April kepner kahwin dengan siapa?

Imbas kembali kisah April Kepner dan Jackson Avery dalam 'Grey's Anatomy' Musim 17. Apabila peminat Grey's Anatomy kali terakhir melihat April, dia berkahwin Matthew Taylor (Justin Bruening), lelaki yang ditinggalkannya di altar pada musim 10. April juga berhenti kerja di Memorial Grey Sloan untuk menyediakan rawatan perubatan bagi komuniti gelandangan.

Siapakah April Kepner berkahwin dalam anatomi GREY?

Watak itu akhirnya berkahwin paramedik Matthew Taylor (Justin Bruening), bekas tunang yang dia tinggalkan di altar untuk melarikan diri bersama Jackson. Kedua-dua bekas bintang itu bersatu semula di set drama perubatan itu pada Mac, kurang seminggu selepas pertama kali diumumkan bahawa dia akan membuat penampilan dibintangi tetamu.

Adakah Kepner berkahwin dengan Avery?

April Kepner ialah bekas pakar bedah trauma di Hospital Memorial Grey Sloan. Selepas terselamat daripada kemalangan yang hampir maut, dia meletak jawatan dari Gray Sloan untuk membantu gelandangan yang memerlukan rawatan perubatan. Dia telah berkahwin dengan Jackson Avery, dengan siapa dia mempunyai seorang anak lelaki yang meninggal dunia, Samuel, dan seorang anak perempuan, Harriet Kepner-Avery.

Adakah April berkahwin dengan Jackson berdasarkan anatomi GREY?

April (Sarah Drew) telah berkahwin sepenuhnya dengan orang lain dan Jackson (Jesse Williams) telah berada dalam dan keluar dari beberapa hubungan sejak itu, tetapi sebaik sahaja diumumkan bahawa Drew akan kembali ke Grey untuk pertemuan semula Japril, semuanya kembali membanjiri.

Mengapa April Kepner dipecat?

April Kepner dilahirkan di Columbus, Ohio. ... Lexie menggunakan maklumat peribadi yang tertulis dalam buku nota untuk merunsingkan dan memeras ugut Kepner tetapi kemudiannya meminta maaf. Selepas dia melakukan kesilapan yang membawa kepada kematian seorang pesakit, dia dipecat.

Jackson menghentikan perkahwinan April - Grays Anatomy

Adakah Jackson Avery masih sayangkan April?

Jackson Avery (Jesse Williams) dan April Kepner (Sarah Drew) di Grey's Anatomy bersatu semula pada 6 Mei 2021. ... Jadi, penonton menggali dua ucapan monumental yang Jackson berikan sejak April meninggalkan rancangan itu pada musim 14. Mereka membuktikan bahawa dia masih bercinta gila dengan bekas isterinya dan bapa kepada anaknya.

Adakah Jackson mendapat hak penjagaan bayi April?

Mengenai Anatomi Grey, Jackson Avery menyelesaikan segala-galanya tentang anak perempuan mereka, Harriet, dengan April Kepner di luar mahkamah. Bagaimanapun, dalam kehidupan sebenar, Williams dan bekas isterinya, Aryn Drake-Lee, berada di tengah-tengah perceraian selama tiga tahun.

Adakah Arizona Robbins mati?

Anatomi Kelabu Arizona Robbins masih hidup — tetapi dia sama sekali tidak menyerupai doktor yang ceria, ceria, ceria yang mula-mula mengezum melalui Seattle Grace dengan memakai sepasang kasut roda yang menyala.

Mengapa April Kepner meninggalkan GREY?

Drew, yang memainkan watak Dr. April Kepner dalam Anatomi Grey dari musim 6 hingga 14, meninggalkan siri itu pada 2018. ... Pada penghujung episod, April bangun tetapi sesuatu telah berubah dalam dirinya. Pada perlawanan akhir, April mendedahkannya dia telah berhenti kerja sebagai pakar bedah trauma di Seattle Grace dan kini melakukan kerja perubatan untuk gelandangan.

Adakah Maggie dan Jackson masih bersama?

Mereka terperangkap dalam kabus yang terkenal sejak perlawanan akhir, dan Jackson terpaksa memanggil bala bantuan untuk membawanya, Maggie, dan sekumpulan pendaki yang mereka temui kembali ke tamadun. Kedua-duanya akhirnya menguatkan mereka putus dan ia kelihatan seolah-olah Jaggie akhirnya selesai.

Alex berakhir dengan siapa?

Kisah cinta Alex dan Izzie nampaknya berakhir apabila mangsa kanser Izzie kali terakhir dilihat pada Musim 6 meninggalkan Seattle selepas Alex enggan meneruskan perkahwinan mereka. Alex akhirnya berpindah, berkahwin Jo Wilson (Camilla Luddington).

