Adakah khalil mati dalam kilat hitam?

Khalil ialah bekas teman lelaki Jennifer, yang menjadi lumpuh dan bersetuju untuk menjadi anak buah Tobias, Painkiller, sebagai pertukaran untuk memulihkan keupayaannya untuk berjalan. Baru-baru ini, dia mati dan dibangkitkan sebagai seorang pembunuh sibernetik. Khalil mendapat detik besar yang lain dalam final Musim 4.

Siapa yang membunuh Khalil dalam Kilat Hitam?

Dalam musim 2, Tobias memberikan hadiah kepada Khalil selepas Khalil enggan melakukan pukulan, dan terus melarikan diri bersama Jennifer. Walaupun mereka kemudian kembali sebagai pertukaran untuk Khalil menerima perlindungan polis, Tobias mendapatkannya dan merobek implan tulang belakangnya, akhirnya membunuhnya.

Adakah Khalil masih hidup dalam Musim 3?

Walaupun terkejut mengetahuinya Khalil masih hidup sebagai Painkiller, Petir mengetuknya, tetapi A.S.A. telah pun memindahkan Odell. Apabila membaca cybernetics Khalil, TC memberitahu Jennifer bahawa Khalil masih mencintainya.

Adakah Khalil mati lagi?

Apabila implan tulang belakangnya dibuang secara paksa oleh Tobias Whale, ini pergi Khalil mati. Selepas dibangkitkan oleh A.S.A., dia diberi pengganti bionik; satu yang sepenuhnya di bawah kulitnya, tidak seperti yang lama.

Adakah Khalil kembali dalam Black Lightning Musim 4?

Sejak diperkenalkan semula dalam juruterbang pintu belakang Painkiller, Khalil telah menjadi kuasa naratif dalam musim terakhir Black Lightning. Artikel Black Lightning ini mengandungi spoiler melalui Musim 4, Episod 11.

KILAT HITAM || KHALIL MATI

Mengapa Kilat Hitam Dibatalkan?

Kilat Hitam benar-benar akan berakhir CW selepas penamat Musim 4. CW menyebut penarafan dan penonton yang lemah sebagai sebab. Untuk bersikap adil, Black Lightning ialah rancangan rangkaian yang paling kurang ditonton, mengikut penilaiannya.

Adakah Khalil seorang yang jahat dalam Black Lightning?

Khalil Payne, yang kemudiannya dikenali sebagai Painkiller, adalah bekas antagonis/proganist sokongan dalam siri Black Lightning, muncul dalam setiap musim setakat ini. Dia adalah versi rancangan penjahat DC dengan nama yang sama. Dia digambarkan oleh Jordan Calloway, yang juga memainkan watak Chuck Clayton di Riverdale.

Adakah ubat penahan sakit lelaki yang baik?

Adakah Painkiller seorang penjahat? Ubat tahan sakit adalah contoh sempurna lelaki yang baik menjadi buruk, yang kemudiannya menyedari kesilapannya dan memutuskan untuk memperbaikinya. ... Jordan sebelum ini menggambarkan wataknya sebagai "anti-wira," yang bermaksud bahawa Painkiller mungkin tidak sepenuhnya jahat dalam spinoff yang akan datang.

Adakah Khalil seorang Metahuman?

Versi buku komik mempunyai keupayaan metahuman untuk membius sasarannya atau membosankan deria mereka. Dia digambarkan sebagai seorang yang besar dengan kekuatan dan kebolehan bertarung yang hebat. Dia juga mempunyai rambut gimbal dengan pisau pada hujung yang digunakannya sebagai senjata.

Apa yang berlaku kepada Issa Black Lightning?

Issa Williams adalah seorang pemuda ketagih Lampu Hijau yang telah dibunuh oleh anggota Jabatan Polis Freeland. Kematiannya dirakam kamera.

Adakah Khalil dalam Kilat Hitam berjalan semula?

Dia sepatutnya tidak akan berjalan lagi, namun Paus Tobias mempunyai rancangan untuknya, dan dia diberikan saraf tunjang logam, yang menjadikannya boleh berjalan dan memberinya kebolehan metahuman. ... Implan tulang belakangnya kemudian dikeluarkan oleh Tobias, menyebabkan Khalil lumpuh semula.

Adakah Khalil Musim 4?

EW telah mengetahui bahawa drama wira-wira CW musim keempat akan menampilkan juruterbang pintu belakang untuk siri berpotensi yang berpusat pada Painkiller Jordan Calloway, a.k.a. Khalil Payne. Juruterbang yang dirancang - yang akan membawa Khalil keluar dari Freeland - akan menyiarkan episod ketujuh musim 4.

Adakah Kilat Hitam kehilangan kuasanya?

