Siapa ben dalam gadis gosip?

Benjamin "Ben" Donovan ialah watak berulang dalam musim keempat adaptasi televisyen Gossip Girl. Dia digambarkan oleh David Call.

Siapa Ben to Serena dalam Gossip Girl?

Benjamin "Ben" Donovan ialah Abang bekas banduan Juliet Sharp dan bekas cinta Serena van der Woodsen. Dia berasal dari keluarga kelas pertengahan di Connecticut dan mengajar sebagai guru bahasa Inggeris di Sekolah Knightley, sekolah berasrama penuh yang dihadiri Serena sebelum siri itu.

Apa yang berlaku antara Serena dan Ben?

Ibu Ben datang melawat di Empire of the Son, dan kecewa dengan Ben dating dengan Serena, kerana dia melihatnya sebagai orang yang merosakkan hidupnya. Dia mencuri afidavit itu, dan memberikannya kepada Russell. Serena menyalahkan Ben, tetapi menyedari dia salah. Ben berpisah dengannya, kerana sejarah mereka menghalang.

Siapakah Serena kehilangan dara dalam Gossip Girl?

Serena pergi ke Yale pada penghujung siri. Sama seperti adaptasi televisyen, dia berkencan dengan pelbagai lelaki yang berbeza, termasuk Nate, kepada siapa dia kehilangan keperawanannya. Melalui buku, dia menyedari bahawa dia benar-benar mencintai Nate, tetapi dia masih teman lelaki Blair.

Adakah anak perempuan Raina Lily?

Musim Keempat. Raina membuat penampilan pertamanya dalam The Kids Are Not Alright, apabila dia bertemu dengan Chuck Bass ketika dia datang ke pejabat Thorpe Enterprises mencari bapanya, Russell Thorpe. ... Russell mendedahkan itu Raina ialah anak perempuannya dan bahawa dia tidak menyedari bahawa Bass Industries sedang dijual.

Gossip Girl Terbongkar

Adakah Dan dan Blair tidur bersama?

Selepas sebulan penantian opera drama CW kesayangan kami, Blair dan Dan akhirnya berpeluang melakukan apa yang mereka tunggu-tunggu selama ini — melakukan hubungan seks. ... Kedua-duanya akhirnya mendapatnya di loteng Dan's Brooklyn (berkelas B) dan dengan cepat pergi dengan kekecewaan.

Jenny berakhir dengan siapa?

Bagaimanapun, Blair tidak berpuas hati dengan cara dia menjalankan sesuatu dan melangkah masuk. Selepas ini, Jenny mula mengambil peranan baharunya dengan lebih serius dan menjadi seperti Blair dahulu. Dalam Rufus Berkahwin Rufus dan Lily secara rasmi berkahwin dan Jenny menjadi sebahagian daripada keluarga VDW.

Siapa yang semua dating dengan Gossip Girl?

Kami Kedudukan Semua Pasangan Gadis Gosip dan No.1 Mungkin Mengejutkan Anda

  • Serena dan Tripp.
  • Dan dan Olivia. ...
  • Dan dan Georgina. ...
  • Nate dan Jenny. ...
  • Rufus dan Ivy. Menggigil. ...
  • Bart dan Lily. Siapa tahu dua robot boleh jatuh cinta? ...
  • Blair dan Putera Louis. Seperti filem Krismas Hallmark yang sangat salah. ...
  • Chuck dan Jenny. Tidak. ...

Adakah Serena berakhir dengan Dan?

Dan dan Serena akhirnya berkahwin di peringkat akhir. Dan berkawan baik dengan Nate Archibald, Blair Waldorf dan Chuck Bass. Pada musim keenam, Dan mendedahkan dirinya sebagai blogger tanpa nama yang dikenali sebagai Gossip Girl. Dia, Blair, dan Serena adalah satu-satunya watak yang muncul dalam setiap episod siri TV.

Apakah rahsia Gossip Girl Lily?

Pada majlis pengebumian, Lily cuba menghiburkan Chuck tetapi dia menolaknya dan mengatakan dia menyalahkannya atas kematian Bart. Pada hari yang sama, CeCe mendedahkan rahsia besar Lily kepada Rufus: bahawa dua puluh tahun sebelum dia mengandung bayinya dan menyerahkannya untuk diambil sebagai anak angkat (Wahai Saudara, Di Mana Bart Engkau?).

