Siapa tay milly?

Perjanjian pengakuan tanpa penjara yang diambil Tekashi pada 2015 berada dalam bahaya kerana pelanggarannya berulang kali. ... Tekashi dan seorang lagi dewasa, Taquan Anderson – nama panggilan Tay Milly – muncul dalam sekurang-kurangnya tiga video yang terlibat dalam aksi seksual dengan gadis berusia 13 tahun itu.

Adakah Tekashi 69 tidur dengan seorang kanak-kanak berumur 13 tahun?

Pada Oktober 2015, Hernandez mengaku bersalah atas tuduhan jenayah menggunakan kanak-kanak dalam persembahan seksual. Dia didakwa atas tiga pertuduhan kesalahan itu selepas insiden Februari 2015 di mana dia melakukan hubungan fizikal dengan seorang gadis berusia 13 tahun dan kemudian mengedarkan video kejadian itu dalam talian sebagai sebahagian daripada video muzik.

Siapakah gadis yang menyaman Tekashi?

TMZ melaporkan bahawa Alexis Salaberrios, seorang penari, memfailkan tuntutan mahkamah yang lebih teruk selepas insiden yang didakwa berlaku di Gold Rush Cabaret di Miami pada 20 Februari. Salaberrios menuduh Tekashi 6ix9ine melemparkan "objek maut dengan niat untuk melakukan kecederaan badan yang serius" dalam dokumen mahkamah yang dilihat oleh TMZ.

Apa yang berlaku dalam 69 kes mahkamah?

Rapper dan bintang Instagram Tekashi69 dijatuhkan hukuman penjara dua tahun pada hari Rabu oleh hakim persekutuan yang memberinya kredit kerana mengaku bersalah dan membantu pendakwa menghantar beberapa bekas rakan kongsi gengnya dalam Nine Trey Gangsta Bloods ke penjara.

Siapa 6ix9ine snitch?

Siapa yang 6ix9ine sindir? Semasa keterangannya, 6ix9ine memberikan nama orang yang terlibat dengan Nine Trey Bloods, termasuk Jim Jones, Mel Matrix, dan bekas pengurusnya, Kifano "Shotti" Jordan.

6IX9INE- GOOBA (Video Muzik Rasmi) )(Tay Milly)