Suara siapa l3 secara solo?

Walaupun pelakon Solo: A Star Wars Story dipenuhi dengan bakat lakonan, mungkin penambahan yang paling menarik ialah bintang dan pencipta Fleabag dan pembawa persembahan Killing Eve Jambatan Phoebe Waller, yang bermain L3-37, rakan kongsi droid acerbic Lando Calrissian dalam jenayah.

Siapa suara robot di Solo?

Iaitu, sehingga Solo: A Star Wars Story, filem spin-off Disney tentang Han Solo muda. Droid L3-37 Lando Calrissian, disuarakan oleh Jambatan Phoebe Waller, bukan mesin go-along, get- along. Dia seorang robot revolusioner, menuntut hak yang sama dan menyemai perbezaan pendapat di kalangan hamba.

Adakah Lando tidur dengan L3?

Walaupun subjek spekulasi sejak Williams genit muncul di skrin pada tahun 1980-an "The Empire Strikes Back," seksualiti Lando tidak pernah disahkan sebelum ini. ... Tetapi Seksualiti Lando tidak pernah dibuat secara eksplisit, kerana dia tidak pernah bertindak atas perasaan yang sepatutnya untuk Han dan L3 ini atau meluahkan perasaan itu sendiri.

Siapakah juruterbang Lando Calrissian di Solo?

Star Wars droid telah menjalankan gamut daripada sombong dan snarky kepada teruja dan baik. Yang terbaru, bagaimanapun, benar-benar memberontak. Dalam Solo: A Star Wars Story (di pawagam 25 Mei), L3-37 — persembahan tangkapan gerakan oleh pelakon British Phoebe Waller-Bridge — ialah rakan kongsi dan pembantu juruterbang kepada Lando Calrissian (Donald Glover).

Siapakah suara l7 di Solo?

Phoebe Mary Waller-Bridge ialah seorang pelakon, penerbit dan penulis Inggeris.

Di Sebalik Tabir - Menjadi Droid L3 37 - Solo: Kisah Star Wars 2018

Adakah terdapat solo 2?

Walaupun peminat terus mendesak Lucasfilm untuk melawat semula francais dengan filem sekuel, mereka yang berkaitan dengan filem itu telah berterus-terang dengan menyatakan bahawa tiada rancangan untuk filem susulan. Seperti yang diberitahu oleh Ron Howard kepada CinemaBlend apabila ditanya tentang peluang untuk memajukan francais Solo, “tiada sekuel yang dirancang.”

Berapakah nilai Phoebe Waller-Bridge?

Mengapa Phoebe Waller-Bridge bernilai £22 juta? Pelakon Fleabag adalah harta paling hangat dalam perniagaan pertunjukan - walaupun pada dasarnya menjadi tidak kelihatan pada skrin.

Siapa yang menerbangkan Millennium Falcon dengan Lando Calrissian?

Mencari dirinya tanpa kapal, Nien menawarkan diri untuk menerbangkan Millennium Falcon bersama-sama Lando Calrissian, dan mendengar dengan serius ketika pegawai tertinggi Perikatan menggariskan rancangan mereka untuk memusnahkan Death Star kedua.

Adakah Nien NUNB masih hidup?

Nien Nunb, bekas penyeludup dan juruterbang untuk kedua-dua Perikatan dan Penentangan Pemberontak, mati dalam pertempuran terakhir menentang Pesanan Terakhir Sheev Palpatine dalam Star Wars: Episod IX The Rise of Skywalker.

Siapa yang memainkan droid wanita di Solo?

Walaupun pelakon Solo: A Star Wars Story dipenuhi dengan bakat lakonan, mungkin penambahan yang paling menarik ialah bintang dan pencipta Fleabag dan pembawa persembahan Killing Eve Jambatan Phoebe Waller, yang bermain L3-37, rakan kongsi droid acerbic Lando Calrissian dalam jenayah.

Adakah Lando suka L3?

Di Solo, L3 yakin bahawa Lando jatuh cinta dengannya. ... Ia hampir seperti dia benar-benar jatuh cinta dengannya. "Saya rasa dia ada sesuatu untuk L3," Lawrence Kasdan mengesahkan. "Dia betul-betul betul apabila dia berkata kepada Qi'ra, 'Jelas sekali, dia mempunyai perasaan terhadap saya.