Adakah Dan Gadis Gosip yang sebenar?

Tetapi ternyata, Joshua Safran, seorang penulis dan penerbit dari rancangan asal, mendedahkan dengan tepat watak yang asalnya dimaksudkan untuk berada dalam kasut Dan sebagai Gossip Girl. Dia mengakui bahawa ia tidak pernah dimaksudkan untuk menjadi Dan, sebaliknya Nate Archibald yang mengendalikan blog terkenal yang memperincikan rahsia elit Manhattan.

Dengan siapa Blair berakhir?

Blair memutuskan untuk tinggal bersama Chuck dalam musim kelima akhir 'The Return of the Ring', dan kedua-duanya membentuk perjanjian untuk memastikan mereka berakhir bersama. Kedua-duanya berkahwin dalam siri akhir, "New York, I Love You XOXO". Mereka mempunyai seorang anak lelaki, Henry Bass, dan telah memperoleh rumah bandar di bandar bersama-sama semasa lompatan masa.

Siapakah Nate Archibald berkahwin dalam Gossip Girl?

Musim Kedua. Musim bermula dengan Nate berpura-pura berkencan dengan Serena supaya dia boleh pulih daripada perpisahannya dengan Dan; dan supaya dia boleh mempunyai hubungan sulit dengan Catherine Beaton, ibu tiri kepada teman lelaki baru Blair, Marcus Beaton. Dia juga jauh lebih tua daripadanya dan berkahwin (Summer Kind of Wonderful).

Adakah Nate menipu Serena?

Siri televisyen. Dalam adaptasi televisyen, Serena adalah sebab Nate dan Blair berpisah; Serena dan Nate tidur bersama di majlis perkahwinan Sheppard semasa tahun kedua mereka sebelum permulaan Musim 1 sebagai junior. Mereka akhirnya berkumpul dalam Musim 3, tetapi pada akhir musim, mereka berpisah untuk selamanya.

Berapa umur Jenny tidur dengan Chuck?

Dalam episod perintis, Chuck cuba untuk berhubung dengan Jenny, walaupun dia hanya empat belas tahun pada satu masa. Dia memikatnya ke suatu tempat peribadi supaya "mereka boleh bercakap." Dia sebenarnya fikir dia hanya mahu bercakap dan kelihatan tidak selesa dengan dia menciumnya.

Adakah Blair benar-benar mencintai Dan?

Semasa lakonan semula adegan dari novel Inside, Blair menyedari bahawa Dan mencintainya untuknya dan begitu lama. Mengetepikan rasa tidak yakinnya, dia mengakui kepada Serena dan Dan bahawa dia juga mempunyai perasaan terhadap Dan.

Mengapa Vanessa dan Nate berpisah?

Dalam Musim 1 Nate dan Vanessa memulakan persahabatan yang akhirnya bertukar menjadi agak hubungan selepas mereka bercium. Tetapi, Nate kemudiannya berpisah dengan Vanessa kerana dia merasakan bahawa dia tidak mempunyai masa untuk teman wanita kerana semua yang berlaku dalam hidupnya.

Mengapa Blair dan Nate berpisah?

Hubungan mereka sering renggang ketika berpacaran dan mereka berpisah buat kali pertama apabila Nate memberitahu Blair dia sudah tidur dengan Serena, juga merosakkan persahabatannya dengan Serena. Walau bagaimanapun, bapa Nate memberitahu Nate untuk kembali bersama dengan Blair supaya dia mendapat perjanjian Eleanor Waldorf.

Siapa Teman Lelaki Serena Williams?

Alexis Ohanian, pengasas bersama Reddit, tidak ragu-ragu dengan dikenali sebagai suami kepada ikon tenis Serena Williams di mata umum.

Siapa yang mati pada Gossip Girl?

Bart Bass Mati, Hidup Kembali dan Mati Lagi

Kembali pada Musim 2, Bart meninggal dunia dalam kemalangan kereta, menyebabkan Chuck kehilangan ibu bapa.