Adakah choji mati naruto?

tidak, Choji tidak mati dalam Naruto. Dia mempunyai beberapa pengalaman hampir mati seperti pertarungannya dengan Jirōbō dan Misi Penindasan Akatsuki, tetapi Choji masih hidup. Dia muncul dalam Boruto: Naruto Next Generations sebagai bapa Chōchō.

Bagaimana Choji meninggal dunia?

Selepas memakan pil merah itu, sejumlah besar chakra menjelma menjadi dua sayap rama-rama besar di belakang Chōji, menjadikan kuasanya seratus kali ganda. Mengambil setiap pil merosakkan badan Chōji, dengan pil merah bukan sahaja mengecutkan badan pengguna, tetapi juga menyebabkan kematian akhirnya.

Adakah Choji membunuh Jirobo?

Adakah Choji membunuh Jirobo? Ya, Choji membunuh Jirobo. Ninja Bunyi mengalahkan Choji pada mulanya, tetapi dia menggunakan Pil Tiga Warna khas klan Akimichi untuk meningkatkan kuasanya sendiri dan membawa keluar Jirobo.

Adakah Neji Mati Episod 117?

Oleh kerana kecederaannya terlalu teruk, Neji rebah, menyerahkan pengambilan Sasuke kepada yang lain, manakala hati Kidōmaru gagal, membunuhnya.

Adakah Choji masih seorang ninja di Boruto?

Seorang lagi shinobi aktif Konohagakure, Choji sering dilihat dalam misi jauh dari kampung dan walaupun seorang penatua yang sangat dihormati, dia nampaknya tidak termasuk dalam kalangan Jonin. Statusnya setakat ini kekal sebagai seorang Chunin.

Selamat tinggal Kawan Lama...! Saya Akan Sentiasa Percaya kepada Anda! - Reaksi Naruto Episod 114

Rock Lee kahwin dengan siapa?

Rock Lee kahwin dengan siapa? Satu jawapan, Azami. Azami adalah salah seorang anak perempuan Tsubaki (Ahli Majlis) dan Iyashi, dia mempunyai dua adik perempuan bernama Hibari dan En.

Siapa abang Naruto?

Itachi Uchiha (Bahasa Jepun: うちは イタチ, Hepburn: Uchiha Itachi) ialah watak fiksyen dalam siri manga dan anime Naruto yang dicipta oleh Masashi Kishimoto.

Siapa yang membunuh Neji?

Kematian Neji adalah semasa arka perang shinobi keempat yang hebat. Dia meninggal dunia oleh sepuluh ekor menembak berbilang peluru pelepas kayu (seperti lembing) dan sepuluh ekor berada dalam kawalan Obito dan Madara Uchiha.

Adakah Neji jatuh cinta dengan Hinata?

Neji kelihatan terdesak apabila Hinata dicederakan dan dipukul semasa perang dan dia tidak dapat melindunginya; Mereka berperang di sebelah satu sama lain dalam peperangan terbesar dalam hidup mereka dan menjaga satu sama lain semasa peperangan itu; ... Ini boleh ditafsirkan sebagai Neji mempunyai perasaan romantik terhadap Hinata, atau menyayanginya sebagai keluarga.

Neji kahwin dengan siapa?

7 Neji & Tenten

Dengan kesimpulan Naruto, kebanyakan ninja dari Konoha 11 akhirnya berkahwin dengan anak. Hanya beberapa orang terpilih seperti Tenten tidak pernah menemui minat cinta sejati, manakala hanya seorang daripada kesebelas itu, Neji, akhirnya mati akibat Perang Shinobi Keempat.

Adakah Choji telah membunuh sesiapa?

ya, Choji membunuh Jirobo.

Siapa yang membunuh Jorobo?

Jirōbō dibunuh oleh Chōji.

Apakah IQ Shikamaru?

Bertentangan dengan kecenderungan malasnya, Shikamaru sangat pintar; gurunya, Asuma Sarutobi, menentukan bahawa IQ Shikamaru adalah lebih 200.

Apakah kematian yang paling menyedihkan dalam anime?

