Adakah cisco mati dalam sekelip mata?

Jika anda peminat siri CW, anda tahu bahawa setiap watak hampir mati di The Flash. ... Walaupun nyawa Cisco nampaknya terancam dalam episod perpisahan yang akan datang, pelakon Carlos Valdes mengesahkan bahawa watak bodoh yang disayangi tidak akan dibunuh.

Adakah Cisco dalam Musim 7 The Flash?

Carlos Valdes membuat penampilan terakhirnya sebagai siri tetap di The Flash minggu ini dalam episod "Good-Bye Vibrations", tetapi ia bukanlah peminat terakhir siri The CW akan melihat pelakon atau wataknya, Cisco Ramon. Valdes baru-baru ini mengesahkannya dia akan kembali untuk dua episod terakhir Musim 7.

Mengapa Cisco Ramon meninggalkan The Flash?

Mengapa Carlos Valdes meninggalkan The Flash sebagai Cisco Ramon

Dalam ciri Mingguan Hiburan (EW) baru-baru ini, Valdes ditanya dengan tepat mengapa dia memutuskan untuk meninggalkan peranan itu. Dia berkata: "Saya anak pendatang, jadi seluruh etos saya ialah "dapatkan tempat atau kad anda" dan saya rasa itulah yang saya lakukan untuk masa yang lama.

Adakah Cisco akan berada dalam Musim 8 The Flash?

Memandangkan Flash bersedia untuk memasuki musim kelapannya pada November ini, ia akan melakukannya tanpa salah satu watak yang paling disayangi dalam rancangan itu. Peminat dengan sedih melambai selamat tinggal kepada Cisco Ramon apabila pelakon Carlos Valdes memilih untuk menamatkan masanya dalam siri DC yang telah lama berjalan dan melihat pengembaraan lain yang ada untuknya.

Adakah Nora akan berada dalam Musim 8 The Flash?

Nora dan Bart akan berada dalam 'The Flash' Musim 8

Semasa bercakap dengan TVLine, Wallace mengesahkan bahawa Nora dan Bart akan kembali untuk musim ke-8, bersama dengan Kristen Kramer. Tetapi, sejujurnya, satu-satunya perkara yang peminat ambil berat ialah masa Nora dan Bart dalam The Flash adalah belum berakhir.

Denyar S07E12 | CISCO MATI? | Flash dan Cisco Menjimatkan Hari | Adegan Pertempuran Akhir

Siapa Nora The Flash Musim 7?

Kakak Bart, Nora West-Allen (Jessica Parker Kennedy) pada asalnya diperkenalkan pada musim keempat, dan bertemu secara ringkas dengan abangnya pada penghujung episod minggu lepas.

Mengapa Carlos meninggalkan Flash?

Cisco meninggalkan The Flash kerana Carlos Valdes merasakan bahawa ia adalah masa yang sesuai untuk menyelesaikan perkara dengan watak itu.

Adakah Iris hamil dalam The Flash?

Namun begitu, kita tinggal beberapa episod lagi dari akhir musim, dan masih belum diketahui sama ada Iris akan hamil pada musim ke-7. ... Terdahulu pada 2019, aktres itu telah berkongsi gambar dirinya di media sosial sedang mengalami baby bump, tetapi dia menjelaskan dalam kapsyen itu sendiri bahawa dia tidak hamil dalam kehidupan sebenar.

Adakah Wally West akan kembali ke The Flash Musim 7?

Dua bahagian akhir musim 7 The Flash dipenuhi dengan watak utama yang kembali, tetapi itu tidak mengimbangi peninggalan ketara Wally West.

Siapa yang akan meninggalkan Pasukan Flash?

Selepas enam setengah musim menamakan orang jahat, membuat rujukan budaya pop geeky, dan menyediakan sokongan teknikal yang cemerlang dan suasana yang baik kepada Team Flash, pelakon asal ahli Carlos Valdes meninggalkan The Flash dalam episod malam Selasa.

Siapa anak Barry Allen?

Bart Allen dilahirkan kepada Don Allen, anak lelaki Barry Allen, Flash kedua, dan isterinya Meloni, anak perempuan Presiden Thawne of Earth dan keturunan Profesor Zoom dan Cobalt Blue yang jahat pada akhir abad ke-30.

Adakah Flash Musim 7 yang terakhir?