Mengapa April Kepner berada di hospital?

Fakta bahawa dia tidak akan membenarkan sesiapa membantunya hanya memburukkan lagi keadaan. Kemudian, April hampir mati apabila dia dan tunangnya, Matthew Taylor (Justin Bruening), mengalami kemalangan kereta dan dia mengembangkan hipotermia. Walaupun dia masih hidup, kemalangan itu menyebabkan dia koma.

Adakah Jackson dan April bercerai?

Dia meninggalkan suaminya yang bersedih, Jackson di rumah sendirian, dan walaupun mereka akhirnya bercerai, Jackson memang memaafkannya dan cuba membuatnya berjaya. ... Kemudian, perceraian mereka hampir menjadi sangat huru-hara apabila Jackson mendapat tahu April tahu dia mengandung Harriet, tidak pernah memberitahunya, dan tetap menandatangani surat cerai.

Apa yang berlaku kepada Arizona Robbins?

Tetapi apa yang mungkin tidak diingati ialah Arizona meninggalkan Hospital Memorial Grey-Sloan untuk berpindah ke New York City, meninggalkan persembahan pada penghujung musim 14 untuk bersatu semula dengan Callie dan anak perempuan mereka, Sofia, di Big Apple.

Mengapa Arizona Robbins mendapat hak penjagaan?

Akhirnya, Arizona sudah cukup, dan dia mengisytiharkan itu dia adalah ibu kepada Sofia tidak kira apa (dia secara sah mengambil gadis itu sebagai anak angkat). ... Nampaknya, hakim menyukai kelakuan seperti Raja Solomon ini — kerana seorang ibu yang menyayangi anaknya tidak akan meminta dia dipotong dua — dan memberikan hak penjagaan tunggal kepada Arizona.

Adakah Arizona Robbins hamil?

Arizona meneruskan hubungan seksual dengan Leah tetapi memutuskan hubungan dengannya apabila Callie memintanya pulang ke rumah. Ia didedahkan bahawa Arizona hamil melalui penderma sperma sebelum tidur dengan Lauren, tetapi kemudian keguguran.

Adakah Jo hamil dalam Musim 12?

Kembali pada musim ke-12, Jo mengetahui tentang embrio beku Alex dan Izzy sejak mereka menghidap kanser, dan mereka bercakap secara ringkas tentang masa depan mereka bersama. Alex kecewa untuk mempunyai bayi Jo, tetapi mereka berdua memutuskan bahawa belum tiba masanya untuk mereka. ... Penghujung episod menunjukkan dia bersama bayi di rumah.

Adakah Jackson masih sayangkan April?

Akhirnya, April dan Jackson bersatu semula dalam Anatomi Grey Musim 17 Episod 14, “Cari Kanak-kanak.” Jackson mendedahkan langkah besarnya ke Boston untuk mengambil alih Yayasan Catherine Fox. ... Pada penghujung episod, April bersetuju untuk meninggalkan Seattle bersama Jackson. Dia juga mendedahkan perpisahannya dengan Matthew.

Adakah April dan Matthew bercerai?

Jackson terkejut, kebanyakannya kerana dia fikir dia perlu membincangkan keputusan yang begitu besar dengan suaminya. Semasa dia berbincang tentang cara untuk mengemukakan idea itu kepada Matthew, April berterus-terang bahawa dia dan Matthew berpisah.

Adakah Marie Cerone mencuri idea Meredith?

Akhirnya Meredith berhak memutuskan untuk tidak memberikan Marie apa yang dia mahu, memberitahu dia boleh memberinya apa-apa jumlah wang tetapi dia tidak boleh membatalkan legasi ibunya. Sebagai tindak balas, Marie berjanji untuk mendedikasikan syarikatnya untuk mencuri idea Meredith dan hati mini akan dikenali sebagai Kaedah Cerone.

Adakah Derek sebenarnya menipu Meredith?

Kate Walsh menyertai drama perubatan sebagai isteri Derek, membangkitkan sudut ketiga cinta segi tiga yang Meredith dan Derek mendapati diri mereka berada. ... Dia kemudian datang ke Seattle untuk membetulkan keadaan dengan Derek. Namun, perkahwinan mereka tidak lama kemudian terputus apabila Derek menipunya dengan Meredith.

Adakah Alex Karev dipecat?

Sepanjang masa, Alex membantu Meredith melakukan penipuan dengan syarikat insurans untuk menyelamatkan nyawa seorang gadis dan untuk itu Alex dipecat daripada jawatannya sebagai ketua Pembedahan Pediatrik pada penghujung musim. Musim berikutnya, dia berkahwin dengan Jo buat kali kedua dan membantu menyelamatkan Meredith daripada kehilangan lesen perubatannya.