Siapa kata wahoo dalam mario?

Dengan "wahoo" dan "jom-pergi," "Ini-saya, Mario," berjaya masuk ke dalam buku rekod. Charles Martinet Charles Martinet Kehidupan awal

Martinet berketurunan Perancis dan fasih berbahasa Perancis dan Sepanyol. Keluarganya berpindah ke Barcelona ketika dia berumur 12 tahun, dan kemudian ke Paris. Beliau menghadiri American School of Paris dan menamatkan pengajian pada tahun 1974. //en.wikipedia.org › wiki › Charles_Martinet

Charles Martinet - Wikipedia

, lelaki yang telah menyuarakan tukang paip permainan video sebanyak 100 kali dalam permainan Nintendo selama bertahun-tahun, baru-baru ini diberi penghormatan dengan Rekod Dunia Guinness untuk kebanyakan persembahan alih suara permainan video sebagai watak yang sama.

Apa yang Mario katakan dalam Mario 64?

Barisan pelik dari permainan klasik Nintendo 64 Super Mario 64 telah dialih keluar daripada keluaran semula baharu, Super Mario 3D All-Stars. Dalam baris asal, yang telah lama menjadi sumber rasa ingin tahu daripada pemain, Mario nampaknya berkata, “Sekian lama, Bowser gay,” sambil melemparkan musuhnya yang tajam semasa pergaduhan bos permainan.

Siapa kata waa dalam Mario?

Dia membuat penampilan sebagai watak yang boleh dimainkan dalam semua kecuali satu permainan dalam siri Tenis Mario. Dia telah disuarakan oleh Charles Martinet sejak debutnya. Namanya ialah portmanteau daripada perkataan Jepun warui, yang bermaksud "buruk", dan Ruīji, yang bermaksud "Luigi."

Apa yang Mario dan Luigi katakan?

Abangnya Luigi selalu berkata "Okie dokie", sekali gus memperoleh slogan terkenalnya sendiri. Mario juga kerap berkata "Jom!", walaupun ramai peminat tersilap mendengar "doh pizza" sebaliknya!

Apakah ungkapan Luigi?

Frasa Luigi telah ditukar daripada, “Jom-a-pergi!” kepada yang lebih kikuk, “Nama saya Luigi dan saya benci hantu—Kenapa? Saya tidak tahu mengapa.

'Ia-Saya, Mario!'

Apa yang Yoshi cakap?

Selalunya Yoshi hanya berkomunikasi dengan berkata "Yoshi!," atau beberapa variasi daripadanya. Dalam sesetengah permainan, Yoshi membuat bunyi omong kosong lain, menyebut warna, atau (dalam beberapa permainan) Yoshi menyebut perkataan " Nintendo". Dalam beberapa permainan, Yoshi sebenarnya telah bercakap.

Apakah slogan Yoshi?

Yoshi adalah sebahagian daripada geng Kerajaan Cendawan, dan sering memberikan Mario piggybacks. Yoshi menangkap musuh dengan lidah yang panjang, malah menelan mereka keseluruhan! Dengar frasa slogannya: 'Yoshiiiiiiiiiii! '

Adakah Mario berkata wahoo?

"Ini a-saya, Mario!" "Hello!" "Terima kasih banyak kerana bermain permainan saya!" "Wahoo!"

Adakah Mario bercakap?

Mario jarang bercakap dengan betul dalam mana-mana permainan, meninggalkan bercakap dengan watak lain. Dia bercakap seperti biasa dalam kartun animasi DiC dan siri anime.

Siapa teman wanita Waluigi?

Walgina (dirujuk sekali oleh Wario sebagai "Walgoomba") ialah teman wanita Waluigi. Dia sentiasa menyokong keputusan Waluigi.

Adakah Waluigi Warios abang?

Dalam panduan rasmi untuk Mario Party 5, ia mengesahkan bahawa Wario dan Waluigi bukan adik beradik. Nama pasukan mereka juga dipanggil "Wicked Bros." dan bukannya "Wario Bros." ... Wario telah berada dalam setiap permainan Mario Kart sebagai watak yang boleh dimainkan sejak Mario Kart 64.

Berapa umur Bowser Jr?

Bowser Jr. membuat penampilan sulungnya dalam Super Mario Sunshine dan sejak itu membantu bapanya menculik Puteri Peach dan bertempur dengan Mario dan Luigi dalam banyak permainan berikutnya. Dia seorang Koopa kecil berumur 4 tahun.

Apa yang Mario katakan apabila dia melompat?

"Anda mempunyai lompatan yang boleh anda lakukan!" "A triple jumpe!" "Tengok ini! Ia-seorang raja Mario!"

Adakah terdapat Mario Emoji?

Untuk membantu pemain menyertai perayaan, Nintendo telah mengumumkannya emoji Super Mario tersedia untuk digunakan di Twitter. ... Emoji itu menampilkan Mario 8-Bit klasik daripada Super Mario Bros yang asal, dan boleh digunakan dengan memasukkan #SuperMario35 atau variasi lain dalam tweet pengguna.

Apa kata Puteri Peach?

"Ya, Peach adalah pemenang!" "Ya, Peach ialah superstar!" "Apabila anda bercakap tentang cinta, anda bercakap tentang Peach, jadi bukankah Bintang Cinta itu sepatutnya menjadi milik saya?" "Saya suka semua orang dan segala-galanya!"

Adakah Mario seorang manusia?

Motokura mengesahkan bahawa Mario adalah manusia dan, apabila ditanya mengapa watak itu kelihatan sangat berbeza daripada manusia lain yang direka Nintendo untuk Super Mario Odyssey, Motokura mempunyai salah satu jawapan yang terbaik. "Di dunia, terdapat pelbagai jenis orang, anda tahu," kata Motokura.

Adakah Yoshi seorang perempuan?

Teks Jepun dalam permainan Yoshi's Trophy dalam Super Smash Bros. Melee menyatakan bahawa Yoshi membiak secara aseksual, bermakna mereka membiak tanpa pasangan dan lelaki mahupun perempuan.

Adakah Yoshi dinosaur atau naga?

Yoshi adalah dinosaur fiksyen yang muncul dalam permainan video yang diterbitkan oleh Nintendo. Yoshi memulakan kerjayanya dalam Super Mario World (1990) pada Sistem Hiburan Super Nintendo sebagai rakan sebelah Mario dan Luigi.

Adakah Yoshi penyu?

Selama hampir tiga tahun, Yoshi sang legenda penyu tempayan telah menjadi tajuk utama di seluruh dunia, tetapi kami tahu bahawa harinya akan tiba apabila satelitnya akan menghantar penghantaran terakhirnya dan kami akan terputus hubungan dengannya.