Apa yang berlaku kepada gina leopardi?

Dia ialah pemilik Restoran Itali Leopardi di Fort Myers, Florida, tempat dia tinggal bersama suaminya, Anthony, dan gembira dikelilingi oleh anak-anak, cucu dan cicitnya.

Adakah Tony Leopardi masih hidup?

Anthony Leopardi, dari Kissimmee, meninggal dunia pada 17 Februari 2019 di Rumahnya. Beliau dilahirkan pada 9 Oktober 1924 kepada Carman dan Agatha (Carducci) Leopardi di Badia, Abruzzo, Itali. Anthony datang ke Amerika pada tahun 1950 di mana beliau bekerja sebagai Pembuat Alat dan Mati untuk Boeing Helicopter Co. bersara pada tahun 1986.

Siapakah isteri Tony Leopardi?

Isteri Anthony, Gina Leopardi, akan memainkan peranan penting dalam restoran, juga, membawa resipi keluarganya dari utara dan selatan Itali ke menu.

Siapa yang memiliki Cornerstone di Fort Myers?

Pengasas dan pemilik Cornerstone Builders Tony Leopardi sentiasa mahukan restoran Italinya sendiri.

Siapakah pemilik restoran Leopardi?

Pemilik Anthony Leopardi tahu dapur dengan baik, atau sekurang-kurangnya cara membinanya. Pengasas Cornerstone Builders of Southwest Florida, beliau telah bekerja dalam pembinaan dan pengubahsuaian selama lebih daripada 30 tahun. Tetapi Leopardi's adalah pencerobohan pertamanya dalam perniagaan restoran.

Sebab Sebenar Chelsea Peretti Meninggalkan Brooklyn Nine Nine

Adakah Tony Leopardi sudah berkahwin?

Selepas bertahun-tahun dalam perniagaan pembinaan, pertama sebagai tukang kayu, dan kemudian ahli perniagaan yang berjaya, Anthony Leopardi mengasaskan Cornerstone Builders of Southwest Florida, di mana beliau kini berkhidmat sebagai presiden. Anthony berkahwin dengan Gina pada tahun 1967 dan mereka mempunyai 6 orang anak. Mereka mempunyai 19 cucu dan 3 cicit.