Adakah boruto lebih kuat daripada naruto?

Malangnya, dia akhirnya kehilangan Kurama dalam Boruto: Naruto Next Generations semasa perjuangannya menentang Isshiki Otsutsuki, menyebabkan dia lebih lemah berbanding sebelum ini dan seterusnya meletakkannya di bawah beberapa watak lain dari segi kekuatan. ...

Adakah Naruto lebih berkuasa daripada Boruto?

Atas kertas, Boruto lebih tinggi daripada bapanya. Tetapi dalam amalan sebenar, pengalaman dan kerangka minda juga mempunyai peranan untuk dimainkan, dan di situlah Naruto muncul di hadapan. Dia bukan sahaja telah bertarung dengan lebih banyak pertempuran, tetapi juga menghadapi lebih banyak kesukaran pada zaman kanak-kanaknya— semuanya telah menjadikannya lebih kuat dari segi mental.

Bolehkah Naruto mengalahkan Boruto?

Salah satu kuasa terbesar Naruto ialah musang berekor sembilan yang dimeterai di dalam dirinya. Sebagai jinchuriki Kurama, Naruto mendapat akses kepada kuasa yang luar biasa. ... Ini adalah sumber kuasa yang unik kepada jinchuriki dan Boruto bukanlah satu. Tanpa Boruto mempunyai kuasa itu, Naruto boleh kekal lebih kuat daripada anaknya.

Adakah Boruto lebih kuat daripada Naruto dan Sasuke?

8 Naruto Uzumaki Lebih Kuat Sedikit Daripada Dia

Naruto dan Sasuke sentiasa rapat antara satu sama lain dari segi kuasa, dan itu kekal konsisten sehingga hari ini. Namun, Naruto lebih kuat sedikit daripadanya. Dengan kuasa yang ditawarkan kepadanya oleh keturunan Uzumaki, dia memiliki chakra yang luar biasa yang tidak dapat ditandingi oleh Sasuke.

Adakah Naruto masih yang paling kuat dalam Boruto?

Walaupun Naruto Uzumaki kehilangan Kurama dalam pertarungan menentang Isshiki Otsutsuki, dia masih seorang pejuang yang sangat kuat. ... Tidak dinafikan, kekuatan Naruto sangat tinggi walaupun tanpa Kurama dan dia masih shinobi terkuat yang masih hidup.

Kenapa Semua Orang Takut Boruto - Boruto Melepasi Kuasa Naruto & Sasuke - Sejauh Mana Kuat Boruto?

Bolehkah Naruto memusnahkan planet?

Dunia Naruto dipenuhi dengan banyak watak yang berkuasa, beberapa daripadanya cukup kuat untuk memusnahkan negara, manakala yang lain cukup kuat untuk memusnahkan seluruh planet. Kebanyakan watak ini muncul dalam siri ini menjelang penghujungnya, malah ada yang menjadi ancaman makhluk asing.

Siapa yang membunuh Kurama?

Bagaimana Kurama (Binatang Ekor Sembilan) Mati? Naruto dan Kurama menggunakan Mod Baryon menentang Isshiki dan Ohtustsuki, menyebabkan Kurama menggunakan chakra yang berlebihan dan kemudian membunuhnya.

Boruto akan berkahwin dengan siapa?

Jawapan Pantas. Boruto Uzumaki akan berkahwin Sarada Uchiha pada masa hadapan.

Siapa gadis paling cantik dalam Naruto?

Cantik dan Kuat, Ini 11 Wanita Paling Hebat di...

  • Kushina Uzumaki. Dia terkenal dengan personaliti berdarah panas semasa mudanya, Kushina juga mempunyai chakra dan kuasa yang luar biasa sebagai ahli klan Uzumaki. ...
  • Hinata Hyuuga. ...
  • Temari. ...
  • Sakura Haruno. ...
  • Konan. ...
  • Mei Terumi. ...
  • Kurotsuchi. ...
  • Tsunade.

Siapa abang Naruto?

Itachi Uchiha (Bahasa Jepun: うちは イタチ, Hepburn: Uchiha Itachi) ialah watak fiksyen dalam siri manga dan anime Naruto yang dicipta oleh Masashi Kishimoto.

Siapa Hokage ke-8?

8 Boleh Menjadi: Konohamaru Sarutobi

Salah seorang Jonin elit Konoha, Konohamaru Sarutobi ialah murid Naruto sendiri, dan sama seperti gurunya, dia berhasrat untuk menjadi seorang Hokage suatu hari nanti. Konohamaru mempunyai kemahiran untuk memimpin kampung pada masa hadapan.

Mengapa Naruto sangat lemah dalam Boruto?

Terdapat dua sebab utama dalam cerita untuk kekurangan kekuatan relatif Naruto dalam siri sekuel Boruto. … Matlamat Naruto sebagai Hokage adalah untuk melindungi kampung, dan ini melibatkan lebih daripada sekadar mempelajari langkah baharu. Kedua, dunia ninja kini berada dalam era keamanan, yang telah menjadikan kampung-kampung secara amnya semakin lemah.

