Sekiranya saya mengambil cait fallout 4?

Cait bersinar sebagai teman untuk kemahirannya yang sangat baik dalam penguncian yang membolehkannya membuka secara praktikal apa sahaja yang anda temui. Jika anda mempunyai watak yang tidak mahir untuk membuka apa yang tidak sepatutnya dibuka maka anda pasti mahukan Cait di sisi anda.

Apakah teman terbaik dalam Fallout 4?

Rakan Fallout 4 Terbaik

  1. Daging anjing. Dapatkan Tawaran Ini Sebelum Ia Tiada? ...
  2. Curie. Curie pada asalnya datang kepada anda dalam bentuk robotik yang tidak mampu melakukan terlalu banyak apa-apa selain rawatan perubatan. ...
  3. Nick Valentine. ...
  4. kuat. ...
  5. Piper Wright. ...
  6. Paladin Danse. ...
  7. Preston Garvey. ...
  8. MacCready.

Apakah yang Caits suka dan tidak suka?

Cait suka dan tidak suka

Kisah yang sama adalah dengan penggunaan kimia. Cait suka kimia. Walau bagaimanapun, kerana dia ketagih dengan satu, dia akan kecewa dengan anda jika anda akan menjadi ketagih semasa dia ada. Selain daripada itu, Cait gemar dengan tingkah laku yang mementingkan diri sendiri dan ganas.

Bolehkah anda mempunyai hubungan dengan Cait dalam Fallout 4?

Romancing Cait

Cait boleh menjadi romantik berikutan pencarian Benign Intervention dengan melepasi pemeriksaan Karisma sederhana semasa perbualan peribadi. Mengaku cinta anda mengukuhkan hubungan anda.

Apakah yang membuatkan Cait gembira Fallout 4?

Untuk meningkatkan kelulusan anda dengan Cait, lakukan beberapa tindakan ini: Berjaya memilih kunci. Ambil bahan kimia dan alkohol (Hanya berfungsi sehingga anda menyelesaikan pencariannya, maka dia akan meluluskan penggunaan addictol) Pilihan dialog yang menakutkan, ganas atau tamak.

FALLOUT 4: Panduan COMPANION Cait! (Semua yang Anda Perlu Tahu Mengenai Cait)

Adakah Piper sintetik?

Dia boleh jadi Synth yang melarikan diri dari The Institute, mungkin dengan bantuan daripada Railroad dan mungkin mendapat lap ingatan dan pembinaan semula muka. Adik perempuannya juga boleh menjadi Synth, juga disapu dengan muka baru. Institut ini dimulakan pada prototaip pada sintetik kanak-kanak, jadi ia masuk akal.

Apa yang Cait suka?

Cait ialah Rakan pilihan yang boleh didapati di Zon Tempur, yang berdekatan dengan Goodneighbor. Dia suka mengunci, dan juga penggunaan kimia tetapi hanya sehingga pencarian temannya selesai.

Siapa yang boleh anda kahwini dalam Fallout 4?

Fallout 4: Setiap Pilihan Romantik, Kedudukan

  1. 1 Pilihan Romantik Terbaik Dalam Fallout 4: Paladin Danse. Affinity Perk: Kenali Musuh Anda – 20% kerosakan bonus terhadap hantu, synth dan mutan super.
  2. 2 Preston. ...
  3. 3 Porter Gage. ...
  4. 4 Curie. ...
  5. 5 MacCready. ...
  6. 6 Piper. ...
  7. 7 Cait. ...
  8. 8 Hancock. ...

Bolehkah anda mempunyai anak dalam Fallout 4?

Untuk melahirkan anak, anda mesti mempunyai penyelesaian dengan katil bayi, dan seseorang telah mengkhianatinya. Anda hanya boleh mempunyai 1 bayi pada satu masa, untuk mendapat yang ke-2, anda mesti memajukan masa dalam permainan (lebih lanjut mengenainya kemudian). ... Katakan ya, dan permainan akan maju 4 tahun, menyebabkan semua anak anda meningkat usia.

Apakah yang menggembirakan Codsworth?

