Adakah pemandu ups feeder berfungsi dengan baik?

Menjadi pemandu feeder adalah pekerjaan trak dengan gaji tertinggi di UPS. Jawatan Pemandu Pengumpan diposkan sebagai pemandu treler traktor. Itulah pekerjaan yang anda ingin mohon dan dapatkan. Pemandu penyuap hanya berada di bahagian petak perniagaan dan tambah nilai pada $33.00 sejam (mengambil masa empat tahun untuk mendapatkan) dengan OT selepas lapan.

Berapakah pendapatan pemandu penyuap di UPS?

Soalan Lazim Gaji UPS

Gaji purata untuk Feeder Driver ialah $68,036 setahun di Amerika Syarikat, iaitu 18% lebih rendah daripada purata gaji UPS sebanyak $83,016 setahun untuk pekerjaan ini.

Berapakah pendapatan pemandu penyuap UPS setiap jam?

Purata gaji setiap jam UPS Feeder di Amerika Syarikat ialah kira-kira $29.93, iaitu 58% melebihi purata negara.

Berapa lamakah masa yang diambil untuk menjadi pemandu penyuap untuk UPS?

Keperluan adalah 1 tahun pengalaman, pengendorsan berganda dan tiada sekatan automatik.

Apakah pemacu penyuap di UPS?

Pemandu FEEDER

Bawa pengalaman anda di belakang roda kenderaan besar ke UPS. Sebagai sebahagian daripada Pasukan Pengumpan kami, Future You selamat menjamin dan mengangkut muatan ke dan dari pelbagai kemudahan kami.

SOALAN DAN JAWAPAN PEMANDU UPS FEEDER

Apakah keperluan untuk pemandu UPS?

2.Keperluan Pemandu UPS

  • Berumur 21 tahun ke atas.
  • Lesen memandu yang sah.
  • Tiada kemalangan salah dalam tempoh tiga tahun yang lalu.
  • Tiada pelanggaran bergerak dalam tempoh 12 bulan yang lalu.
  • Bukti kenderaan berdaftar untuk digunakan.
  • Insurans kenderaan minimum yang diperlukan oleh kerajaan.
  • Mematuhi garis panduan penampilan syarikat.

Berapa jam pemandu UPS bekerja?

Kerja bermusim di UPS sebagai pemandu adalah hebat. Anda boleh bekerja anda 8 jam dan lebih masa semasa musim puncak. Anda dijamin 40 jam seminggu. Anda tetapkan jadual anda sendiri.

Berapa batukah pemandu UPS berjalan sehari?

Pada purata hari, semasa menghantar 17 juta pakej, pemandu UPS biasanya berjalan-jalan empat batu – walaupun tetapi itu benar-benar boleh berbeza-beza bergantung pada laluan.

Adakah pemandu UPS mendapat bayaran mengikut batu?

Malah, UPS akan membayar anda $0.58 setiap batu (atau apa sahaja kadar perbatuan standard IRS semasa) di atas gaji setiap jam anda untuk menampung perbelanjaan gas yang anda jangkakan. Pemandu kenderaan peribadi membuat mana-mana sahaja dari $21-$30 setiap jam, tetapi gaji purata ialah $22 sejam.

Apakah faedah UPS?

26 Jawapan daripada Pekerja di UPS

Ahli pengurusan sambilan mendapat faedah penuh (perubatan, pergigian, penglihatan, percutian berbayar, cuti sakit, 401k.) diskaun pekerja. Insurans mereka sangat mengagumkan, ditambah dengan anda mendapat diskaun untuk semua jenis perkara. Bayaran balik tuisyen.

Berapakah pendapatan penyuap?

Pengumpan di Amerika membuat gaji purata sebanyak $25,752 setahun atau $12 sejam. 10 peratus teratas menghasilkan lebih $36,000 setahun, manakala 10 peratus terbawah di bawah $18,000 setahun.

Apakah pekerjaan dengan gaji tertinggi di UPS?

Apakah pekerjaan dengan gaji tertinggi di UPS? Pengarah Kejuruteraan ialah pekerjaan dengan gaji tertinggi di UPS pada $186,000 setiap tahun.

Bolehkah pemandu UPS mendengar muzik?

8. Mereka perlu membekalkan muzik mereka sendiri. "Kereta pakej" UPS tidak disertakan dengan radio, jadi jika anda ingin mendengar muzik, anda perlu mengemas pemain anda sendiri.

Adakah trak UPS mempunyai AC?

Syarikat itu tidak menyamankan armadanya trak pakej, tambah Gaut, kerana kerap berhenti dan saiz kenderaan akan menyebabkan penghawa dingin "tidak berkesan." Beliau berkata atas sebab yang sama, UPS tidak menyamankan gudang besar dengan pintu dok pemuatan yang biasanya terbuka.

Berapa banyak perhentian yang dilakukan oleh pemandu UPS setiap hari?

Pemandu penghantaran di UPS biasanya akan membuat antara 100 dan 200 perhentian setiap hari, yang diterjemahkan kepada antara sembilan dan sebelas jam bekerja bergantung pada trafik, kelajuan pemandu, rehat pada siang hari dan kecekapan perancangan laluan.

Bagaimanakah pemandu UPS mengetahui laluan mereka?

UPS mempunyai mengoptimumkan laluan penghantaran mereka dengan menganalisis tabiat pemandu dengan teliti. Mereka menjejaki jenis penghantaran yang memerlukan paling banyak masa, lokasi yang paling mudah untuk dinavigasi dan pemandu yang paling cekap.

Adakah pemandu UPS dipecat kerana kemalangan?

Selepas kemalangan pertama mereka, pemandu UPS dihantar semula untuk menerima latihan lanjut. Untuk kehilangan pekerjaan, mereka mesti terlibat dalam tiga kemalangan dalam tempoh satu tahun. ... Beri perhatian kepada persekitaran anda dan pemandu lain di sekeliling anda dan jaga kenderaan yang anda pandu.

Apakah itu sekutu penyuap?

Rakan pengumpan bekerja di gudang atau kawasan lori. Sebagai rakan sekutu, tugas kerja anda termasuk memberikan treler kepada trak, memastikan treler dimuatkan, dan menyemak bahawa semua muatan adalah selamat dan terjamin. ... Pekerjaan itu sering digunakan sebagai titik permulaan untuk kerjaya pemanduan gudang atau lori yang lain.

Adakah sukar untuk mendapatkan pekerjaan sebagai pemandu UPS?

Pekerjaan pemandu UPS adalah mencabar, tetapi mereka menarik minat ramai calon atas pelbagai sebab - tidak kurang daripada itu ialah gaji dan faedah yang besar yang diperoleh pemandu. Kerana pekerjaan ini sangat berharga, mereka sukar didapati. Ia memerlukan kemahiran dan nasib untuk mendapat pekerjaan sebagai pemandu UPS.

Adakah menjadi pemandu UPS memberi tekanan?

Bahagian yang tertekan tentang bekerja di atas adalah memuatkan 9 hingga 10 trak sendiri semasa musim puncak. Serta mempunyai penyelia yang dahsyat yang tidak menjalankan tugas mereka dengan betul. Kadang-kadang anda mempunyai banyak perkara untuk dihantar jadi anda perlu bergegas untuk menyelesaikannya.

Berapa minggukah pemandu UPS dapat bercuti?

Selepas satu (1) tahun anda menerima a cuti satu (1) minggu. Selepas dua (2) tahun anda menerima cuti dua (2) minggu. Selepas sepuluh (10) tahun anda menerima cuti tiga (3) minggu. Selepas lima belas (15) tahun anda menerima cuti empat (4) minggu.