Siapa yang boleh mengalahkan Naruto dalam anime?

Berikut adalah 20 Watak Anime Overpower Yang Lebih Kuat Daripada Naruto.

  • 20 Saitama - One Punch Man.
  • 19 Son Goku - Dragon Ball Z.
  • 18 Monkey D. Luffy - One Piece.
  • 17 Isaac Netero - Pemburu X Pemburu.
  • 16 Larangan - Tujuh Dosa Maut.
  • 15 Mob - Mob Psycho 100.
  • 14 Jotaro Kujo - Pengembaraan Pelik JoJo.
  • 13 Light Yagami - Nota Kematian.

Adakah Kurama sudah mati?

Rakan kongsi Naruto, Kurama – musang berekor Sembilan, meninggal dalam bab 55 daripada manga Boruto: Naruto Next Generations kerana penggunaan chakra yang berlebihan apabila Naruto dan Kurama menggunakan mod Baryon melawan Isshiki Ohtsutsuki. ... Naruto terkejut dan benar-benar hancur dengan implikasi Kurama.

Siapa yang lebih kuat Naruto atau Saitama?

LEBIH KUAT: Naruto, Naruto

Saitama mungkin mendapat markah penuh kerana memberikan perlawanan yang baik kerana dia sudah pasti lebih kuat daripada kedua-duanya. Masalahnya terletak pada kebolehan Saitama dan Naruto yang serupa: One-Punch dan Rasenshuriken (Jutsu pelepas angin), masing-masing. Naruto menang berdasarkan stamina dan kepantasannya.

Adakah Boruto dikalahkan?

23 Kebolehan Boruto yang Dikuasai

Walaupun sikap acuh tak acuh terhadap kehidupan shinobi dan gelaran Hokage, dia mudah menjadi salah seorang pelajar terkuat dalam kelasnya dalam bakat tulen. Paling baik, Boruto menghargai kemenangan dan menjadi kuat, tetapi kekuatannya berkembang pesat berbanding bapanya.

Siapa gadis paling lemah dalam Naruto?

Jadi, jika dibandingkan dengan watak-watak ini, jelas sekali Karin Uzumaki adalah yang paling lemah dalam klan.

Siapa gadis paling cantik dalam anime?

Bishoujo: Watak Anime Wanita Paling Cantik Pernah

  • Hinata Hyuga: Naruto/Naruto Shippuden.
  • Boa Hancock: One Piece. ...
  • Kuronuma Sawako: Kimi ni Todoke. ...
  • Inori Yuzuriha: Mahkota Bersalah. ...
  • Chitoge Kirisaki: Nisekoi. ...
  • Inoue Orihime: Peluntur. ...
  • Kaga Kouko: Masa Keemasan. ...
  • Asuna Yuuki: Seni Pedang Dalam Talian. ...

Siapa gadis tercantik di dunia 2021?

Berdasarkan kajian yang dibuat oleh pakar bedah kosmetik Julian De Silva, wanita paling cantik di dunia untuk tahun ini ialah Bella Hadid.

Siapa teman wanita Boruto?

Pasangan

BoruSara (ボルサラ BoruSara) ialah istilah yang digunakan untuk merujuk kepada hubungan percintaan antara Boruto Uzumaki dan Sarada Uchiha. BoruSara ialah pasangan paling popular Generasi Seterusnya.

Siapa yang berkahwin dengan TenTen?

7 Neji & Tenten

Dengan kesimpulan Naruto, kebanyakan ninja dari Konoha 11 akhirnya berkahwin dengan anak.

Rock Lee kahwin dengan siapa?

Fandom. Rock Lee kahwin dengan siapa? Satu jawapan, Azami. Azami adalah salah seorang anak perempuan Tsubaki (Ahli Majlis) dan Iyashi, dia mempunyai dua adik perempuan bernama Hibari dan En.

Adakah Kurama seorang perempuan?

Dalam Yu Yu Hakusho, nama Kurama pada asalnya Denise, sebagai pengalih suara percaya dia seorang wanita. Apabila disahkan Kurama adalah lelaki, mereka menukarnya kepada Dennis, kemudian berkata dia bekerja menyamar sebagai seorang wanita.

Adakah Naruto kehilangan Kurama?

Naruto baru sahaja kehilangan keluarga tertuanya, Kurama! Bukan Naruto sahaja yang kehilangan sesuatu yang berharga semasa kita meratapi Rinnegan milik Sasuke. Dalam bab 54, Naruto keletihan selepas menggunakan mod Baryon, dan ramai di antara kita takut akan nyawanya. Namun, Kurama telah berjaya memperdaya Naruto dan para pembaca.

Adakah Kurama mati di Boruto?

Manga Boruto hanya mengejutkan peminat dengan membunuh Sembilan-ekor, Kurama, selepas musang syaitan mengeluarkan chakranya terhadap Isshiki Ōtsutsuki dalam Bab #55.