agak mudah, dan kemudian mereka akan menggugurkan Sel Orokin.

Di manakah saya boleh mendapatkan banyak berkas polimer?

Polimer Bundle ialah komponen luar biasa yang boleh didapati pada Utarid, Zuhrah dan Uranus. Ia biasanya terdapat dalam kuantiti 40 hingga 80.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan lebih banyak berkas polimer?

Cara terbaik untuk mendapatkan sejumlah besar Polimer Bundle dalam sesi pertanian ialah untuk bertani dengan skuad kerana ini akan meningkatkan musuh yang bertelur. Bertani dengan Nekros dalam skuad anda ialah cara terbaik untuk mengeluarkan lebih banyak rampasan tetapi mempunyai Hydroid pastinya berkesan.

Bolehkah anda membuat ekstrak Nitain?

Sumber. Ekstrak Nitain ialah sumber khas yang hanya boleh didapati dalam beberapa cara dan diperlukan untuk menghasilkan banyak Komponen Warframe, topi keledar, beberapa senjata, Amesha Archwing dan Aura Forma.

Bagaimana anda mendapatkan ekstrak Nitain 2020?

Untuk menanam Ekstrak Nitain anda perlu melihat untuk Cache Sumber. Contohnya dalam Void, terdapat dua misi Sabotaj yang dipanggil Stribog dan Marduk. Misi ini mempunyai Orokin Caches, cari kesemua 3 daripadanya dan anda boleh mendapatkan Ekstrak Nitain.

Bolehkah saya membeli ekstrak Nitain dengan plat?

Bolehkah saya membeli ekstrak Nitain dengan plat? Tidak, anda tidak boleh membeli Ekstrak Nitain dengan Plat dari kedai permainan.

Di manakah saya boleh mengusahakan ekstrak Nitain 2021?

Anda boleh mendapatkan Ekstrak Nitrain untuk setiap cache yang anda temui misi sabotaj reaktor. Misi Pembasmian di Musytari, Lua dan Kubu Kuva menghasilkan Ekstrak Nitrain dalam cache ketiga. Misi Sabotaj di Void juga menawarkannya dalam cache ketiga.

Di manakah saya boleh menanam Hexenon?

Petua

  • Hexenon boleh ditanam dengan berkesan dari nod Cameria atau Sinai di Musytari. ...
  • Hexenon boleh diternak daripada musuh Amalgam (~7.2% peluang jatuh), yang terus bertelur semasa misi Gangguan dan juga kadangkala dalam misi pertahanan Io.

Di mana saya boleh menanam ferit 2020?

Tempat terbaik untuk menanam Ferrite pada pendapat kami ialah di Kekosongan, terutamanya kelangsungan hidup untuk bekalan tanpa had. Terdapat dua misi survival di Void tetapi untuk memudahkan kami memilih misi yang mempunyai musuh peringkat rendah kerana ia bukan sahaja menjimatkan masa tetapi membolehkan kami memanfaatkannya sepenuhnya.