Dalam divergen ialah empat divergen?

Tidak, Empat tidak berbeza. Dalam buku Four pada mulanya kelihatan Divergent kerana dia menentang serum kawalan minda dan boleh kekal sedar semasa simulasi, tetapi dia sebenarnya rosak secara genetik dan oleh itu bukan Divergent.

Bagaimanakah Empat tidak berbeza?

Jadi Empat tidak dianggap sebagai divergen kerana dia masih rosak secara genetik walaupun dia mempunyai keupayaan rintangan terhadap simulasi.

Adakah Tobias berbeza atau tidak?

Tobias datang bersama Tris apabila dia diminta untuk mendapatkan ujian genetik yang dilakukan oleh Matthew, seorang saintis Biro. Di sana, Tobias mendapati bahawa tidak seperti Tris, dia tidak sepenuhnya Divergent, dan oleh itu rosak secara genetik (GD), manakala Tris adalah tulen secara genetik (GP).

Bagaimanakah Four tahu Tris adalah berbeza?

Bagaimanakah Empat tahu bahawa Tris adalah Divergen? Empat menyedari bahawa Tris adalah Divergent kerana kebolehannya memanipulasi simulasi. ... Adalah dipercayai bahawa pemimpin Dauntless akan membunuh Tris jika dia didapati sebagai Divergent.

Berapa umur Empat daripada Tris?

Dalam Divergent Veronica Roth, Four ialah 18 tahun ketika dia bertemu Tris yang berusia 16 tahun. “Theo James yang melakonkan watak cinta dalam filem saya adalah 28, dalam buku itu wataknya adalah 18, tetapi dalam filem itu kami membuat dia kira-kira 24/25.

Divergent (11/12) KLIP Filem - I'm Divergent (2014) HD

Adakah Tris dan Four tidur bersama?

Tris mengalami kecederaan di bahunya kerana ditembak dalam buku sebelumnya. ... Tris dan Empat tidak melakukan hubungan seks sehingga Allegiant. Tris dan Four melakukan hubungan seks.

Adakah Tris dan Caleb kembar?

Mereka adalah selang kurang setahun. Jika Tris dan Caleb berpisah kurang setahun/ lahir pada tahun yang sama, maka mereka adalah kembar Ireland, iaitu adik beradik yang lahir pada tahun yang sama namun tidak pada hari atau bulan yang sama. Juga, dalam Insurgent, Tris sering dirujuk sebagai adik perempuan Caleb.

Adakah Tris hamil di Allegiant?

Kembali ke Dauntless, Tris dan Tobias membuat kesilapan, dan keputusan itu akhirnya dia hamil, walaupun dia tidak mengetahuinya.

Bagaimanakah abang Tris mengkhianatinya?

Tris ialah adik kepada Caleb. Caleb sering menegur Tris kerana tingkah lakunya yang tidak Abnegation. ... Pada Majlis Memilih, kedua-dua Caleb dan Tris memilih puak yang berbeza daripada Abnegation, Caleb memilih Erudite dan Tris memilih Dauntless. Nanti, Caleb mengkhianati Tris kepada Jeanine dan dia tidak dapat memahami motifnya.

Siapa yang membunuh Tris?

Ini secara amnya difahami sebagai misi bunuh diri, dan, walaupun Tris berjaya melarikan diri dari serum kematian, dia ditembak oleh David, ketua Biro, sama seperti misinya tercapai. Semasa dia meninggal dunia, Tris melihat penglihatan ibunya menghulurkan tangan kepadanya.

Adakah Tobias jatuh cinta dengan Christina?

Mengejutkan ramai peminat, Four dan Christina jatuh cinta. Roth mengakhiri cerita itu dengan masa depan yang penuh harapan untuk mereka berdua dengan Four mengaku "kami bekerja, dan bermimpi. Kami bergaduh, dan kami ketawa, dan kami jatuh cinta.

Adakah Tris dan Tobias berpisah dalam Allegiant?

Tris dan Tobias berpisah dan rasa terharu tentang betapa mereka menyayangi satu sama lain. ... Dia memutuskan untuk mengorbankan dirinya dan bukannya Caleb, kerana dia melakukannya untuk membebaskan dirinya daripada rasa bersalah (sebab yang salah) dan dia membunuh dirinya atas nama cinta (alasan yang betul).