Adakah Lando mempunyai perasaan terhadap L3?

L3 juga rapat dengan Lando Calrissian dan mendakwa lelaki itu jatuh cinta dengannya, walaupun dia memberitahu Qi'ra dia tidak merasakan perkara yang sama dan mengatakan mereka tidak serasi.

Apa yang berlaku L3?

Dalam filem itu, L3-37 (Phoebe Waller-Bridge) ialah penyokong hak droid. ... Semasa penembakan ke atas Kessel ketika L3 sedang mengumpulkan droid lain dan mengetuai pemberontakan, dia ditembak dan dimusnahkan. Dia pada dasarnya sudah mati, dan watak-watak lain, terutamanya Lando (Donald Glover) berkabung untuknya.

Apakah jenis droid L3 37?

Droid buatan sendiri yang dibina daripada bahagian astromech dan protokol, L3-37 ialah pelayar tercerahkan yang sangat mengambil berat tentang hak droid. Keupayaannya untuk berhubung terus dengan komputer navi Millennium Falcon membolehkan kapal pengangkut merencanakan laluan yang lebih pantas daripada yang dilalui oleh kapal yang lebih berhati-hati.

Apakah nama Fleabag?

Serta membocorkan dengan manis bahawa dia dipanggil "kutu" atau "Fleabag" yang membesar, Phoebe seterusnya menjelaskan bahawa nama untuk rancangan itu dan watak tajuknya memang membawa maksud yang lebih mendalam.

Adakah Jambatan Phoebe Waller dalam hubungan?

Phoebe Waller-Bridge dan Martin McDonagh ialah pasangan yang sangat peribadi. ... Waller-Bridge menjelaskan kepada The Telegraph bahawa dia menunjukkan kepada lelakinya tulisannya "sedikit", tetapi pencipta "Fleabag" lebih suka mengasingkan tempat kerja dan kehidupan rumahnya.

Apakah spesies Yoda?

Bahasa. Master Jedi Yoda ialah ahli spesies yang paling terkenal yang nama sebenarnya tidak direkodkan. Dikenali dalam beberapa sumber hanya sebagai spesies Yoda, spesies ini humanoid karnivor kecil menghasilkan beberapa ahli terkenal Jedi Order pada zaman Republik Galactic.

Apa yang Nien NUNB cakap?

Sebabnya: Nien Numb fasih bercakap Kikuyu, dialek majoriti suku Kenya. Diterjemah secara longgar, perkataan itu bermakna ''Awak buat apa kat sana?Anda semua sila datang ke sini. ''

Siapa bapa Reys?

Selepas konfrontasinya dengan Maharaja Palpatine hantu, Pemimpin Tertinggi yang baharu mengetahui bahawa dia sebenarnya adalah cucu kepada Tuan Kegelapan Sith sendiri. Dan dalam satu cara juga adalah anak perempuannya. milik Rey bapa adalah klon genetik Maharaja sendiri.

Apakah kapal terpantas dalam Star Wars?

Millenium Falcon ialah kapal terpantas di galaksi - cuma tanya Han Solo, dan dia akan memberitahu anda bahawa dia "membuat Kessel Run dalam masa kurang daripada dua belas parsec." Menurut Han, Falcon mempunyai hyperdrive Kelas 0.5, yang pastinya hyperdrive kanon terpantas.

Berapakah gaji Phoebe Bridgers?

Pada usia hanya 26 tahun, pemuzik itu mempunyai nilai bersih yang dilaporkan $1-5juta. Album kedua Bridgers, Punisher, mendapat pujian yang meluas dan merupakan sebab untuk empat pencalonan Grammynya, termasuk Artis Baharu Terbaik.

Adakah Phoebe Waller-Bridge masih berkencan dengan Martin McDonagh?

Waller-Bridge tinggal di kawasan Shoreditch di London. Dia berkahwin dengan penyampai Ireland dan pembuat filem dokumentari Conor Woodman pada 2014. Menjelang 2017, mereka telah berpisah dan memfailkan perceraian. Sejak awal 2018, dia telah menjalin hubungan dengan penulis drama Inggeris Martin McDonagh.

Apakah maksud beg kutu dalam slanga British?

fleabag dalam bahasa Inggeris British

(ˈfliːˌbæɡ ) kata nama slanga. Inggeris. orang yang kotor atau tidak kemas. AS.