Sudah tiba masanya untuk menyemak lima kali lagi anime akan menyerang anda dengan kematian watak.

  • 10 Ushio – Clannad: After Story.
  • 11 Nina Tucker – Full Metal Alchemist Brotherhood. ...
  • 12 Otonashi – Pukulan Malaikat. ...
  • 13 Jonathan Joestar - Pengembaraan Pelik JoJo. ...
  • 14 Setsuko – Grave Of The Fireflies. ...
  • 15 Koro-Sensei – Bilik Darjah Pembunuhan. ...

Apakah kematian yang paling menyedihkan dalam Naruto?

10 Kematian Paling Sedih Dalam Naruto, Peringkat

  1. 1 Jiraiya Serahkan Selebihnya Kepada Naruto.
  2. 2 Obito Uchiha Membantu Menyelamatkan Dunia. ...
  3. 3 Itachi Uchiha Telah Difahamkan. ...
  4. 4 Neji Hyuga Menepati Janjinya. ...
  5. 5 Kakashi Hatake Mempamerkan Kemahirannya Sekali Lagi Semasa Serangan Sakit Di Kampung. ...
  6. 6 Asuma Sarutobi Meninggalkan Shikamaru Dengan Pengajaran Penting. ...

Pada musim yang manakah jiraiya mati?

Malangnya, pertemuan semula mereka tidak menggembirakan dan kedua-duanya terlibat dalam pertempuran yang mengakibatkan kematian Jiraiya di episod 133 Naruto: Shippūden (AKA "Kisah Jiraiya the Gallant").

Siapa yang TenTen suka?

NejiTen adalah pasangan yang agak popular dalam fandom. Ia adalah salah satu gandingan paling popular melibatkan Neji dan gandingan paling popular melibatkan Tenten. Ia mungkin disokong kerana persahabatan mereka yang kuat dan kepercayaan mereka antara satu sama lain. Walaupun selepas kematian Neji, fandom masih berdiri teguh hingga ke hari ini.

Adakah Rock Lee berkahwin dengan TenTen?

Ini, sebagai tambahan kepada petunjuk lain dalam jawapan '31 mata' serta petunjuk tentang Hanabi bukan ibu dari siri Boruto baru, tekaan terbaik saya, sehingga disahkan, bahawa Rock Lee dan TenTen bersama.

Siapa crush Kiba?

Kiba juga merupakan salah seorang daripada beberapa orang yang pertama mengenalinya Hinata menyukai Naruto Uzumaki, dan telah menyokongnya. Kiba suka main-main mengusik Hinata tentang rasa sayangnya kepada Naruto.

Siapa yang membunuh Tsunade?

Walaupun epik pertarungan itu, Madara berjaya melenyapkan lawannya dengan mudah, seolah-olah membunuh mereka semua, walaupun – ternyata – Tsunade terselamat. Ini adalah dua situasi apabila Tsunade seolah-olah mati, tetapi seperti yang kita dapat lihat, dia terselamat daripada kedua-duanya.

Kenapa Neji dibunuh?

Jika anda tertanya-tanya mengapa Neji dibunuh, anda bukan seorang sahaja. Nasib baik, pencipta Naruto telah menjelaskan mengapa dia merasakan kematian itu perlu. ... Malah, Kishimoto menjelaskan bahawa dia telah memilih untuk menjadikan Hinata sebagai heroin terkemuka dalam Naruto beberapa ketika dahulu, dan kematian Neji membantu membawanya lebih dekat dengan Naruto.

Siapa yang membunuh binatang berekor sepuluh?

Semasa Pasukan Shinobi Bersekutu menyaksikan Ekor Sepuluh terbakar, Naruto ingin mengeluarkan Binatang Berekor daripadanya, Sasuke mendedahkan niatnya untuk memusnahkan Sepuluh Ekor sepenuhnya. Tetapi raksasa itu memutuskan bahagian badannya yang terbakar untuk mengelakkan kematian.

Siapa ciuman pertama Naruto?

Ciuman sebenar pertamanya adalah dengan Hinata dan setakat ini itulah ciuman pertamanya juga.