Bagaimanakah barbara mati dalam perkara yang tidak dikenali?

Semasa Barb tidak merawat lukanya, nampaknya tiada siapa yang mengambil berat tentang kesejahteraannya. Malah Nancy menepisnya dengan menyuruhnya pulang. Sebaliknya, Barb duduk bersendirian di tepi kolam Harrington kerana darahnya menarik Demogorgon berdekatan. Remaja itu adalah diseret ke dalam Upside Down dan cepat dibunuh oleh makhluk itu.

Bagaimanakah Barb mati tetapi tidak Will?

Stranger Things Theory: Why The Demogorgon Killed Barb (Tetapi Tidak Akan) ... Itu bukan satu-satunya lubang plot yang muncul dalam Stranger Things musim 1, kerana ada yang berpendapat bahawa Will terselamat dari serangan Demogorgonnya di mana Barb (yang terkenal) mati kerana rancangan besar daripada penjahat siri , Pembakar Minda.

Adakah Barb hidup semula dalam Stranger Things?

Walau bagaimanapun, pencipta rancangan itu sebelum ini telah menjelaskannya dengan jelas Barb sudah mati. Pencipta bersama Matt Duffer mengakui dia masih akan memainkan peranan besar dalam siri kedua ketika dia memberitahu IGN: "Barb tidak akan dilupakan.

Adakah Barbara mati dalam Perkara Yang Asing?

Ya, Barb meninggal dunia dan tidak kembali untuk musim 2 siri ini, seperti yang ditemui oleh Nancy Wheeler. Watak lain yang muncul dalam "Upside Down," Will, telah diselamatkan terima kasih kepada rakan-rakannya, ibunya, dan Eleven.

Bagaimanakah Nancy mati dalam Stranger Things?

Selepas Mayat Tom cair dan bergabung dengan mayat Bruce, membentuk raksasa, ia hampir membunuh Nancy sehingga Eleven menyelamatkannya.

Kematian Barb | Perkara Asing | HD (1080p)

Adakah Steve dan Nancy tidur bersama?

Steve. Nancy dan Steve Steve dan Nancy sudah pun keluar apabila siri itu bermula. Mereka tidur bersama di majlisnya, tetapi ketegangan timbul apabila Nancy mula bergaul dengan Jonathan. Selepas Nancy ditarik ke dalam Upside-Down, Jonathan menenangkannya kembali di rumahnya.

Adakah Nancy bersama Steve atau Jonathan?

Watak utama adik perempuan Mike Wheeler berusia sekolah menengah, Nancy, dating popular Steve Harrington sepanjang musim 1, tetapi ramai yang merasakan dia berkongsi kimia yang hebat dengan Jonathan Byers yang bersendirian, terutamanya musim 2.

Adakah Steve Harrington seorang lelaki yang baik?

Steve Harrington ialah lelaki yang baik dalam Stranger Things, tetapi nampaknya itu bukan selalu rancangannya. Itu menurut pelakon Joe Keery, yang membintangi rancangan itu sebagai anak jock yang popular. Dalam temu bual, Keery menjelaskan bahawa apabila persembahan itu datang bersama-sama, pasukan itu mempunyai Harrington sebagai lelaki jahat.

Adakah DART The slug Will batuk?

Siput Will terbatuk adalah seorang bayi Demogorgon.

Dia dengan penuh kasih sayang menamakan siput Dart. Dart akhirnya berubah menjadi Demodog dan membunuh kucing Dustin, Mews. Hubungan dengan Dart kemudiannya berguna untuk Dustin, tetapi cuba beritahu itu kepada Mews.

Adakah Eleven adalah demogorgon?

Tokoh Demogorgon Dungeons & Dragons, digunakan oleh Eleven untuk melambangkan Raksasa. Demogorgon menerima nama panggilannya daripada Eleven menggunakan bahagian permainan Demogorgon untuk menunjukkan bahawa Will bersembunyi daripadanya. Dalam D&D lore, Demogorgon ialah putera syaitan dengan dua kepala yang berusaha untuk menguasai satu sama lain tetapi tidak dapat melakukannya.

Apa yang Demogorgon lakukan kepada Barb?

Barb berjuang untuk melarikan diri dari kolam Sakit dan keliru, Barb bangun dalam versi kolam Terbalik, yang kosong. Apabila menyedari Demogorgon, dia cuba memanjat keluar dari kolam, tetapi dia diseret semula ke bawah dan dibunuh oleh Demogorgon. Walau bagaimanapun, Demogorgon tidak memakannya sepenuhnya.

Bagaimanakah Eleven mendapat kuasanya?

