Bagaimana untuk memindahkan objek dalam sims 4?

Penipuan MoveObjects membolehkan anda meletakkan objek di mana-mana tanpa mengganggu objek di sekeliling objek yang anda letakkan. Untuk menggunakan cheat ini, buka cheat konsol menggunakan CTRL + Shift + C , taip bb.moveobjects dan kemudian tekan enter.

Bagaimanakah anda menggerakkan objek dengan bebas dalam Sims 4?

Untuk mengelakkan grid apabila meletakkan objek, anda hanya perlu memilih satu objek dan tekan butang papan kekunci "ALT".. Sambil memegang butang itu, anda boleh bergerak di sekeliling objek yang anda pilih di mana-mana sahaja, asalkan ia tidak menyentuh objek lain atau dinding.

Bagaimanakah anda menggunakan objek Move dalam Sims 4?

Buka kotak cheat dengan menekan CTRL+Shift+C pada masa yang sama. Dalam kotak, masuk bb.gerakkan objek dan tekan enter. Anda akan mendapat mesej yang mengatakan cheat Move Objects kini dihidupkan.

Bagaimanakah anda menggerakkan Sims dalam mod binaan?

MoveObjects Menipu

  1. Pada PC, tahan CTRL dan Shift, kemudian tekan C.
  2. Pada Mac, tahan Command dan Shift, kemudian tekan C.
  3. Pada PlayStation 4, pegang keempat-empat butang bahu serentak.
  4. Pada Xbox One, pegang keempat-empat butang bahu serentak.

Bagaimana anda memindahkan cheat dalam Sims 4?

Untuk menggunakan MoveObject Cheat, anda perlu menekan tiga kekunci ajaib secara serentak: CTRL + SHIFT + C. Selepas konsol arahan muncul di bahagian atas skrin, taip bb. moveobjects hidup, tekan Enter, dan kemudian ESC untuk menutup kotak cheat. Kini anda boleh memindahkan perabot dengan bebas dan di luar grid!

The Sims 4 Cara Mengalihkan Objek Secara Bebas dengan Tutorial Menggertak ke Grid

Bagaimanakah anda memaksa Sim untuk bergerak dalam Sims 4?

Dalam The Sims 4, dua Sim mesti mempunyai hubungan rakan atau lebih tinggi untuk satu meminta yang lain untuk masuk. Ini akan membolehkan interaksi yang dipanggil "Minta Pindah Masuk" dalam kategori mesra. Melakukan interaksi pada sim ini akan menyebabkan skrin bergerak dalam muncul, menunjukkan setiap sim daripada kedua-dua isi rumah.

Mengapa BB Moveobjects tidak berfungsi?

Re: moveobjects menipu tidak berfungsi sama sekali.

Jika itu sahaja tidak membantu, cuba masukkan objek bergerak dan uji palsu yang boleh ditipu, kemudian hidupkannya mengikut turutan. Jika itu tidak membantu sama ada, padamkan lima fail cache dalam folder permainan anda dalam Dokumen.

Bagaimanakah anda menukar saiz objek dalam Sims 4?

Untuk membesarkan objek, klik padanya untuk memilihnya. Seterusnya, anda perlu tekan dan tahan kekunci “Shift” dan kemudian tekan kekunci “]”.. Setiap kali anda menekan “]” sambil masih menahan “Shift”, objek akan dibesarkan sedikit. Dengan cara ini, anda boleh terus mengawal saiznya untuk mengubah saiz objek dengan betul dalam The Sims 4.

Apakah penipuan hartanah percuma pada Sims 4?

Selepas menghidupkan penipuan, jenis: freerealestate masuk ke dalam kotak cheat dan tekan Enter. Untuk mematikan cheat ini, hanya taip freerealestate off ke dalam kotak cheat. Apakah yang dilakukan oleh penipuan FreeRealEstate: Penipuan ini akan membolehkan anda mendapatkan sebarang harta secara percuma.

Bagaimanakah anda menukar grid dalam Sims 4?

Kekunci Panas Lanjutan

  1. Pilih alatan tangan: H.
  2. Tukar kepada alat dinding: B.
  3. Pilih alat penitis mata: E.
  4. Tukar kepada alat tukul besi: K.
  5. Beralih kepada alat reka bentuk: R.
  6. Padam semua dinding/bilik: Tahan CTRL.
  7. Togol antara alat Dinding/Bilik: Tahan SHIFT.
  8. Togol grid: G.

