Adakah ayah archie meninggal dunia?

Tayangan perdana musim keempat salah satu rancangan TV yang paling gila mungkin adalah yang paling berasas — atas sebab yang paling teruk. ... Perry, yang memainkan watak sebagai Fred, bapa penyayang Archie (KJ Apa) sejak awal siri ini, meninggal dunia pada bulan Mac selepas diserang angin ahmar.

Apakah episod kematian ayah Archie?

Susunan hidup itu menjadi lebih kekal apabila "Riverdale" kembali untuk musim keempat malam Rabu dengan episod bertajuk "Dalam ingatan,” di mana kami mendapati bahawa Fred telah dilanggar oleh sebuah kereta dan terbunuh di bandar berdekatan.

Bagaimanakah ayah Archies meninggal dunia?

Archie mendapat panggilan telefon semasa dia berada di kedai makan Pop dan diberitahu bapanya telah meninggal dunia dalam kemalangan langgar lari berhampiran Cherry Creek semasa dia keluar dan sekitar. Fred telah dilanggar oleh kereta semasa dia membantu seorang wanita (Shannen Doherty) yang rosak di tepi jalan.

Siapa yang membunuh Encik Andrews Riverdale?

Archie juga meminta Jughead menulis obituari Fred untuk akhbar bandar itu. Archie pergi ke tapak dan menemui trak ayahnya — serta wanita yang Fred berhenti untuk membantu malam dia dibunuh (dilakonkan oleh bintang tetamu khas Shannen Doherty).

Siapa yang menembak Fred Andrews kali ke-2?

Dua bulan selepas tembakan di sekolah, Fred Andrews tidak tahan lagi dan meletakkan peluru di kepalanya. Guru itu juga akan mengenali Archie sebagai anak kepada Fred dan bertindak curiga di sekelilingnya. Fred Andrews - Ditembak di perut sekali oleh Hal, dan kali kedua oleh Budak Tinggi.

Riverdale 4x01 Archie Mengetahui Bapanya Telah Meninggal Dunia

Siapa yang menembak ayah Archie Andrews?

22) Hal ditangkap, tetapi ada sesuatu yang tidak sesuai.

Selain itu, Archie memberitahu Betty the Black Hood menembak ayahnya sejam yang lalu—apabila Hal akan berada di kediaman Cooper.

Mengapa Fred Andrews perlu mati?

Luke Perry, yang membawakan watak itu, meninggal dunia pada bulan Mac selepas diserang angin ahmar pada usia 52 tahun. Dalam episod itu, Fred meninggal dunia pada tahun kemalangan langgar lari selepas berhenti di tepi jalan untuk membantu pemandu yang terkandas, dimainkan oleh Shannen Doherty, yang membintangi bersama Perry di "Beverly Hills, 90210."

Adakah Jughead mati di Riverdale?

Tidak, Jughead masih hidup! Dalam episod 15, bertajuk "To Die For," telah mendedahkan bahawa Jughead masih hidup dan bersembunyi di kubu bawah tanah Dilton selepas pelajar Stonewall Prep cuba membunuhnya.

Adakah Hiram Lodge mati?

Dia tunduk pada perlawanan akhir Musim 5, yang menyaksikan Archie (lakonan KJ Apa) secara mengejutkan menyelamatkan nyawanya selepas semua seksaan yang dialami mereka sejak empat tahun lalu. Di sebalik sifat toksik wataknya, peminat masih sedih melihat Consuelos keluar dari rancangan itu setelah sekian lama.

Adakah ayah Archie meninggal Musim 4?

Jadi kami fikir, mari kita pegang sahaja.” Oleh itu, musim keempat dibuka dengan kumpulan Riverdale membuat rancangan untuk meraikan Empat Julai, sehingga Archie mendapat panggilan telefon yang memberitahunya bahawa Fred telah terbunuh dalam kemalangan kereta.

Apa yang berlaku kepada Fred Andrews?

Pada musim keempat, Fred terbunuh dalam langgar lari yang tragis sambil menolong orang yang tidak dikenali di tepi jalan. Mereka sedang mengerjakan tayar dan sebuah kereta keluar entah dari mana, meluncur laju ke arah mereka.

Bagaimanakah mereka mendapat Fred Andrews di Riverdale?

Disebabkan kematiannya, wataknya Fred Andrews juga telah ditulis keluar daripada siri itu dan bukannya menyusun semula dia dengan pelakon lain. Dalam tayangan perdana Riverdale musim 4, dijelaskan bahawa Fred meninggal dunia akibat kemalangan langgar lari.

Adakah Hiram Lodge memalsukan penyakitnya?

