Bagaimana untuk mencari notts botw?

Notts adalah Rito merah jambu kecil, menyanyi di tebing di atas Kampung Rito. Naiki tangga setinggi yang anda boleh di Kampung Rito, kemudian naik dan ke kanan. Dengar untuk menyanyi, dan anda akan menemuinya.

Di mana kakak Rito di atas?

Dia memberitahu anda di mana dua adik perempuan terakhir berada. Notts, Rito merah kecil menyanyi tinggi di atas Kedai Armor. Dia berada di singkapan berbatu di tiang batu besar yang dibina di sekitar bandar itu, dan anda boleh sama ada memanjat atau menggunakan Revali's Gale untuk mendapatkan ketinggian di atas kedai perisai.

Bagaimanakah anda membuka kunci kuil Voo Lota?

Kuil Voo Lota hanya boleh dibuka kuncinya oleh menyelesaikan pencarian "Recital At Warbler's Nest," dan anda hanya boleh memulakan pencarian itu apabila anda telah mengalahkan Divine Beast yang telah mengganggu Perkampungan Rito.

Di manakah sarang burung walet di Zelda nafas liar?

Warbler's Nest ialah lokasi dalam The Legend of Zelda: Breath of the Wild dalam Wilayah Tabantha. Ia terletak di barat Kampung Rito di sepanjang laluan yang berjalan di sepanjang Tasik Totori.

Bagaimanakah anda menggunakan Revali Gale?

Aktifkan dengan mengecas lompat dengan x. Ia boleh digunakan tiga kali sebelum ia memerlukan 6 minit untuk mengecas semula - atau 2 minit jika anda berada di Istana Hyrule - dan anda akan mendengar pengumuman berikut apabila ia sedia: "Revali's Gale kini sedia."

Bacaan di Warbler's Nest Shrine Quest Guide Zelda Breath of The Wild

Berapa banyak hati yang dimiliki oleh Master Pedang?

Mendapatkan Pedang Induk

Seperti dalam Legenda Zelda yang asal, semua yang anda perlukan untuk menuntut pedang yang menutup kegelapan ialah kekuatan dalaman untuk menggunakannya. Anda tidak akan dapat menariknya dari alasnya sehingga anda melakukannya 13 hati, penggemar sementara tidak termasuk.

Di manakah kakak sulung di Kampung Rito?

Bagaimana untuk mencari adik-beradik

  • Genli berada di sebelah periuk masak di Rito Village, tetapi anda perlu melawat adik-adiknya dahulu. ...
  • Notts ialah Rito berwarna merah jambu kecil, menyanyi di atas tebing di atas Rito Village. ...
  • Kotts adalah Rito berwarna kuning kecil di dalam kolam berhampiran pintu masuk ke Kampung Rito. ...
  • Cree ialah Rito biru kecil di kedai am Rito Village.

Di manakah Falcon Botw yang licin?

The Slippery Falcon ialah Kedai Am di Kampung Rito. Kedai ini diuruskan oleh Misa dan merupakan perniagaan kedua yang berlaku semasa Link memanjat kampung, selepas Swallow's Roost‎‎.

Di manakah kolam berhampiran Kampung Rito?

Kolam Tama terletak di timur Kampung Rito dan barat Menara Hebra di Tabantha Frontier. Ia adalah kolam kecil berbentuk bujur dengan rupa bumi berbatu rata di sebelah utara, dan tebing kecil di sebelah selatan. Di sebelah selatan Kolam Tama, seekor Korok bersembunyi dalam bulatan Lily Pads.

Apakah Salmon Meuniere Botw?

Salmon Meunière ialah hidangan dalam Nafas dari Wild. Ia boleh dimasak di atas Periuk Memasak dan memerlukan bahan-bahan khusus untuk membuatnya. Apabila Salmon Segar, Gandum Tabantha dan Mentega Kambing dimasak bersama, ia akan menghasilkan Meunière Salmon Segar.

Berapakah bilangan kuil di Botw?

