Dari manakah alejandro vargas jr?

Alejandro Vargas Jr., daripada Bakersfield, dilanggar sebuah kereta selepas dia dan tiga rakan remaja cuba berlari ke seberang jalan untuk mengalahkan lalu lintas, menurut laporan sebelum ini.

Di manakah Alejandro Vargas Jr dilahirkan?

Alejandro "Ale" Vargas dilahirkan pada 20 September 2005 di Bakersfield, California dan meninggal dunia pada 30 Jun 2019 di Bakersfield, California dan berada di bawah jagaan Taman Memorial dan Rumah Mayat Hillcrest.

Di manakah Alejandro Vargas Jr dipukul?

(KGET) — Khamis menandakan dua tahun sejak Alejandro Vargas Jr yang berusia 13 tahun terbunuh selepas dilanggar sebuah kereta ketika di atas papan selajunya di timur Bakersfield. Keluarga dan rakan-rakan berkumpul untuk mengingati budak itu malam tadi. Ibu Vargas, Josefina Rosel, berkata dia seorang bintang media sosial yang menyukai kehidupan dan papan selajunya.

Apakah Instagram Alejandro Vargas Jr?

Alejandro Vargas Jr (@aritzalanda2020) • Foto dan video Instagram.

Siapa yang menembak Alejandro Vargas Martinez?

Deandre Florence, 19, dan Denim Williams, 16, disyaki merompak dan menembak Alejandro berusia 15 tahun di Jalan Waldo kira-kira jam 6:30 pagi 18 Dis 2018, kata Detektif pembunuhan Pejabat Syerif Daerah Orange, Brian Savelli, Rabu. Florence telah ditangkap pada Mac atas tuduhan pembunuhan jenayah dalam kematian Denim.

Berapakah umur Alejandro Vargas?

The berumur 13 tahun dikenali sebagai Alejandro Vargas Jr. Dia dipukul kira-kira jam 7 malam. di Jalan Niles di Park Drive pada 30 Jun, menurut Peronda Lebuhraya California.