Ya, semua yang Hiram perlukan untuk membaiki gangguan neuromuskularnya ialah membuang tangan sekali-sekala. Namun ramai peminat menyangka bahawa itu bukan penamat kepada krisis kesihatan Hiram, malah ia mungkin perkara yang akhirnya menamatkan pemerintahannya yang jahat untuk kebaikan. ... Kecuali, Hiram tidak mati — sebenarnya, dia tidak mendekati pun.

Adakah Hiram Lodge suka Veronica?

Ayah-hubungan anak perempuan antara Veronica dan Hiram Lodge adalah rapat, tetapi disebabkan oleh pemenjaraannya, dan pengetahuan Veronica tentang perbuatannya yang mengerikan, hubungan itu telah menjadi renggang.

Adakah Jughead menipu Betty?

Siri keempat Riverdale membuatkan peminat terkejut kerana Betty Cooper (lakonan Lili Reinhart) ditipu teman lelaki tercintanya Jughead Jones (Cole Sprouse). Betty berkongsi ciuman curi dengan kawan baik Archie Andrews (KJ Apa) semasa episod muzikal siri itu.

Adakah Betty dan Jughead berpisah?

Hubungan Betty dan Jughead berakhir dengan lebih janggal daripada Veronica dan Archie. Walaupun Jughead nampaknya tidak menyimpan dendam terhadap pengkhianatan Betty, jarak menjadi semakin dekat pada pasangan itu dan mereka terpisah. Mereka berpisah agak baik tetapi masih banyak yang tidak terkata antara keduanya.

Adakah Jughead benar-benar dibunuh?

Sejak akhir Riverdale Musim 3, rancangan CW telah membayangkan bahawa Jughead (dilakonkan oleh Cole Sprouse) telah dibunuh, hanya untuk dia didedahkan masih hidup dalam episod 4 Mac rancangan itu. ... Bret membawa Jug ke dalam hutan (seperti yang kita lihat beberapa episod yang lalu) manakala Donna membuat Betty sibuk.

Siapa yang membunuh Midge Klump?

Pembunuh Midge, Hud Hitam, telah diumumkan sebagai Hal Cooper; dia dipenjarakan. Ia juga mendedahkan bahawa Fangs telah terselamat daripada serangan Puan Klump untuk membalas dendam kematian anak perempuannya.

Siapa abang kandung Betty?

Ingat di akhir Musim 3 apabila rancangan itu diapit dalam pengenalan kepada abang kandung Betty Charles Smith antara menghantar anak-anak dalam pencarian misteri pembunuhan berpintal dan mendedahkan siapa Raja Gargoyle yang sebenar? Raja Gargoyle sudah lama tiada, tetapi Charles Smith, yang dimainkan oleh Wyatt Nash, masih bertahan.

Adakah Betty menjadi ular?

Betty ialah adik bongsu kepada kakaknya, Polly dan abang tirinya, Charles Smith. Terbaru, Betty telah mengikut jejak langkah ibunya menyertai Southside Ular, bersama teman lelakinya ketika itu, Jughead, menjadikannya Ratu Ular kepada Rajanya.

Adakah Betty sebenarnya hamil di Riverdale?

Teori peminat yang popular telah tersebar dalam talian sejak pertengahan 2020 yang mendakwa bahawa Betty akan hamil pada Musim 5. ... Walaupun ia belum disahkan, terdapat tiada tanda bahawa Betty Cooper hamil pada Musim 5 Riverdale, tetapi terdapat seorang pelakon yang menjangkakan kegembiraan dalam dan luar skrin.

Adakah Veronica hamil di Riverdale?

Jadi, tidak.Veronica Lodge tidak hamil tetapi anda TIDAK PERNAH TAHU dalam rancangan seperti Riverdale, bukan? …

Adakah Betty dari Riverdale mempunyai bayi?

Betty kembali bersama anak perempuannya, Juliet Jones, kerana dia adalah sepupu Cheryl dan juga kerana dia juga ibu baptis bayi itu. Watak lain, Toni, Cheryl, Kevin, Fangs, Sweet Pea dan Reggie kembali kerana mereka boleh.

Siapa yang mati di Riverdale?

Musim Pertama

  • Jason Blossom. Pembunuhan yang memulakan semuanya ialah Jason Blossom, yang ditembak di kepala tidak lain daripada bapanya sendiri, seperti yang didedahkan pada penghujung musim pertama.
  • Mustang. ...
  • Clifford Blossom. ...
  • Geraldine Grundy/Jennifer Gibson. ...
  • Robert Phillips. ...
  • Penagih Jingle-Jangle. ...
  • Joseph Svenson. ...
  • Paul Boucher/Poppa Poutine.