Jewel osco yang jual ipass?

Jewel-Osco. Hampir 200 lokasi Jewel-Osco di Illinois menyediakan kad hadiah I-PASS dan I-PASS. Jewel-Osco mengenakan caj perkhidmatan $2.90 bagi setiap transponder.

Di manakah saya boleh membeli I-PASS?

Pelanggan mempunyai banyak pilihan untuk mendapatkan I-PASS dan Get Going!

  • Transponder boleh dipesan dalam talian melalui akaun pelanggan di www. getipass.com.
  • Pelanggan boleh melawat mana-mana Jewel-Osco, Road Ranger (pengaktifan dalam talian diperlukan).
  • Atau pelanggan boleh melawat mana-mana Pusat Khidmat Pelanggan I-PASS untuk mengambil I-PASS mereka hari ini.

Berapakah kos transponder I-PASS di Jewel?

*Pelanggan yang mendapatkan transponder di kedai Jewel-Osco akan membayar a yuran perkhidmatan $2.90 sekali. Untuk memanfaatkan tol tanpa tunai, semua kenderaan mesti mempunyai transponder I-PASS yang dipasang pada cermin depan.

Apakah perbezaan antara EZ Pass dan I-PASS?

Sistem I-PASS ialah kaedah elektronik untuk mengutip tol. ... Kerana transponder yang sama untuk I-PASS digunakan untuk Sistem E-ZPass, semua jalan tol yang menerima E-ZPass terima juga SAYA LULUS. Enam belas negeri menggunakan sistem E-ZPass dan juga menerima I-PASS.

Berapakah harga I-PASS Illinois?

Kos sistem I-Pass Illinois $30 untuk mendapatkan, deposit $10 akan dikembalikan dan tol prabayar $20. Baki minimum ialah $20 dan akaun mengisi semula secara automatik 10% daripada purata penggunaan bulanan atau minimum $10. Tiada yuran tahunan untuk I-Pass.

Pengalaman saya bekerja di jewel/osco

Bolehkah saya mendapatkan I-PASS di oasis?

Pusat perkhidmatan pelanggan pertama Illinois Tollway dibuka pada hari Jumaat di O'Hare Oasis di Tri-State Tollway, membolehkan pemandu membeli transponder I-PASS dan menyediakan bantuan akaun kepada pelanggan. ... Pelanggan juga boleh menghubungi 1-800-UCI-LULUS.

Bagaimanakah saya boleh meletakkan wang pada I-PASS saya?

Oleh Telefon 800-UC-IPASS (800-824-7277)

Sistem respons suara interaktif kami membolehkan anda mengemas kini maklumat akaun anda dan menambah dana pada baki anda 24 jam sehari, tujuh hari seminggu.

Berapakah harga EZ Pass?

Kos E-ZPass berbeza-beza antara negeri, tetapi peranti biasanya kos kurang daripada $20. Sesetengah negeri menambah yuran penyelenggaraan bulanan.

Di manakah saya harus meletakkan Pas EZ saya?

Cari kedudukan yang betul untuk teg - bahagian tengah atas cermin depan anda di belakang cermin pandang belakang, sekurang-kurangnya 1 inci di sebelah kanan cermin dan sekurang-kurangnya 1 inci di bawah tepi atas cermin depan.

Bagaimanakah cara saya membeli Pas EZ?

Rujuk proses langkah demi langkah ini untuk mendaftar E-ZPass:

  1. Pergi ke laman web E-ZPass.
  2. Pilih “Daftar Sekarang”
  3. Pilih negeri mana anda tinggal.
  4. Pilih, "Klik di sini untuk mendaftar dalam talian"
  5. Isi borang dan mohon.
  6. Anda akan menerima teg dan profil akaun anda dalam masa 5-7 hari.

Di manakah saya boleh mendapatkan Velcro Ezpass percuma?

Mereka PERCUMA! Minta mereka di e-zpassny.com atau hubungi 1-800-333-TOLL (8655).

Bagaimanakah cara saya menyediakan I-PASS?

Cara Mendaftar untuk Mengurus Akaun I-PASS Anda Dalam Talian

  1. Klik pada Daftar.
  2. Masukkan nombor akaun atau nombor transponder anda.
  3. Masukkan nombor lesen memandu yang direkodkan pada akaun I-PASS.
  4. Tetapkan nama pengguna, kata laluan, soalan keselamatan dan jawapan anda.
  5. Pilih "Teruskan"

Adakah anda perlu membayar tol di Illinois sekarang?