Terdapat banyak Kuil sepanjang permainan (120, tepatnya) dengan setiap wilayah mengandungi segelintir setiap satu. Anda boleh melihatnya dari jauh dengan ciri cahaya merah mereka; tidak seperti Menara yang tumbuh di seluruh tanah, tetapi lebih dekat dengan tanah.

Bagaimana anda membuat salmon meuniere Botw?

Meuniere Salmon yang menyegarkan

Ia boleh dimasak oleh menambah satu Gandum Tabantha, satu Mentega Kambing, dan satu Salmon Hati ke dalam periuk. Menggunakan lebih banyak Salmon Segar atau bahan "Hearty" yang lain akan meningkatkan bilangan hati kuning.

Bagaimana saya boleh mendapatkan Daun Korok?

Breath of the Wild

Daun Korok boleh didapati dengan menebang pokok konifer, pokok tidak berbuah dan pokok palma. Pokok yang mempunyai epal dan Durian Segar, atau pucuk Pisang Perkasa, jangan jatuhkannya. Daun Korok boleh menghasilkan tiupan angin yang akan menerbangkan objek.

Di manakah anda menemui salmon yang enak di Zelda?

Breath of the Wild

Ikan Salmon Segar boleh dimakan untuk memulihkan 4 hati, dan boleh dijual kepada penjual kedai di seluruh Hyrule dengan harga 10 Rupee setiap satu. Mereka ditemui sekali-sekala di dalam badan air, kawasan yang paling biasa ialah Tabantha Frontier dan Hebra Mountains.

Di manakah saya boleh mencari Daun Korok?

Daun Korok kadang-kadang boleh ditemui terbaring di atas tanah berhampiran Rakit, walaupun ia juga boleh didapati daripada menebang Pokok. Apabila diayun, Daun Korok menghasilkan tiupan angin yang kuat yang boleh meniup musuh ringan, seperti Bokoblins, Yiga Footsoldiers atau apa-apa yang lebih ringan.

Apakah jenis burung Teba?

Teba adalah arus Rito Warrior yang melindungi Kampung Rito di tempat Revali. Isterinya, Saki, dan anaknya Tulin ditemui di Kampung Rito. Dia adalah kawan Harth zaman kanak-kanak. Teba ditemui di Lapang Penerbangan berhampiran membuat persiapan untuk serangan terhadap Binatang Ilahi Vah Medoh sahaja.

Bolehkah anda mendapatkan Master Pedang tanpa 13 hati?

Untuk mendapatkan Master Pedang, anda akan perlukan 13 bekas hati penuh. Walaupun mudah untuk mendapatkan hati sementara, malangnya, ini tidak akan memotongnya. Anda memerlukan 10 Bekas Jantung sebagai tambahan kepada tiga hati yang anda mulakan dari awal permainan.

Bolehkah anda mendapatkan Pedang Sarjana dengan hati emas?

1 Jawapan. Tidak, hanya hati merah yang dikira. Dari panduan Prima: Untuk mendapatkan Master Sword yang anda perlukan sejumlah 13 hati.

Adakah Revali cemburu dengan Link?

miliknya Kebencian terhadap Link adalah kerana iri hati terhadap kedudukannya yang lebih tinggi serta kekurangan ekspresinya menggosoknya dengan cara yang salah. 100 tahun sebelum peristiwa Breath of the Wild, Revali adalah Juara bagi suku Rito. ... Revali kemudian menyatakan penolakannya terhadap Link sehingga Urbosa menyuruhnya berhenti.

Berapa umur Urbosa dalam nafas liar?

3 Urbosa - Tinggi: 6'7, Umur: 47, Status Perhubungan: Bujang (?) Ibu.

Apakah separuh pertama lagu Rito?

Quest Shrine: Lagu Rito Purba

Separuh pertama lagu itu adalah seperti berikut: "Kebanggaan Rito, tiang di langit, hatinya bersinar, apabila matahari tinggi."