Bagaimanakah anda menggerakkan objek dengan bebas dalam Sims 4 2021?

Sekarang, untuk mengaktifkan menipu objek sims 4 move, taip bb.objek bergerak masuk konsol cheats, dan apabila kerja anda selesai taip cheat sekali lagi untuk menyahaktifkannya.

Bagaimanakah anda menghidupkan objek bergerak?

Penipuan MoveObjects membolehkan anda meletakkan objek di mana-mana tanpa mengganggu objek di sekeliling objek yang anda letakkan. Untuk menggunakan cheat ini, buka konsol cheat menggunakan CTRL + Shift + C , taip bb. moveobjects dan kemudian tekan enter. Untuk melumpuhkan cheat ini hanya masukkan cheat sekali lagi.

Bagaimana anda boleh teleport Sims?

Sims boleh teleport dengan menggunakan cheat ujian dalam The Sims 4. Apabila cheat didayakan, ⇧ Shift -klik pada tanah akan memberikan pilihan untuk teleport Sims serta-merta ke tempat yang tepat itu.

Bagaimana anda meminta Sim untuk masuk?

Jika anda bermain sebagai sebuah keluarga yang anda ingin bawa Sim, anda boleh mempunyai Sim yang aktif bercakap kepada sasaran dan pilih "Minta Untuk Bergerak Masuk.” Christine boleh menghubungi Freddie untuk menjemputnya, kemudian menggunakan interaksi sosial. Kerana mereka sudah berkahwin, dia dijamin menerima, dan anda akan mengakses skrin.

Bagaimanakah saya boleh mempercepatkan kehamilan Sims 4 saya?

Mempercepatkan kehamilan

  1. Buat Sim hamil pada trimester pertama: sims. add_buff buff_pregnancy_trimester1.
  2. Buat Sim hamil pada trimester kedua: sims. add_buff buff_pregnancy_trimester2.
  3. Buat Sim hamil pada trimester ketiga: sims. add_buff buff_pregnancy_trimester3.
  4. Buat Sim segera bersalin: sims.

Bagaimanakah anda menjadikan perkara lebih besar pada Sims?

Selepas memilih khusus item, Shift + ] akan buat item lebih besar. Untuk kesan sebaliknya, Shift + [ akan menjadikan item lebih kecil. Kesederhanaan arahan papan kekunci ini adalah contoh mengapa sesetengah peminat lebih suka bermain The Sims pada PC.

Bagaimanakah anda memaksa memadam objek pada Sims 4?

Sekarang shift+klik pada objek. Pilih "Tetapkan Semula Objek (nyahpepijat)". Jika ia tidak boleh dipadamkan oleh sim atau diseret untuk 'menjual' dalam mod binaan untuk memadamnya atau dipilih dan dipadamkan untuk mengeluarkannya, cuba...

Bagaimana anda memasukkan cheat pada Sims?

Untuk memasukkan Kod Cheat dalam The Sims 4, anda mesti membuka Cheat Console terlebih dahulu dengan menekan “Ctrl + Shift + C” pada PC atau Mac anda, semasa dalam permainan. Ini akan memaparkan kotak dialog cheat di mana anda boleh memasukkan cheat. Jangan lupa tekan “Enter” selepas menaip cheat.”

Bagaimana anda memindahkan SIM tanpa wang?

Langkah-langkah untuk Cara Menggunakan Penipuan Hartanah Percuma Sims 4:

  1. Buka konsol arahan dalam permainan dengan menekan Shift+Ctrl+C.
  2. Taip "testingcheats on" tanpa apostrof dan tekan Enter.
  3. Taip "freerealestate on" dalam konsol arahan tanpa apostrof sekali lagi dan tekan enter.
  4. Anda kini boleh memindahkan keluarga sim ke mana-mana sahaja.

Bagaimana anda membeli rumah di Sims?

Cara Membeli Rumah dalam Sims 4 PS4 & Xbox One

  1. Tekan tiga titik di bahagian atas sebelah kanan skrin, pilih 'Urus Dunia' dan kemudian 'Simpan dan Pergi Untuk Urus Dunia. ...
  2. Pilih dunia, pilih 'Pengurusan Isi Rumah', dan kemudian rumah yang anda inginkan.