Jane "El" Hopper (lahir Jane Ives), lebih dikenali sebagai Eleven, adalah salah satu protagonis utama Stranger Things. ... Eleven telah diculik dan dibesarkan di Makmal Kebangsaan Hawkins, tempat dia diuji untuknya kebolehan psikokinetik yang diwarisi.

Mengapa 11 kehilangan kuasanya?

Pada penghujung Stranger Things musim 3, Eleven kehilangan kuasanya selepas pertempuran epik dengan The Mind Flayer yang menyebabkan dia cedera. ... Terdapat banyak teori tentang kuasa Eleven, tetapi konsensus umum ialah ia ada kaitan dengan apa yang berlaku apabila The Mind Flayer "menggigit" dia dan menjangkiti darahnya.

Adakah 11 kehilangan kuasanya?

Malangnya, masih ada luka. Semasa pertempuran di Starcourt, Eleven mengeluarkan sekeping Mind Flayer dari kakinya. Selepas itu, kuasanya terjejas. Ramai peminat percaya Flayer Minda entah bagaimana menyerap kuasa Eleven semasa ia berada di dalam badannya, dan dengan itu, kuasanya telah hilang.

Mengapa demogorgon mahu Will?

Teori Stranger Things: Eleven's Powers Attract The Demogorgon. ... Pengarang menambah bahawa raksasa itu dapat mencari Will di Castle Byers dalam Upside Turun kerana Eleven baru sahaja berada di sana melalui kekosongan, yang mana dia menggunakan banyak kuasa, dan Demogorgon merasakannya.

Mengapa Will Byers batuk siput?

Lebih-lebih lagi, jika ini benar-benar yang sedang berlaku, Will senyap-senyap daripada slug perut di dalam singki bermakna dia telah menjangkiti seluruh sistem kumbahan bandar dengan bayi Thessalhydras.

Adakah Dart seorang bayi Demogorgon?

Dan, sudah tentu, Dustin menemui sejenis makhluk kecil yang comel dan menamakannya Dart. Malangnya, itu bayi demogorgon. ... Versi demogorgon asal enam inci yang kurang comel dan lebih mengerikan juga akan tersedia menjelang Februari.

Mengapa Steve Harrington begitu popular?

Karisma pelakon Joe Keery yang membawa kepada perkembangan wataknya sebagai penulis Duffer Brothers terlalu menyukainya untuk terus menulisnya sebagai pembuli yang menjengkelkan. Steve membelakangkan rakan toksiknya dan popularitinya dalam musim pertama, penuh dengan penyesalan atas perlakuannya Nancy.

Berapa umur sebenar 11?

Millie Bobby Brown

Umur watak: Eleven dilahirkan pada tahun 1971, dan Musim 1 ditetapkan pada November 1983, menjadikannya 12 dalam Musim 1, dan setahun lebih tua pada usia 13 dalam Musim 2, ditetapkan pada Oktober/November 1984.

Adakah Steve Harrington lelaki jahat?

Dalam musim 1, Steve Harrington adalah seorang pembuli. Dia mengerikan kepada hampir semua orang yang ditemuinya, satu-satunya pengecualian ialah gadis-gadis yang dia mahu tidur dengannya. Dia seorang lelaki yang cukup keji dan mengerikan. Mana-mana peminat Stranger Things membencinya pada permulaan rancangan.

Adakah Steve masih mencintai Nancy?

Steve Harrington dan Nancy Wheeler of Stranger Things adalah kekasih sekolah menengah tetapi, malangnya, hubungan mereka tidak akan berkekalan. Steve adalah cinta pertama Nancy tetapi akhirnya hatinya adalah milik Johnathan, dan kedua-duanya telah berpisah sejak musim kedua.

Adakah Jonathan Byers berkencan dengan Nancy?

Selepas bertemu di set Stranger Things, di mana mereka memainkan duo teman lelaki-teman wanita yang menggerunkan Nancy Wheeler dan Jonathan Byers, pasangan itu tidak lama kemudiannya percintaan dalam kehidupan sebenar. ... Setahun lebih sedikit, mereka mengesahkan percintaan mereka dengan aksi sederhana PDA.

Adakah Nancy dan Jonathan berkencan?

Peminat Jonathan dan Nancy di Stranger Things akan gembira mengetahui bahawa Charlie Heaton dan Natalia Dyer masih berkencan. Kedua-duanya telah menjadi pasangan untuk beberapa lama sekarang, dan walaupun mereka kelihatan sangat serius, selebriti sangat berminat untuk merahsiakan hubungan mereka daripada mata umum.