Orang luar. Selepas sirinya sendiri dibatalkan, Kilat Hitam kehilangan kuasa elektriknya, tetapi terus berjuang tanpa mereka.

Apa yang berlaku kepada Khalil dalam Musim 4?

Khalil ialah bekas teman lelaki Jennifer, yang menjadi lumpuh dan bersetuju untuk menjadi kaki tangan Tobias, Painkiller, sebagai pertukaran untuk memulihkan keupayaannya untuk berjalan. Baru-baru ini, dia meninggal dunia dan dibangkitkan sebagai pembunuh sibernetik. Khalil mendapat detik besar yang lain dalam final Musim 4. ... Pada akhirnya, Painkiller mengeluarkan cip.

Apa yang berlaku kepada Khalil Black Lightning Musim 3?

Walaupun Khalil kononnya dibunuh oleh Tobias kemudiannya, penamat musim 2 mendedahkannya dia telah dibangkitkan. Walaupun A.S.A. kemudiannya menanamkan Khalil dengan cip ketaatan, Jennifer (China Anne McClain) berjaya membebaskannya dalam musim 3.

Apa yang berlaku kepada Jennifer dalam Black Lightning Musim 4?

Seperti yang didedahkan oleh episod akhir, JJ ialah entiti yang hidup di ionosfera. ... Tenaga Jen kekal dalam ionosfera dan akhirnya, dia berjaya menyatukan dirinya semula. Dia kembali ke Bumi, bertanding dengan JJ, dan akhirnya mengalahkannya, merampas semula hidupnya.

Adakah Lembah Akashic tempat yang sebenar?

Ia terletak suatu tempat di dalam wilayah Kanada. Lembah Akashic ialah syurga berteknologi tinggi, seperti Las Vegas dan Tokyo yang digabungkan menjadi satu. Ia mempunyai teksi kereta pintar bermotor, concierge AI di hotel dan penghibur holografik di bar adalah perkara biasa.

Mengapa ubat tahan sakit dibatalkan?

Pelakon mahupun rangkaian tidak berkongsi betul-betul mengapa Painkiller dibuang. Black Lightning secara konsisten mempunyai penilaian rendah mengikut piawaian The CW sepanjang tayangannya, dan penonton terus menurun sepanjang musim akhir.

Adakah pain killer mendapat persembahannya sendiri?

Ubat tahan sakit, spin-off yang dicadangkan bagi The CW's Black Lightning, tidak akan bergerak ke hadapan di CW, EW telah mengesahkan. Ketika berita itu tersebar, bintang Jordan Calloway mengucapkan terima kasih kepada peminat rancangan itu.

Apakah kuasa Naomi?

Naomi mempunyai sejumlah besar jenis tenaga yang tidak diketahui di dalam badannya. dia boleh melepaskan letupan tenaga yang kuat dari tangannya. Tenaga ini menjadikan dia sangat kuat dan sangat tahan lama, dan membolehkan dia terbang. Dia juga boleh menampakkan kostum hitam dan emas di sekeliling badannya.

Berapa umur Khalil ketika ditembak?

33 Tahun Khalil Thomas Smith Ditembak Di Kepala, Maut Di Frankford Timur, Kata Polis Philadelphia.

Adakah China Anne McClain berhenti berlakon?

Pelakon itu meluaskan lagi sebab di sebaliknya pemergiannya, berkata, "Sudah tiba masanya untuk saya pergi dan memberi tumpuan kepada beberapa projek lain yang telah lama berada dalam poket belakang saya, tetapi saya sentiasa memberi tumpuan kepada projek orang lain dahulu — perkara yang saya lakukan, tetapi perkara yang bukan milik saya."

Mengapa mereka menamatkan Supergirl?

Walaupun The CW masih belum memberikan sebab mengapa ia dibatalkan Supergirl, ia berkemungkinan berkaitan kepada penilaian. Bagaimanapun, penerbitan itu melaporkan keputusan untuk menamatkan rancangan itu dengan pertunjukan terakhir yang lebih lama dibuat bersama oleh studio, The CW dan pelakon Benoist.

Adakah Batwoman Dibatalkan?

Nasib baik, persembahan itu tidak dibatalkan. Batwoman telah diperbaharui dengan majoriti barisan The CW pada Februari beberapa minggu selepas musim keduanya ditayangkan pada 17 Januari. Berita itu membawa kelegaan kepada peminat yang tidak pasti tentang masa depan rancangan itu dengan kelawar baharu di terajui.

Siapa superhero hitam pertama?

Superhero hitam pertama dalam buku komik Amerika arus perdana ialah Marvel adalah Black Panther, seorang warga Afrika yang pertama kali muncul dalam Fantastic Four No. 52 (Julai 1966). Dia pada asalnya diilhamkan oleh Jack Kirby sebagai watak bernama "Harga Arang".