Di mana untuk mendapatkan lambang kemenangan rahsia?

Anda mendapat lambang kemenangan rahsia membeli rampasan semua 10 peti naik dalam setiap faze laknat. Itu 10 dada seminggu selama 3 minggu. kejayaannya ialah; kekayaan tersembunyi, kekayaan yang lebih berani, dan peti perang.

Apakah 6 cabaran menaik?

Berikut ialah panduan yang menerangkan Cabaran Agonarch Abyss

Terdapat enam lokasi di mana Ascendant Challenge adalah; Bay of Drowned Wishes, Chamber of Starlight, Aphelion's Rest, Gardens of Esila, Spine of Keres, dan Harbinger's Seclude. Mencari ini adalah mudah, saya akan menambah video YouTube dengan lokasi yang tepat setiap minggu.

Bagaimanakah anda membuat lambang transenden?

Lambang ini akan digugurkan setelah selesai "Ascendant Paragon" Triumph, sekali anda melengkapkan kesemua enam (6) ujian masa cabaran Ascendant.

Di manakah letak tepi yang diasah?

ia adalah pada penghujung misi Biara Gelap atau tempat anda menemui vendor bernama Huggin. Gunakan peta di bawah jika perlu. Akhirnya anda akan datang ke patung ini melepasi pintu di mana anda menemui Huggin. Pop Tincture anda untuk mendapatkan akses ke Portal.

Di manakah harbingers terpencil?

The Harbinger's Seclude ialah lokasi di Kota Impian yang terletak di dalam biara besar, menempatkan tapak upacara dan patung Awoken, serta pintu masuk ke Confluence. Di tingkat bawah, boleh diakses dengan lif besar, Dewan Nama boleh ditemui.

Bagaimana untuk membuka kunci Lambang Kemenangan Rahsia untuk Wayfarer. Kaedah termudah. (Takdir 2)

Bagaimana anda memulakan cabaran menaik?

Untuk memulakan Cabaran Ascendant anda, anda perlu terlebih dahulu untuk menuju ke Petra Venj, NPC yang memberikan hadiah di The Dreaming City. Dapatkan Cabaran Ascendant (Sepatutnya yang pertama dalam senarai) dan anda akan dapat mencari cabaran anda.

Adakah terdapat kod menipu untuk Destiny 2?

Kod Destiny 2 ialah dikeluarkan melalui pelbagai sumber, dan mereka boleh dimasukkan di Bungie.net untuk menerima ganjaran dalam permainan. ... Kebanyakan kod Destiny 2 adalah penggunaan tunggal, tetapi terdapat beberapa pengecualian.

Bagaimana anda boleh mencuba lambang istimewa itu?

Sumber. Lambang ini boleh didapati daripada Peta Harta Karun Cayde-6. Ia adalah titisan rawak dari peti tersembunyi yang Guardian perlu cari.

Bagaimana anda mendapat kemenangan rahsia 2020?

Anda mendapat lambang kemenangan rahsia membeli rampasan semua 10 peti naik dalam setiap faze laknat. Itu 10 dada seminggu selama 3 minggu. kejayaannya ialah; kekayaan tersembunyi, kekayaan yang lebih berani, dan peti perang. Lambang itu mempunyai menu lungsur turun di dalamnya di mana anda boleh memilih lambang "minum di telaga"- jatuh secara rawak daripada perigi buta.

Bagaimanakah anda mendapatkan Starlight Shell pada tahun 2021?

Untuk mendapatkan lencana ini, pemain perlu mendapatkan setiap peralatan Dreaming City. Berikut ialah setiap item yang terikat pada lencana: Starlight Shell: Turun dari peti Ascendant Challenge. Mempunyai peluang penurunan 20%.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan aimbot untuk Destiny 2 pada ps4?

Dengan semua permainan FPS, anda akan sentiasa mendapat aimbot, dan ia berlaku sekali lagi dengan Destiny 2 Aimbot yang hebat ini. awak semata-mata gunakan D2 Cheat dan tekan kekunci aimbot yang anda sediakan untuk mengunci musuh dan membunuh mereka serta-merta.

Di manakah kiosk shader dalam takdir?

Pemain boleh mengambil Shader mereka di Kiosk Shader di Menara selepas menebus.

Bagaimana anda memasukkan kod menipu dalam takdir?

Kod Takdir

  1. Navigasi ke tapak penebusan kod Bungie.
  2. Klik pada Log Masuk jika anda sudah mempunyai akaun dengan Bungie, atau Sertai jika ini kali pertama anda.
  3. Masukkan kod yang ingin anda tebus, dan klik Enter.

Bagaimana anda tahu di mana cabaran menaik itu?

Lokasi Cabaran Ascendant

anda mendapatkan ke helai dengan bertelur di Divalian Mists dan pergi ke The Strand. Kemudian pergi ke lokasi apabila Petra Venj tiba di The Strand. Di bawah lokasi itu, anda akan menemui pintu masuk ke Sektor Hilang Rehat Aphelion.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan serpihan menaik pada tahun 2020?

Bermula dengan cara paling mudah untuk mendapatkan Ascendant Shards, hanya pergi ke peti besi peribadi dan cari beberapa peralatan Eksotik. Jika terdapat sebarang senjata Eksotik atau perisai yang tidak diperlukan dalam milikan, bongkar sahaja kepingan itu. Melakukannya akan menjatuhkan Shard yang boleh diletakkan ke arah Exotics lama di Tower Kiosk.

Di manakah Toland?

Toland ditemui dalam kawasan Ascendant Challenge, sebagai gumpalan yang berlegar di suatu tempat di sebelah. Lokasinya berubah setiap kali tetapi biasanya berada di laluan kritikal. Hanya mendekatinya untuk melengkapkan hadiah.

Di manakah runtuhan hancur cabaran menaik?

Cara Menyelesaikan Cabaran Ascendant Runtuhan Hancur. Untuk memulakan cabaran ini, anda pergi bertelur di zon pendaratan Dreaming City dan pergi ke vendor NPC, Petra Venj. Petra mungkin berada dalam salah satu zon peta, kerana Bandar Impian berada pada putaran tiga minggu.