Siapa january jones baby daddy?

Januari, yang telah bergurau tentang pelakon Bradley Cooper setelah melahirkan anak lelakinya, diam membisu mengenai identiti ayah bayi itu - sudah hampir sepuluh tahun si berambut perang memberitahu The New York Times bahawa itu hanyalah "urusan anak lelakinya." “Tidak seperti Betty, Pn.

Adakah Matthew Vaughn January Jones bayi ayah?

Pengarah X Men Matthew Vaughn menafikan dia adalah bapa kepada Bayi Januari Jones. Dia telah merahsiakan identiti bapa kepada anak dalam kandungannya.

Januari Jones mempunyai anak dengan siapa?

Pelakon Lelaki Lelaki dan adiknya Jacey menuju ke zoo, dan Januari berkongsi beberapa foto hari indah mereka bersama di Cerita Instagramnya. Dalam satu gambar yang comel, Xander berjalan dengan dua anak Jacey, dan dia dan anak lelaki Jacey kedua-duanya memegang tangan anak perempuan Jacey.

Adakah Josh Groban Bapa kepada Januari Jones bayi?

Jones berkencan dengan pelakon Ashton Kutcher dan penyanyi Josh Groban pada zaman pra-“Mad Men”, dan baru-baru ini keluar dengan bintang “Saturday Night Live” Jason Sudeikis sebelum berpisah pada Januari. ...

Adakah Jason Sudeikis mempunyai anak dengan Januari Jones?

Jones menyambut baik anaknya, Xander, pada 2011. ... Tidak lama selepas berpisah dengan Jones, Sudeikis mula berkencan dengan Olivia Wilde. Bintang We're the Millers dilamar pada 2013 dan pasangan itu mengalu-alukan anak lelaki Otis pada tahun berikutnya.

Siapa Januari Jones Bergurau Tentang Bapa Bayi

Januari Jones mempunyai anak dengan siapa?

Dia menjalin hubungan dengan penyanyi Josh Groban dari 2003 hingga 2006. Pada September 2011, dia melahirkan seorang anak lelaki bernama Xander, yang identiti bapanya tidak didedahkan secara terbuka.

Adakah Jason Sudeikis January Jones bayi ayah?

Jones paling baru dikaitkan dengan pelakon "SNL" Jason Sudeikis, walaupun dia mengaku bukan bapa. Sudeikis yang kelat lidah memberitahu wartawan Washington Post ketika ditanya pada Majlis Makan Malam Wartawan Rumah Putih sama ada dia mempunyai sebarang komen mengenai baby bump Jones: "Saya lebih suka -- ya tetapi tidak."

Adakah Januari Jones mempunyai bayi?

Apabila Xander dilahirkan pada 13 September 2011, wakilnya mengesahkan berita itu dengan satu kenyataan ringkas, menurut Entertainment Tonight: "January Jones mengalu-alukan bayi lelakinya, Xander Dane Jones, pada 13 September 2011. Ibu dan bayinya sangat baik. ." sebenarnya, Jones tidak pernah mendedahkan siapa ayah Xander.

Siapa ayah bayi Mindy?

Peminat menghendaki bapanya menjadi minat cinta The Office Kaling, pelakon B.J. Novak, tetapi, pada hakikatnya, dia mengambil peranan sebagai bapa baptis untuk kedua-dua anaknya, kata Kaling kepada Colbert. Spencer menyertai semua bayi kuarantin selebriti yang hebat: Daisy, Lyra, bayi Zigi, dan, sudah tentu, X Æ A-12 Musk.

Siapa yang bertarikh dengan Januari Jones?

Sejarah Janji Temu Januari Jones Termasuk Ashton Kutcher dan Jim Carrey — Di Dalam Kehidupan Cintanya

  • JANUARI JONES. ...
  • ASHTON KUTCHER. ...
  • JIM CARREY. ...
  • JOSH GROBAN. ...
  • JASON SUDEIKIS. ...
  • AKAN FORTE.

Bobby Flay bertunang dengan siapa?

Bobby Flay belum berkahwin pada masa ini. Dia bagaimanapun telah berkahwin tiga kali sebelum ini. Flay telah dikaitkan dengan beberapa selebriti dalam kehidupan cintanya, termasuk pelakon Heléne Yorke, yang dia temui dari 2016 hingga 2019, dan bintang lain seperti January Jones dan rakan chef Giada De Laurentiis.

Siapakah bapa kepada anak Jan?

Bapa kepada bayi Jan ialah — drum roll, tolong! — Andy Roddick. Ya, bintang tenis.

Siapakah bapa kepada bayi Mindy Kaling?

Walaupun Mindy Kaling mengesahkan bahawa pasangan penyerang malangnya bukan pasangan, kedua-duanya berkongsi ikatan yang tidak dapat dipisahkan, dan kekal rapat sebagai B.J. Novak ialah bapa baptis Katherine. Mindy Kaling telah mengumumkan melahirkan anak keduanya di The Late Show bersama Stephen Colbert pada Oktober 2020.

Apa yang berlaku kepada bayi Peggy Olson?

Didedahkan bahawa pada akhir Musim 1, Peggy melahirkan seorang anak lelaki, yang dia tinggalkan untuk diterima pakai. ... Pada penghujung episod, "The New Girl", Peggy memanggilnya "Don" dan bukannya "Mr. Draper", yang telah dia lakukan sejak permulaan siri ini.

Adakah Betty menipu Don?

9 Dia Tidak Pernah Menipu Don, Tetapi Menipu Henry Dengan Don Sebaliknya. Ia tidak seperti Betty tidak kekurangan pilihan walaupun dia telah berkahwin dengan Don. Walau bagaimanapun, dia sentiasa memilih tempat yang lebih tinggi dan tidak pernah benar-benar berusaha untuk menipu Don.

Siapakah bapa kepada bayi Betty?

Riverdale Musim 5: Betty Hamil! Archie Adakah Bapa!

Adakah Januari Jones dilahirkan sebagai lelaki?

Dan ia adalah bayi lelaki! Menurut wakilnya, "January Jones mengalu-alukan bayi lelakinya, Xander Dane Jones, pada 13 September 2011. Mom and baby are doing great." ... Walaupun banyak spekulasi mengenai siapa bapa bayi itu, identiti bapa bayi itu masih menjadi rahsia kepada umum.

Adakah January Jones seorang ibu tunggal?

Sejak baru-baru ini, Jones ialah ibu tunggal kepada anak lelakinya yang berusia sembilan tahun yang mempunyai beberapa potensi pengarah yang serius dengan rupa video buatan sendiri yang mengelilingi Twitter. Bintang X Men: First Class dirakamkan memberitahu penonton bagaimana menyusahkan taman sambil anaknya Xander berkata seperti “Potong!

Dengan siapa Mindy Kaling mempunyai bayi?

Terdapat seseorang yang istimewa dalam hidup pasangan ibu dan anak perempuan itu. Pada tahun 2019 dia mendedahkan bahawa bekas teman lelakinya dan pelakon The Office, B.J. Novak, ialah bapa baptis anak perempuan berusia 2 tahun itu.