Bilakah isteri hotch meninggal dunia?

Dia pertama kali muncul dalam episod perintis Criminal Minds, "Extreme Aggressor." Dia menceraikan Hotch dan membawa Jack bersamanya semasa musim ketiga dan terus muncul sepanjang siri itu, sehingga kematiannya pada tangan George Foyet dalam episod Musim Lima siri itu, "100".

Mengapa Haley dibunuh oleh Criminal Minds?

Saya faham mengapa mereka memilih untuk membunuh watak Haley; ia sebenarnya keputusan yang bijak untuk berbuat demikian. Ia menambahkan lebih banyak kepada persembahan daripada jika dia akan tinggal lebih lama, tetapi dia adalah padanan yang hebat untuk watak Hotch, manakala Beth tidak pernah cukup mengukur.

Bilakah Hayley meninggal dunia dalam Criminal Minds?

Haley terbunuh dalam musim lima oleh pembunuh bersiri Hotchner dan pasukan sedang mengejar.

Apa episod anak Hotch?

Cade Owens, pelakon kanak-kanak yang membawa watak Jack, mengambil peranan dalam Episod Musim Tiga "In Name and Blood". Sebelum ini, seorang kanak-kanak tidak bertauliah memainkan peranan itu. Dia menyukai beberapa wira-wira, seperti Captain America, yang dikatakan telah diilhamkan oleh bapanya ("100").

Apakah episod perceraian Hotch?

Hotch mendapatkan surat cerainya di tamat Hak Lahir Musim 3 Episod 11. Dalam Rosak, tiga episod kemudian, dia menandatanganinya. Sekarang, apa yang anda perlu tahu ialah di negeri Virginia mana-mana perceraian yang melibatkan anak memerlukan pasangan itu menunggu setahun sebelum perceraian boleh dimuktamadkan.

C. Thomas Howell Criminal Minds S05E09 Reaper Membunuh Haley

Adakah Haley dan Hotchner bercerai?

Dia pertama kali muncul dalam episod perintis Criminal Minds, "Extreme Aggressor." Dia menceraikan Hotch dan membawa Jack bersamanya semasa musim ketiga dan terus muncul sepanjang siri, sehingga kematiannya di tangan George Foyet dalam episod Musim Lima siri, "100".

Adakah isteri Hotchner curang?

Dalam musim 3 Criminal Minds, episod 2, "In Name and Blood," Hotchner berada di bawah penggantungan. ... Sesetengah peminat melihat interaksi ini sebagai bukti konkrit bahawa pada ketika ini, Haley menipu Hotchner dan telah pun berputus asa dengan perkahwinan mereka.

Adakah Aaron Hotchner kembali?

Dengan barisan yang masih terbuka luas, ada yang tertanya-tanya sama ada pelakon Thomas Gibson mungkin kembali sebagai penganalisis FBI Aaron "Hotch" Hotchner. Ia tidak mustahil, tetapi memandangkan pemecatan Gibson daripada siri asal, ia tidak mungkin. Criminal Minds tamat pada Februari 2020 selepas 15 musim, dan ramai peminat kecewa.

Adakah Hotch berkencan dengan sesiapa selepas Beth?

Musim Kesepuluh

Beth disebut sepanjang episod, di mana ia mendedahkannya dia dan Hotch telah memutuskan untuk menamatkan hubungan mereka selepas itu kemudiannya menggalakkan dia untuk mengambil jawatan pekerjaan di Hong Kong.

Apa yang Mr scratch lakukan kepada Hotch?

Menggunakan hipnosis, Peter akhirnya menceroboh kepala Hotch yang hampir tidak dapat ditembusi, mengetahui bahawa ketakutannya yang paling teruk adalah menjadi punca kematian ejennya. Dia memanipulasi Hotch untuk berfikir bahawa pasukan itu, yang hampir menceroboh pintu depan rumah Dr. Regan, adalah dirinya sendiri, supaya Hotch akan membunuh pasukannya.

Adakah Hotchner mati?

Kematiannya tidak begitu mengejutkan, memandangkan fakta bahawa Criminal Minds membiarkan pelakon itu berehat. Kejutan sebenar datang kerana kematian besar pada penghujung episod. En. ... Hotch telah dihapuskan daripada Criminal Minds pada Musim 12 kerana tingkah laku pelakon Thomas Gibson di belakang tabir.

Adakah Spencer Reid mati?

Spencer Reid (Matthew Grey Gubler) mendapati Lynch telah melarikan diri dari letupan rumah melalui terowong rahsia dan masih hidup. membunuhnya dengan letupan kapal terbang yang besar.

Adakah Meredith Monroe mahu meninggalkan Criminal Minds?

Dia juga terkenal dengan peranannya dalam Criminal Minds sebagai Haley Hotchner, isteri Aaron Hotchner. Monroe meninggalkan siri itu selepas wataknya dibunuh oleh penjahat yang berulang, The Boston Reaper (C. Thomas Howell), dalam episod ke-100.

