Mengapa carlo gervasi menyelak?

Gangster itu mula-mula mengetahui dia mungkin menghadapi masalah apabila didedahkan bahawa Carlo Gervasi (Arthur J. Nascarella), salah seorang kaptennya, mungkin mula memfitnah keluarga selepas anaknya ditangkap atas tuduhan dadah. Dan ini bukan hanya Tony yang paranoid.

Siapa yang menggoda Tony Soprano?

Dalam adegan terakhir, Tony memberitahu Carmela itu Carlo sedang memberi keterangan, sekali gus mengesahkan bahawa dia menjadi pemberi maklumat, berkemungkinan menghalang anaknya daripada penjara.

Apakah maksud Kevin Finnerty?

Tony akur dengan kematiannya selepas dia ditembak oleh Uncle Junior. Penggambaran Tony dan pengalaman hampir mati berikutnya sebagai "Kevin Finnerty" adalah panggilan bangun untuk Tony untuk mengubah hidupnya. Tema ini digambarkan melalui lawatan Tony ke Costa Mesa, California semasa koma selepas dia ditembak.

Kenapa Gerry kena pukul?

Gerardo "Gerry" Torciano: ditembak berkali-kali hingga mati di sebuah restoran oleh seorang pembunuh upahan atas arahan daripada Faustino "Doc" Santoro, untuk menyingkirkannya daripada pertikaian ke jawatan ketua keluarga Lupertazzi.

Siapa yang mengecam Johnny Sack?

Jimmy Petrille meracau Johnny Sack. Peparelli sering pergi ke peringkat tinggi duduk-duduk dengan John Sacrimoni dan bertindak sebagai pemandunya. John sering berfikir tiga langkah di hadapan musuhnya.

The Sopranos - Carlo Gervasi flips - adakah ia salah Tony sendiri?

Siapa yang membunuh Chris Moltisanti?

Dia menggambarkan Chris sebagai "mengheret" emosinya, dan "seorang penagih dadah yang lemah dan berbohong". Dalam mimpi, Tony mengakui kepada Dr. Melfi bahawa dia membunuh Chris, serta rakan dan sekutu lain, menamakan secara khusus sepupunya Tony Blundetto dan kawan baik Big Pussy.

Siapa yang membunuh Doc Santoro?

Kemudian Doc Santoro ditembak di mata dan dada beberapa kali oleh otot yang diupah bekerja untuk Butch DeConcini. Dia dibunuh supaya Phil akan menjadi bos kepada keluarga jenayah Lupertazzi.

Mengapa Teddy dibunuh dalam Sopranos?

Seorang lelaki yang berhutang wang Christopher Moltisanti. Telah dibunuh oleh Eugene Pontecorvo atas arahan daripada Moltisanti disebabkan hutang.

Siapa yang ditembak di hadapan Silvio?

Pada September 2007, Gerry mati di tangan seorang lelaki bersenjata (atas arahan daripada Faustino "Doc" Santoro) di sebuah restoran semasa makan malam bersama Silvio Dante, yang tidak menyedari bahawa pembunuhan itu akan berlaku.

Adakah Tony Soprano sedar daripada koma?

Dua episod berikut, "Join the Club" dan "Mayham" membincangkan kedua-dua realiti Tony dalam koma di hospital dan dunia ilusi tentang apa yang sedang berlaku di kepala Tony. Dalam "Sertai Kelab," Tony bangun di atas katil hotel yang besar.

Adakah Tony Soprano pulih daripada ditembak?

Dua hari selepas ditembak oleh Junior, Tony kekal dalam keadaan koma. Doktor menggalakkan Carmela dan yang lain bercakap dengannya dan memainkan muziknya dengan harapan untuk sembuh. ... Silvio memikul tanggungjawab Tony sebagai pemangku bos, dan diputuskan untuk memisahkan Junior daripada keluarga Soprano, menjadikan Tony bos rasmi.

Berapa lama Tony koma?

Dua hari selepas itu ditembak oleh Junior, Tony kekal dalam keadaan koma. Doktor menjelaskan bahawa tembakan itu telah menyebabkan beberapa kecederaan, termasuk sepsis yang teruk, dan menggalakkan Carmela dan yang lain bercakap dengannya dan memainkan muziknya dengan harapan pemulihan.