Anda tidak boleh menjalinkan hubungan romantis dengan Codsworth, jadi satu-satunya sebab untuk meningkatkan tahap hubungan anda dengannya adalah untuk mengaktifkan faedahnya. Dia suka apabila anda berbaik dengan orang. Memberi gelandangan seteguk air membuatkan Codsworth gembira.

Adakah MacCready menyukai jalan kereta api?

Robert MacCready

Suka sindiran, menolong kanak-kanak atau ibu bapa, dan tingkah laku upahan (seperti meminta lebih banyak wang). Tidak suka Brotherhood and the Railroad, meminta terlalu banyak wang (pilihan merah terakhir), dan mengambil landasan moral yang tinggi.

Apa yang membuatkan mccready gembira?

MacCready suka apabila Sole Survivor mencuri barang. MacCready suka jika Sole Survivor memilih kunci yang dimiliki. MacCready suka menggunakan kebanyakan pilihan dialog istimewa yang memerlukan Karisma, hanya jika seseorang berbohong, mengancam atau meminta lebih banyak wang.

Perisai kuasa manakah yang lebih baik dalam Fallout 4?

Terdapat banyak pilihan yang berbeza untuk dipilih tetapi yang terbaik dipanggil Perisai Kuasa X-01 dan pada asasnya ia adalah sut Perisai Kuasa yang paling maju dan berkuasa yang boleh anda perolehi dalam Fallout 4. Tidak perlu dikatakan, saman ini sangat jarang jadi tidak ramai pemain yang benar-benar berjaya menemuinya.

Adakah Deacon seorang synth?

Deacon adalah seorang pengintip untuk organisasi pembebasan synth yang sukar difahami, Railroad. ... Antara lain, dia mendakwa bahawa dia adalah antara Gen 3 yang dibebaskan pertama, bahawa dia membantu menemui Railroad pada tahun 2210-an, dan bahawa dia adalah pemimpin sebenar organisasi dengan Desdemona bertindak sebagai tokoh.

Adakah Mama Murphy sintetik?

Menurut Fallout Shelter, Mama Murphy adalah seorang psikik.

Bolehkah anda berkahwin dengan Fallout 4?

Anda tidak boleh berkahwin dalam Fallout 4, tetapi anda boleh menghadiri majlis perkahwinan Curie jika anda membantunya.

Bolehkah saya Mencintai Nick Valentine?

Walaupun menjadi NPC utama, Nick tidak boleh dicintai sama sekali. Ia tidak masuk akal kerana anda boleh memukul robot di New Vegas, tetapi itulah caranya. Atau, sebaliknya, caranya, terima kasih kepada keajaiban modding. Fallout 4 modder Shadowslasher410 telah mengeluarkan mod yang membolehkan anda turun dan kotor dengan Valentine.

Bagaimanakah saya boleh berkencan dalam Fallout 4?

Untuk meminati pasangan, anda perlu membawa mereka ke tahap tertinggi status hubungan sahabat (mereka mengidolakan anda) dan kemudian terlibat dalam dialog, memilih pilihan dialog "percintaan" dan berjaya melepasi percubaan Pujukan. Karisma dan Nasib yang lebih tinggi adalah bantuan, tetapi anda mempunyai peluang tanpa mengira.

Bolehkah anda meminati pasangan selepas gagal?

Ya mungkin, Saya pernah mengalaminya sendiri dengan Cait. Saya gagal pada kali pertama, berkata kami berkawan baik pada kali kedua dan kemudian mencuba, dan lulus, bercinta kali ketiga. Percubaan pertama adalah selepas menyelesaikan pencarian sampingannya.

Adakah Minutemen suka Cait?

Suka dan Tidak Suka Cait:

Dia kadangkala agak bertentangan: dia suka tindakan yang membantu Brotherhood of Steel, tetapi juga aktiviti haram seperti penyeluk saku dan mencuri. Dia tidak suka Minutemen, atau Institut – synths secara umum, sebenarnya, jadi tidak membantu jalan kereta api di hadapannya.

Adakah Cait suka mencuri?

MacCready, Cait dan Gage suka/cinta ia apabila anda mencuri barang. X6-88, Deacon, Strong, dan Dogmeat(gulungan kayu manis yang cantik terlalu bagus untuk dunia ini, terlalu tulen) tidak mempunyai perubahan pertalian.