Mengapa Derek Morgan pergi?

Kami suka melihat Shemar Moore membawakan watak ikonik "Derek Morgan" dalam Criminal Minds. ... Tetapi kebenarannya ialah Shemar Moore memutuskan untuk keluar dari rancangan itu. Kenapa sebenarnya? Menurut Cheatsheet, nampaknya dia ingin meneroka peluang lain dan dia mahu mencari beberapa pertumbuhan peribadi.

Siapa yang menggantikan Elle dalam Criminal Minds?

Emily Prentiss ialah watak fiksyen dalam drama jenayah CBS Criminal Minds, yang dilakonkan oleh Paget Brewster. Prentiss pertama kali muncul dalam "The Last Word" (episod sembilan musim dua), menggantikan Ejen Elle Greenaway (Lola Glaudini), yang telah berhenti dalam "The Boogeyman".

Siapa yang menggantikan Alex Blake dalam Criminal Minds?

Tayangan Perdana 'Criminal Minds': Jeanne Tripplehorn Menyertai Pasukan

Dengan tiadanya Paget Brewster, "Criminal Minds" memperkenalkan Jeanne Tripplehorn sebagai pengganti Alex Blake. Seorang pakar linguistik FBI, kemahiran Alex serta-merta diuji dalam lapan musim ...

Dengan siapa Garcia berakhir?

Akibatnya, dia menolaknya, dan hubungan mereka nampaknya telah berakhir ("I Love You, Tommy Brown"). Garcia akhirnya terlibat dengan api lama, Sam. Dalam episod akhir musim 15, "And In the End..." , Luke Alvez mengajaknya keluar untuk makan malam, tawaran yang dia terima dengan gembira.

Dengan siapa JJ berakhir?

JJ berkahwin dengan Adakah LaMontagne. Mereka mempunyai dua anak lelaki Henry dan Michael. Pada musim 13 dia dan Matt Simmons adalah satu-satunya ahli BAU yang berkahwin dengan anak. Sebelum berpacaran dan berkahwin dengan Will, JJ tidak menunjukkan minat untuk berkencan.

Adakah Spencer Reid pernah mempunyai teman wanita?

Dalam Musim 8, Dr. Spencer Reid memulakan hubungan dengan a wanita bernama Maeve, yang tidak pernah dia temui secara peribadi kerana dia hidup dalam ketakutan stalker. Hubungan mesra bintang ini berakhir secara tiba-tiba—dan tragis—apabila Maeve diculik oleh bekas pelajarnya yang gila.

Adakah Aaron Hotchner kembali pada musim 13?

"Criminal Minds" Musim 13 ditayangkan pada musim gugur ini di CBS dan ramai peminat meletakkan harapan tinggi untuk musim akan datang. Salah satu perkara yang ditunggu-tunggu penonton ialah kembali daripada Aaron "Hotch" Hotchner.

Apakah yang berlaku kepada Ejen Hotchner dalam Musim 3?

Musim Ketiga

Dalam episod "In Name and Blood", selepas digantung daripada BAU selama dua minggu kerana melepaskan pembunuh spree secara salah, mengakibatkan pembunuhan-bunuh diri, Hotch memutuskan untuk berpindah ke unit lain supaya dia boleh pulang lebih lama bersama Haley dan Jack.

Adakah Hotch dipecat?

Hotch telah dihapuskan dari Criminal Minds dengan begitu cepat kerana pelakon yang memainkan watak Hotch, Thomas Gibson, telah dipecat semula pada 2016. Selepas pertengkaran fizikal dengan pengeluar atas talian dalam skrip yang tidak dipersetujui oleh Thomas, dia dikenakan penggantungan selama dua minggu.

Mengapa Kate kelihatan seperti Haley dalam fikiran jenayah?

Nota. JJ mencatatkan itu Kate mempunyai persamaan yang ketara dengan bekas isteri Hotch, Haley. Ia membayangkan bahawa Hotch dan Kate mungkin telah tertarik antara satu sama lain semasa kes itu, tetapi memandangkan Kate kini sudah mati, tiada apa yang dibuat daripadanya.

Apa yang berlaku Gideon?

Dalam episod Musim 10 "Nelson's Sparrow," Gideon dibunuh di luar skrin, telah ditembak mati dari jarak dekat oleh seorang pembunuh bersiri bernama Donnie Mallick. Semasa kilas balik memfokuskan pada versi mudanya untuk episod itu, yang menunjukkan dia bekerja di BAU pada tahun 1978, dia dimainkan oleh Ben Savage.

Di manakah Foyet menikam Hotchner?

Walaupun kebanyakan episod menyaksikan Hotch berada di hospital dalam keadaan rehat yang ketat, Hotch mempunyai beberapa kilas balik tentang pergaduhannya dengan Foyet. Selepas penentangan singkat, Foyet menundukkan Hotch dan menikamnya secara teratur sembilan kali dalam dada sambil memberi syarahan tentang profiling.