Siapa aj jarrad?

A Bintang media sosial Devon yang pernah mempertimbangkan untuk membunuh dirinya sendiri telah menjadi terkenal, mengumpulkan berjuta-juta suka di TikTok, dengan berkongsi perjuangan kesihatan mentalnya sendiri di media sosial. AJ Jarrad, dilahirkan di Exeter tetapi kini tinggal di Paignton.

Apakah nama sebenar AJ Jarrad?

Alex Jarrad ialah model dan pengaruh Britain dengan lebih 600,000 pengikut di TikTok dan lebih 95,000 di Instagram, tempat dia menyiarkan gambar dan video yang menyeronokkan dan menarik untuk penontonnya, menunjukkan bakat dan minatnya terhadap fesyen.

Adakah AJ Jarrad mempunyai teman wanita?

Walaupun AJ meningkat di seluruh arena tinju, dia baru-baru ini mendedahkan bahawa dia kini bujang. Dia bergelut untuk mencari keseimbangan kerja/kehidupan untuk mengekalkan hubungan, katanya.

Siapakah pasangan AJ dalam kehidupan sebenar?

Rakan kongsi AJ Pritchard Abbie Quinnen bercakap tentang bagaimana lagak ngeri YouTube menyebabkan dia melecur tahap ketiga.

Sudah berapa lama AJ dan Abbie bersama?

Teman wanita AJ Pritchard, Abbie Quinnen telah membayangkan dia ingin menyertai Strictly Come Dancing. Penari dan model itu telah berkencan dengan bekas Strictly pro untuk dua tahun lepas, dan berkata dia telah menunjukkan tali kepadanya.

@Aj_jarrad - Kompilasi Tiktok

Siapa teman wanita AJ Pritchard?

Teman wanita AJ Pritchard Abbie Quinnen memberitahu ITV dia takut akan nyawanya selepas kemalangan kebakaran. yang pergi "sangat salah". Bercakap mengenai Lorraine ITV, Cik Quinnen mengimbas kembali detik ngeri dia menerima melecur tahap kedua dan ketiga semasa mencipta semula hack kehidupan - cuba menukar botol wain menjadi pasu.

Apa yang berlaku teman wanita AJ?

Abbie Quinnen dengan berani mempamerkan tahap sebenar kecederaannya enam bulan selepas kemalangan aneh menyebabkannya melecur tahap ketiga. AJ Pritchard bergegas teman wanitanya ke A&E awal tahun ini apabila pemain berusia 24 tahun itu menjadi dilalap api selepas tali yang dia gunakan untuk video TikTok terbakar.

Berapa umur AJ PR?

Berapa umur AJ Pritchard? AJ Pritchard ialah berumur 26 tahun dan nama sebenarnya ialah Alex Joseph. Dia terkenal dengan peranannya sebagai penari profesional dalam Strictly Come Dancing BBC One, tetapi dia juga pernah muncul di Celebrity Masterchef dan Hunted.

Adakah AJ sedang menjalin hubungan?

Bekas profesional Tegas AJ Pritchard ialah dalam hubungan dengan teman wanita Abbie Quinnen. Duo yang disayangi telah berkencan selama beberapa tahun, dan kerap menyiarkan foto dan video mereka bersama.