Walaupun pada mulanya bertujuan untuk mengurangkan penyebaran coronavirus, tol tanpa tunai akan kekal di seluruh sistem Tol Illinois secara kekal, agensi itu mengumumkan Khamis.

Berapa harga I-PASS?

Kos I-Pass $30 untuk mendapatkan bersama deposit yang boleh dikembalikan sebanyak $10. Sejumlah $20 lagi perlu didepositkan ke tol prabayar. Baki minimum ialah $20 dan akaun mengisi semula secara automatik 10% daripada purata penggunaan bulanan atau minimum $10.

Bolehkah saya mendapatkan Ipass di Road Ranger?

LALUAN TOL ILLINOIS KINI DISEDIAKAN PENJELAJALAN JALAN

Road Ranger menawarkan transponder pramuat I-PASS untuk penumpang kenderaan dan untuk treler separa traktor, kad hadiah dan transponder gantian.

Berapa lamakah Ipass bertahan?

Jika transponder tidak diganti dalam tempoh 45 hari daripada tarikh pada surat itu, transponder akan dinyahaktifkan dan penggunaan berterusan transponder itu akan mengakibatkan pelanggaran tol.

Bolehkah anda membeli Ipass di Jewel-Osco?

Belian Dari Kedai Runcit. Jewel-Osco. ... Hampir 200 lokasi Jewel-Osco di Illinois menyediakan kad hadiah I-PASS dan I-PASS. Jewel-Osco mengenakan caj perkhidmatan $2.90 bagi setiap transponder.

Bolehkah saya melangkau tol Illinois dan bayar kemudian?

Sudah terlepas tol? Tiada masalah. Sehingga 14 hari selepas anda mengembara, anda kini boleh memasukkan maklumat kenderaan dan pembayaran anda ke dalam sistem Bayar Mengikut Plat, dan anda akan berasa tenang kerana anda akan mengelak daripada denda dan bayaran tambahan.

Bagaimanakah cara saya membayar tol I-PASS yang terlepas?

Anda boleh menetapkannya dalam talian di www.illinoistollway.com/unpaid-tolls. Jika anda masih memerlukan bantuan atau mempunyai soalan tambahan, anda boleh menghubungi Pusat Panggilan Perkhidmatan Pelanggan Tollway di 800-UC-IPASS (800-824-7277).

Adakah pondok tol Illinois dibuka untuk wang tunai?

Wang tunai tidak diterima. Pemandu harus menggunakan I-PASS, E-ZPass atau membayar tol dalam talian dalam masa tujuh hari.

Adakah Pay by Plate berfungsi secara automatik?

Tol secara automatik dibilkan kepada kad kredit anda setiap kali anda menggunakan kemudahan kami, tanpa memerlukan transponder. Dengan Pay-By-Plate, setiap kali anda melalui kemudahan tol yang mengambil bahagian, kamera mengambil gambar plat lesen berdaftar anda.

Bolehkah saya menggunakan I-PASS saya di negeri lain?

I-PASS dan E-ZPass disepadukan sepenuhnya, jadi I-PASS anda boleh digunakan untuk membayar tol bukan sahaja di Tol Illinois, tetapi juga di negeri lain yang menerima E-ZPass, termasuk Indiana, Ohio, Kentucky dan 13 negeri lain yang merupakan sebahagian daripada rangkaian E-ZPass. Begitu juga dengan keluarga dan rakan anda yang mempunyai E-ZPass.

Bagaimanakah cara saya menyemak akaun I-PASS saya?

Pergi ke getipass.com dan klik butang biru berlabel "Log masuk ke I-Pass saya" di penjuru kanan sebelah atas. Log masuk dengan nama pengguna dan kata laluan anda pada gesaan yang sesuai. Cari baki I-Pass anda pada skrin Maklumat Pengguna anda. Masukkan maklumat kad kredit anda untuk menambah baki anda, jika perlu.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan Velcro baharu untuk Ipass saya?

Pengguna I-PASS boleh mendapatkan jalur Velcro, tanpa bayaran, di semua pondok tol dan stesen Mobil di oasis tol, kata jurucakap pihak berkuasa tol Jan Kemp. Mangkuk yang diisi dengan pengikat juga terletak di meja penyambut tetamu di ibu pejabat tol, 2700 Ogden Ave. di Downers Grove.

Bolehkah saya menggunakan EZ Pass saya di dalam kereta orang lain?

Menurut tapak web New York E-ZPass, setiap kenderaan perlu berada dalam akaun anda, tetapi anda tidak memerlukan teg untuk setiap kenderaan. Anda boleh menukar satu di antara mereka selagi mereka adalah kelas kenderaan yang sama.