Sebagai siri semasa belum tamat, sukar untuk meramalkan apa yang akan berlaku dalam siri kelapan. Satu perkara yang pasti, Barry Allen akan terus memerangi jenayah dan kelajuan superhero. The Flash musim 8 ditayangkan pada hari Selasa, 16 November di The CW pada pukul 8 malam. ET.

Adakah Flash Musim 7 sudah tamat?

Flash musim 7 berakhir dengan kesudahan yang mendebarkan yang berakhir Perang Saudara Godspeed, sambil turut menyediakan penjahat untuk musim 8.

Adakah anak perempuan Nora Allen Thawne?

Nora sangat terpengaruh apabila dia melihat sekilas kostum Reverse-Flash Thawne. Thawne kelihatan benar-benar terkejut apabila dia mengetahuinya Anak perempuan Barry namanya Nora dan bukan Dawn, yang peminat buku komik tahu sebagai nama anak perempuan Barry dalam buku komik.

Siapa sebenarnya yang membunuh Nora Allen?

Dia maut ditikam oleh Eobard Thawne/Reverse-Flash dan pembunuhannya disematkan pada Henry yang kemudiannya dihantar ke penjara. 15 tahun selepas kematiannya, Barry mengetahui identiti Eobard sebagai Harrison Wells yang menyamar dan berhadapan dengannya sebelum Eobard dipadamkan daripada garis masa oleh moyangnya.

Adakah Barry dan Iris akan mempunyai anak?

Nampaknya musim 7 sedang menyediakan pendedahan yang Iris dan Barry jangkakan, dan itu dalam masa terdekat masa hadapan, mereka akan menyambut anak pertama mereka.

Adakah Iris meninggalkan kilat?

Peminat berasa sedih pada Mei 2021 apabila pelakon lama The Flash Tom Cavanagh dan Carlos Valdes mengumumkan bahawa mereka akan meninggalkan rancangan itu. Pelakon Candice Patton, yang memainkan watak Iris West-Allen yang luar biasa, adalah pelakon seterusnya yang dikhabarkan akan meninggalkan rancangan itu.

Mengapa semua orang meninggalkan The Flash?

Salah satu sebab untuk ini adalah kontrak yang dirundingkan semula, dan studio tidak merundingkan tawaran baru agar pelakon kembali untuk memastikan kos rendah juga menjelaskan mengapa sesetengah orang tidak kembali ke rancangan apabila kontrak asal mereka tamat.

Adakah Nora lebih pantas daripada Barry?

Walaupun Nora dan Bart mewakili generasi pelumba laju, Barry masih jauh lebih pantas daripada mereka berdua, dan ia berpunca kepada beberapa faktor utama. Nora dan Bart lebih muda daripada Barry, dan berkemungkinan kurang pengalaman keseluruhan dengan Speed ​​Force.

Adakah Nora benar-benar kuasa kelajuan?

Daya Kelajuan dalam bentuk tenaga antara dimensi. Walaupun Speed ​​Force adalah sumber tenaga antara dimensi, ia terbukti mempunyai keperibadiannya sendiri. Ia mengambil bentuk beberapa individu yang telah meninggal dunia yang Barry Allen kenal dan rapat dengannya, tetapi ia biasanya berbentuk Nora Allen.

Adakah kilat Nora baik atau buruk?

Selepas Barry, Iris dan Nora mengesahkan kehadiran kekuatan Kekuatan di dalam badan Alexa, Nora menyerangnya dan membunuhnya sambil turut mengancam untuk membunuh Iris. Dan oleh itu datanglah pendedahan bahawa Nora Allen (pasukan Speed) akan menjadi keburukan besar musim 7 daripada The Flash.

Adakah Kristen Kramer meta?

Bagaimanapun, keputusan ujian kapten sementara CCPD membuktikan sekali dan untuk semua bahawa Kramer sendiri adalah seorang meta, seseorang yang boleh meniru kuasa orang lain apabila berada dalam jarak yang dekat. Inilah sebabnya dia terselamat daripada serangan hendap unitnya bertahun-tahun sebelumnya, tanpa disedari meniru kebal Adam semasa letupan.

Mengapa The Flash musim 7 sangat pendek?

Musim ketujuh The Flash yang dipendekkan telah berakhir minggu ini — berakhir a saga bergelora yang terpaksa berurusan dengan sisa jalan cerita dari musim sebelumnya, ditambah dengan lengkok terpotong untuk tahun ini disebabkan oleh wabak dan kiraan episod yang lebih kecil.