Mengapa Tris mendapat tatu abnegation?

Seperti yang dinyatakan oleh Tris, tatu "adalah sebahagian daripada kehidupan di sini" dengan Dauntless—dan di sinilah tempat dia tinggal (19.29). ... Tidak seperti tatu "burung ini mewakili keluarga saya", meterai Abnegation melambangkan siapa Tris dan akan sentiasa berada pada tahap tertentu. Dia mungkin Dauntless, tetapi dia juga mempunyai beberapa Abnegation dalam dirinya.

Adakah ibu Tris berbeza?

Dalam Allegiant, Tris mendapati itu ibunya sebenarnya Murni (Divergen, yang bermaksud bahawa mereka adalah orang biasa seperti kita, tanpa gen yang diubah suai) dan berasal dari Milwaukee dan bukan dari Chicago (tempat Tris tinggal sebahagian besar hidupnya).

Mengapakah empat meninggalkan abnegasi?

Mengapa Empat meninggalkan Abnegation? Bapanya bersikap kasar terhadapnya, dan dia mahu melarikan diri darinya. ... Dia tidak mahu terpaksa berjumpa ayahnya lagi.

Adakah Tris dan empat mempunyai anak?

Ash ialah anak kepada Tris dan Four. Dia berbeza seperti ibunya. Dia memilih untuk tinggal di dalam tanpa gentar.

Adakah Veronica Roth menyesal membunuh Tris?

Selepas peminat menjadi sangat terikat dengan Tris dalam buku Divergent and Insurgent, ia adalah satu kejutan apabila pengarang Veronica Roth membunuhnya di dalam siri akhir Allegiant. ... Roth mempertahankan keputusannya untuk Tris mati dalam temu bual dengan MTV News. "Untuk memilikinya [Tris] hanya seperti, 'Baiklah, kami menyelamatkan hari itu.

Dengan siapa empat berakhir dengan Allegiant?

Saya melihat sesuatu baru-baru ini yang mengatakan bahawa tiga tahun selepas epilog, Tobias jatuh cinta Christina. GILA!! Bagaimanapun, apa yang orang lain fikirkan? Veronica Roth berkata demikian, dan saya baru-baru ini membaca di tempat lain bahawa, kemudian, dia berkata dia hanya bergurau.

Apakah 6 ketakutan Tris?

Ketakutan Tris termasuk dibaham gagak, lemas dalam tangki, diculik di bilik tidur Abnegationnya, membunuh keluarganya, lautan dan batu, dan dibakar di kayu pancang. Tris dapat melepasi semua ketakutannya dalam masa memecahkan rekod, yang dikagumi oleh Four.

Adakah Christina berbeza?

Malam berikutnya, Tris membangunkan Christina dan memberitahunya bahawa dia akan pergi ke Abnegation untuk berjumpa abangnya, tetapi dia sebenarnya pergi ke Erudite untuk menyerahkan dirinya sebagai Divergent.

Adakah Caleb seorang yang jahat dalam divergent?

Caleb adalah abang Tris, a.k.a. satu-satunya ahli keluarganya yang masih hidup, a.k.a. satu-satunya ahli keluarga yang tidak mati tanpa pamrih untuk menyelamatkan Tris. ... Dia memberikan maklumat peribadi kepada Jeanine tentang Tris untuk meneruskan penyelidikannya ke dalam Divergent, dan Tris hampir menganggapnya sebagai pengkhianat jahat selama-lamanya.

Apa yang empat katakan kepada Tris selepas mereka bercium?

Kini, Tris tidak pernah mengalami sebarang layanan buruk di tangan Four, kekasih Dauntlessnya. Selepas mereka bercium buat kali pertama, dia menarik ke belakang, berbisik, "Saya tidak mahu pergi terlalu cepat."

Siapa yang Tris suka secara berbeza?

Minat Cinta

Tobias Eaton- juga dikenali sebagai 'Empat', Tris mengembangkan perasaan yang kuat untuknya.

Siapa yang Tris suka dalam divergen?

Sejak pertama kali dia bertemu dengannya, Tobias (ketika itu, dikenali sebagai Empat), Tris secara automatik menyukainya. Dia tidak sedar bahawa perasaan itu adalah cinta atau tarikan; dia hanya tertarik kepadanya secara semula jadi.