Mengapa Mikey Palmice dipukul?

jatuh sakit, Palmice dihantar untuk memukul Brendan Filone dan untuk melakukan eksekusi olok-olok ke atas Christopher Moltisanti. Moltisanti tidak dapat membunuh Palmice, kerana dia adalah manusia buatan, tetapi bapa saudara Moltisanti, Tony Soprano, menewaskan Palmice dengan senapang ruji sebagai membalas dendam atas pukulan dan pelaksanaan olok-olok.

Apa yang berlaku Jack Massarone?

Jack dibunuh dan ditemui di dalam bagasi keretanya dengan penutup kayu golf disumbat di mulutnya - mesej yang pembunuhnya tahu dia bercakap dengan FBI.

Apa yang berlaku kepada Benny dalam Sopranos?

Pembunuhan yang dikaitkan dengan Benny

Phil Leotardo: Ketua keluarga jenayah Lupertazzi, ditembak di kepala dan dada oleh Walden Belfiore, Benny adalah pemandu percutian untuk Walden apabila Walden membunuh Phil.

Tasik apakah dalam Sopranos musim 6?

Ini adalah rumah tepi tasik Adirondack yang menawan yang digunakan dalam episod Musim 6 The Soprano's, dan ia juga digunakan dalam penggambaran filem Julia Roberts “Mona Lisa Smiles, terletak di Tasik Oscawana, iaitu satu jam di utara New York City.

Mengapa Doc Santoro dibunuh?

Meninggal dunia. Faustino "Doc" Santoro: terbunuh selepas meninggalkan rumah urut di New York City dengan beberapa das tembakan daripada trio lelaki bersenjata atas arahan daripada Phil Leotardo untuk mengambil alih jawatan ketua keluarga jenayah Lupertazzinya dan/atau sebagai membalas dendam atas pembunuhan Gerry Torciano dan/atau sebagai balasan atas penghinaan yang dilakukannya terhadap Phil.

Siapa Doc Santoro?

Faustino "Doc" Santoro, digambarkan oleh Dan Conte, ialah watak berulang dalam The Sopranos. Dia seorang capo, dan kemudiannya bertindak sebagai bos keluarga jenayah Lupertazzi.

Adakah Tony memberitahu Melfi?

Tony masih tidak tahu bahawa Dr. Melfi telah dirogol, sebagai Dr. ... Selain itu, sekadar mengetahui bahawa dia mempunyai kuasa untuk membunuh penyerangnya sudah cukup untuknya, jadi dia memutuskan untuk tidak memberitahu Tony perkara sebenar.

Adakah Christopher benar-benar anak saudara Tony?

Christopher Moltisanti ialah anak saudara Tony dan sepupu pertama Carmela. Bapanya Dickie Moltisanti adalah seorang mentor kepada Tony yang masih muda. Oleh itu, apabila Moltisanti senior ditembak mati, Tony pula mengambil Christopher di bawah sayapnya.

Adakah Adriana dibunuh Sopranos?

Setiap peminat "The Sopranos" tahu di mana mereka berada ketika pertama kali menonton "Tempat Letak Kereta Jangka Panjang,” episod ke-12 drama HBO musim kelima. Episod ini mengandungi salah satu kematian siri yang paling mengejutkan apabila Silvio Dante (Steven Van Zandt) membunuh Adriana La Cerva (Drea de Matteo) kerana menjadi pemberi maklumat kepada FBI.

Mengapa Soprano berakhir dengan skrin hitam?

Chase pada asalnya mahukan skrin hitam pada penghujung episod bertahan "sehingga ke bunyi HBO whoosh", bermakna itu tiada kredit akan dilancarkan pada akhir episod, tetapi tidak menerima penepian daripada Persatuan Pengarah Amerika untuk berbuat demikian.

Adakah Tony Soprano tidur dengan ahli terapinya?

Adakah Tony Soprano mahu tidur dengan ahli terapinya Dr Jennifer Melfi? Ya, Tony berasa tertarik secara seksual kepada Melfi. Semasa sesi terapi, Dr Jennifer Melfi dapat mendedahkan kebencian Tony Soprano terhadap ibunya yang mementingkan diri sendiri dan manipulatif.