Adakah pensel mata jumbo nyx berpusing?

Pensil Mata Jumbo ialah dimaksudkan untuk diasah, bukan dipintal. Anda boleh menggunakan mana-mana pengasah kosmetik dengan lubang jumbo untuk mendapatkan yang terbaik daripada produk anda!

Adakah pelapik NYX berpusing?

Terkenal dengan kuasa berkekalan yang melampau, pelapik berkrim ini memberikan pigmentasi yang sengit dan aplikasi yang tepat dalam lilitan mudah-tiub atas yang tidak perlu diasah.

Adakah anda mengasah pensel bibir NYX Jumbo?

Seperti celak yang sangat digemari yang dinamakan sempena namanya, pensel bibir kalis air ini meluncur dengan sangat licin dan memberikan kemasan Matte yang sangat berpigmen. ... Slaid pada Pensil Bibir kami boleh diasah dengan a pengasah yang mempunyai bukaan untuk pensel kecil. Dapatkan NYX Professional Makeup Sharpener anda di sini.

Bolehkah anda mengasah pensel celak plastik?

Jika anda belum mempunyai pengasah solek dua bilah, anda perlu mendapatkannya untuk pelapik bibir plastik. Plastik lebih sukar untuk diasah daripada kayu. ... Mempunyai dua bilah tajam dan bukannya satu bilah kuat adalah lebih baik untuk mengasah plastik. Pensel plastik ialah diasah lebih cepat dan lebih bersih dengan sistem bilah berganda.

Adakah anda mengasah slaid NYX pada pensel?

Walaupun penampilan bersalut plastik Eyeliner, ia boleh diasah dengan pengasah kosmetik. NYX Dual Sharpener kami akan menjadi produk yang bagus untuk digunakan! Untuk hasil terbaik, putar pensel perlahan-lahan dalam pengasah 3 atau 4 kali, berhati-hati agar tidak menggunakan tekanan yang berlebihan.

2- Minit Cara Mengasah Pensel Mata Nyx Jumbo

Bolehkah celak NYX diasah?

Walaupun penampilan Celak bersalut plastik, ia boleh diasah dengan pengasah kosmetik. NYX Dual Sharpener kami akan menjadi produk yang bagus untuk digunakan! ... Selepas mengasah, keluarkan semua pencukur dari tepi bilah.

Bagaimanakah pelapik bibir NYX berfungsi?

NYX Professional Makeup Slide On Lip Pencil meluncur dengan lancar, bercantum dengan cantik dan cepat kering untuk memberikan kemasan licin dan matte. Memandangkan ia sangat berpigmen, pelapik bibir Makeup Profesional NYX juga berfungsi hebat sebagai warna bibir. Kerut dan sapukan Pensil Pada Bibir Slaid untuk warna matte yang kaya.

Apakah kegunaan Pensil Mata Jumbo NYX?

Pensel Mata Jumbo Kosmetik NYX ialah pelapik mata berseri yang juga berfungsi sebagai pembayang mata dan boleh digunakan pada yang lain. bahagian muka untuk menyerlahkan dan mengkontur. Dibuat dengan campuran minyak mineral dan serbuk, Pensil Mata Jumbo meluncur dengan mudah tanpa tarikan, tarikan atau pudar.

Bagaimanakah saya boleh mengasah pensel celak saya tanpa pengasah?

Gunting

Ini adalah pengasah kegemaran saya apabila, saya tidak mempunyai pengasah. Ambil sedikit gunting dan letakkan kepala pensel di antara bilah dan dengan tekanan lembut cukur lebihan sehingga anda mempunyai hujung yang runcing.

Bagaimana anda mengasah pensel tebal?

A sangat bentuk pisau adalah alat terbaik yang ada untuk mengasah pensel. Percaya atau tidak, terdapat pisau yang direka khusus untuk mengasah pensel. Walau bagaimanapun, walaupun pisau pen standard akan berjaya. Anda juga boleh menggunakan pisau dengan pisau tetap, pisau utiliti atau pisau cukur yang sesuai dengan pemegang, seperti pisau X-Acto.

Adakah anda mengasah celak memakai epik NYX?

Walaupun penampilan Celak bersalut plastik, ia boleh diasah dengan pengasah kosmetik. NYX Dual Sharpener kami akan menjadi produk yang bagus untuk digunakan! ... Pengasah anda harus diganti setiap kali bilah telah kusam dan tidak lagi memberikan hasil yang diharapkan.

Bolehkah anda mengasah celak putih palsu NYX?

Ia rosak pada kali pertama saya menggunakannya tetapi Saya dapat mengasah celak dan gunakannya.

Bolehkah anda menggunakan pelapik bibir NYX sebagai celak?

Ternyata anda tidak boleh menggunakan pelapik bibir sebagai celak. ... Ini bermakna tiada gincu, pemerah pipi, pelapik bibir atau produk warna umum tidak boleh mendekati mata anda. Paling baik, anda berisiko mengalami kerengsaan mata yang ringan.

Bolehkah anda menggunakan pengasah pensel biasa untuk pelapik bibir?

Letakkan pengasah pensil plumbum biasa, kak! Pengasah ini dibuat untuk plumbum pensel yang kuat, bukan pelapik bibir super berkrim. Berbaik sangka dengan pelapik bibir anda yang dibuat khusus untuk pelapik bibir seperti pengasah $4 dari NYX ini!

Mengapa celak NYX saya tidak berpusing?

Ia tidak berpusing, ia menajam. Anda perlu menggunakan pengasah jumbo daripada Nyx atau pengasah lain dengan lubang yang lebih besar dan biasa. Selain itu, ramai orang menganjurkan untuk membekukan pensel selama beberapa minit sebelum mengasah untuk mengelakkannya daripada mencalit dan menghancurkan.

Bagaimanakah anda mengasah slaid NYX pada pensel bibir?

Walaupun salutan plastik produk. Pensil Slaid Pada Bibir boleh diasah menggunakan pengasah yang mempunyai bukaan untuk pensel kecil.