Apakah masa ulang-alik 5-10-5 yang baik?

Jika anda boleh menjalankan 5-10-5 Shuttle masuk kurang daripada 4.5 saat, anda melakukannya dengan baik. Bila-bila masa di bawah 4 saat benar-benar membara dan akan menjadi masa 10 teratas di NFL Combine 2015.

Apakah masa ulang-alik yang baik?

Masa larian ulang-alik di bawah empat saat biasanya dianggap hebat, dengan pemain terbaik lebih dekat dengan Julat 3.8 saat.

Apakah masa yang sesuai untuk pengangkutan ulang-alik 5 10 5?

Jika anda boleh menjalankan 5-10-5 Shuttle masuk kurang daripada 4.5 saat, anda melakukannya dengan baik. Bila-bila masa di bawah 4 saat benar-benar membara dan akan menjadi masa 10 teratas di NFL Combine 2015.

Apakah masa ulang-alik 300 ela yang baik?

Pemain memecut habis-habisan ke bawah dan ke belakang enam kali (300 ela) tanpa henti. Ujian diulang selepas rehat 3 hingga 5 minit dan skor adalah purata bagi dua percubaan 300 ela. Bagi kebanyakan pemain, matlamat adalah masa purata 52 saat atau kurang.

Apakah pengangkutan ulang-alik 20 ela itu?

Pengangkutan ulang-alik sejauh 20 ela, juga dipanggil pengangkutan ulang-alik pendek, adalah ujian yang dilakukan oleh atlit bola sepak Amerika di gabungan NFL. Ia dijalankan terutamanya untuk menilai kepantasan dan keupayaan menukar arah pemain oleh pengakap, terutamanya untuk Draf NFL tetapi juga untuk pengambilan kolej.

Bagaimana untuk menjalankan 4.0 FLAT dalam 5-10-5 Pro Shuttle | Latihan Gabungan Bola Sepak

Apakah masa lari 20 ela yang baik?

75 bahagian belakang berlari mempunyai purata selisih 10 ela 1.57 saat pada gabungan dan 1.57 saat pada hari pro mereka. Begitu juga, perpecahan purata 20 ela adalah 2.61 saat di bergabung dan 2.62 saat pada hari pro mereka. Jelas sekali, kedua-duanya bukan perbezaan yang ketara secara statistik.

Apakah gerudi 3 kon terpantas?

Gerudi tiga kon direka untuk mengukur keupayaan pemain menukar arah pada kelajuan tinggi. ... Pada 2020 NFL Scouting Combine, prestasi tiga kon terpantas oleh pemain dengan akar bola sepak Alabama mencatatkan pada 7.13 saat oleh Florida berlari kembali La'Mical Perine, yang bersedia di Sekolah Tinggi Theodore.

Berapa lama larian ulang-alik?

The 30 kaki (9.15m) Larian Ulang-alik Agility ialah ujian ketangkasan, di mana peserta berlari ke sana ke mari antara dua garisan selari sepantas mungkin, mengambil bongkah kayu, sepanjang 120 kaki.

Apakah pengangkutan ulang-alik 60 ela?

Ujian Ulang-alik 60 Yard. Ujian Ulang-alik 60 Yard ialah ujian ketahanan kelajuan anaerobik, di mana peserta berlari ke 5 ela, 10 ela, 15 ela, ke sana dan belakang, dengan jumlah 60 ela. Ujian ini adalah sebahagian daripada bateri ujian kecergasan untuk NFL Combine dan juga telah menjadi sebahagian daripada ujian kecergasan Tentera AS.

Bagaimanakah anda menguji larian ulang-alik?

Ujian Larian Ulang-alik ialah ujian untuk kecergasan aerobik. Kon yang anda lihat berjarak 20 meter. Anda akan mendengar arahan pada CD dan kemudian diberi a kiraan mundur lima saat untuk memulakan ujian. Anda akan dikehendaki berlari ke sana ke mari antara dua kon, mengikuti bunyi bip pada CD.

Apakah pengangkutan ulang-alik 300 ela yang pantas?

Larian ulang-alik 300 ela ialah ujian penyaman udara yang digunakan oleh kebanyakan sukan sebagai ukuran ketangguhan mental dan fizikal. Secara umumnya, ia adalah a pecut berani mati sejauh 50 ela ke bawah dan ke belakang tiga kali diikuti dengan rehat 5 minit. Setiap kali turun dan belakang, pemain dikehendaki menyentuh garisan dengan tangannya.

Bagaimanakah anda membina pengangkutan ulang-alik 300 ela?

Mulakan dengan kaki pada satu baris. Apabila diarahkan oleh pemasa, pemain berlari ke garisan 25 ela bertentangan, menyentuhnya dengan kaki mereka, berpusing dan berlari semula ke permulaan. Ini berulang enam kali tanpa henti (meliputi 300 ela jumlah). Selepas rehat lima minit, ujian diulang.

Apakah ujian penyaman udara?

Ujian penyaman udara adalah penilaian makmal dan medan kuasa aerobik atau anaerobik. Kebanyakan ujian penyaman udara ialah ujian lapangan, bermakna ia tidak memerlukan peralatan makmal dan anda boleh melakukannya dengan jam randik, pita pengukur dan atlet itu sendiri.

Apakah itu ulang-alik bola sepak 5 10 5?

Ingat bahawa Larian Ulang-alik 5-10-5 mendapat namanya daripada jarak yang anda larian: lima ela ke kanan anda, 10 ela ke kiri, lima ela ke kanan. Ketangkasan dan perubahan arah boleh membantu anda menonjol di padang bola sepak.

Apakah masa 40 Usain Bolt?

Bolt genap 35 tahun minggu depan dan memenangi pingat emas 100M terakhirnya dalam Sukan Olimpik atau Kejohanan Dunia pada 2016. Bolt, bagaimanapun, masih sangat pantas: Semasa hujung minggu Super Bowl 53, Bolt berlari 4.22 40 ela dash, yang akan menjadi rekod di NFL Combine.

Bagaimanakah saya boleh meningkatkan kelajuan ulang-alik saya?

Tingkatkan Larian Ulang-alik 20 ela Anda Dengan 3 Latihan Ini

  1. Lompat Jauh Berdiri Sisi: Dalam latihan ini, mulakan dengan mencangkung rendah, dengan berat badan anda diagihkan sama rata di kedua-dua kaki. ...
  2. Carioca: Mula berdiri dengan kaki anda menghadap ke hadapan. ...
  3. Larian Bukit: Tambahkan beberapa larian bukit pada kerja program anda pada kelajuan dan pecutan anda.