Berapa banyak bab dalam 4 yang belum dipetakan?

Uncharted 4: A Thief's End telah 22 bab – tetapi anda sebenarnya akan bermain sehingga 24, kerana terdapat prolog dan epilog. Seperti ansuran sebelumnya, prolog ditetapkan di tengah-tengah cerita, yang diambil pada pertengahan permainan.

Berapa jamkah Uncharted 4?

Kebanyakan pemain akan berjaya dalam masa tujuh atau lapan jam. Sebaliknya, Uncharted 4 mengambil alih 15 jam hanya untuk cerita utama dengan kandungan tambahan dan koleksi yang dilekatkan pada 10 jam lagi untuk jumlah kandungan bernilai 25 jam.

Adakah terdapat 5 yang belum dipetakan?

Terkini - Uncharted 5 Dilaporkan Dalam Pembangunan

Telah dilaporkan bahawa Uncharted 5 secara rasmi sedang dibangunkan, dengan Naughty Dog menyelia projek itu. Laporan itu mendakwa bahawa SIE Bend Studio, studio di belakang siri Penapis Siphon, serta Days Gone, akan mengendalikan pembangunan untuk permainan itu.

Adakah Uncharted 4 mempunyai berbilang pengakhiran?

Walaupun mendedahkan bahawa Uncharted 4: A Thief's End akan menampilkan pilihan dialog, Naughty Dog memberi jaminan kepada peminat bahawa permainan itu mempunyai "cerita yang sangat spesifik" dan tidak akan mempunyai penghujung bercabang.

Adakah Uncharted 4 4K pada PS5?

Pada masa ini tiada rancangan untuk Uncharted 4 PS5 4K 60 Naik Taraf FPS, dengan Naughty Dog tidak mengeluarkan sebarang berita tentang sebarang rancangan sedemikian. Walau bagaimanapun, memaparkan cakera anda dalam PS5 akan menyebabkan permainan berjalan pada 60 FPS yang halus seperti sutera.

Berapa Banyak Bab Dalam Yang Belum Dipetakan 4

Siapa yang mati pada penghujung Uncharted 4?

akhirnya, Rafe terbunuh (dalam pergaduhan bos yang tidak hebat, saya akui), dan Nathan dan Sam pergi dengan hampir tiada apa-apa, hanya beberapa syiling Elena meleret semasa mereka pergi.

Apa yang berlaku kepada Sam pada penghujung Uncharted 4?

Uncharted 4: A Thief's End. Sam, bagaimanapun, terselamat daripada tembakan dan kejatuhan. ... Selepas lima belas tahun, Sam dibebaskan sebaik sahaja Rafe, yang masih mencari harta karun Avery, mendapati dia masih hidup.

Adakah Uncharted 4 terakhir?

Kemudian Naughty Dog menjadikannya rasmi, mengesahkan bahawa pengembaraan keempat Nathan Drake akan menjadi lagu angsanya. Hujung minggu ini di PlayStation Experience, pereka permainan utama, Robert Cogburn bercakap dengan Kotaku tentang sebab Uncharted 4 akan menjadi francais yang digemari. muktamad kemasukan.

Mengapa Elena dan Drake berpisah?

Ia mendedahkan bahawa dia dan Drake telah berkahwin dan kemudiannya berpisah antara peristiwa Uncharted 2 dan 3 kerana apa yang dipercayai sebagai motif Drake iaitu untuk memastikan Elena selamat selepas peristiwa Uncharted 2.

Adakah Uncharted 1 berbaloi untuk dimainkan?

Ia adalah nilai yang hebat, terutamanya secara percuma, tetapi bukan ketiga-tiga permainan itu berbaloi untuk dimainkan. Iaitu, Uncharted yang pertama hanya tidak bertindan ke seluruh francais, dan ia tidak berbaloi untuk kembali.

Adakah Uncharted 4 dunia terbuka?

Jadi Uncharted 4 bukan 'dunia terbuka', betul-betul, tetapi akan ada beberapa saat yang melakukan kerja yang sangat baik untuk memberikan ilusi bahawa ia adalah. Ia masih merupakan urusan yang linear, tetapi sudah tentu terdapat lebih banyak pilihan dalam cara anda pergi dari A ke B.

Yang belum dipetakan adalah yang paling lama?

Permainan 4 yang belum dipetakan panjang akan menjadi siri terpanjang, menurut Naughty Dog. Studio itu mengatakan bahawa Uncharted 4 akan mempunyai "panjang yang agak ketara."

Apakah permainan ps4 yang paling lama?

Simulator Pertanian 19 ialah permainan terpanjang dalam sejarah PlayStation 4, dengan purata masa bermain selama 134 jam.

Adakah Victor Sullivan sudah mati?

Sully mendedahkan masih hidup. Dalam "Terperangkap", Sully didapati masih hidup apabila Elena menangkap rakaman dia memasuki helikopter bersama Roman dan Navarro.

Adakah Sam Drake seorang yang jahat?

Jadi untuk menjawab soalan dalam tajuk ulasan ini, tiada Sam Drake bukan penjahat tetapi pastinya bukan Hero.

Adakah Nathan Drake menjadi kaya?

Jika anda masih ingat rumah Drake dari Uncharted 4, dia tidak mungkin pernah menjual apa-apa daripada apa yang dia temui - dia seorang pengumpul di hati. Sebaliknya, kekayaannya telah dikira berdasarkan rumah yang dimiliki dan jumlah perjalanan yang dilakukannya.

Adakah Uncharted telah tamat?

Dengan sewajarnya, mari kita mulakan pada akhirnya. Seperti yang anda mungkin pernah baca, akhiran 'A Thief's End' Uncharted 4 bukan hanya untuk pertunjukan: permainan ini adalah titik noktah pada penglibatan kedua-dua Anjing Nakal dengan francais dan juga pengembaraan wira berkarisma Nathan Drake. ... Tetapi ini adalah pengakhiran untuk Nathan Drake."

Berapakah umur Nate Uncharted 1?

Dalam Uncharted 1 Nathan Drake ialah 31 tahun, ini telah disahkan oleh Amy Hennig dan Nolan North dalam pelbagai wawancara. Kita juga tahu ini kerana ditunjukkan dalam Uncharted 3 bahawa Nate bertemu dengan Sully ketika dia berumur 15 tahun dan ia melonjak 20 tahun ke masa kini, bermakna dia berumur 35 tahun dalam Uncharted 3.

Adakah belum dipetakan 60 fps pada PS5?

Keluaran besar terakhir pencipta yang belum dipetakan, Naughty Dog ialah The Last of Us Part II, yang dikeluarkan pada Jun 2020. Permainan ini mendapat tampung pada bulan Mei yang membolehkan permainan berjalan di 60fps yang disasarkan pada PlayStation 5.

Bolehkah anda bermain Uncharted 4 pada 60fps PS5?

Lagipun, Uncharted 4 kini merupakan permainan berusia 5 tahun yang dikeluarkan pada tahun 2016. Mengikut piawaian grafik pada masa itu, PlayStation 5 sepatutnya dapat menjalankan permainan seperti angin pada 120Hz. ... Walau bagaimanapun, dengan perkakasan yang dinaik taraf pada PS5, Uncharted seharusnya boleh dimainkan dengan mudah pada 60 FPS walaupun dalam mod pemain tunggal.

Adakah belum dipetakan 60 fps?

Pengubahsuai Uncharted 4 telah menemui cara untuk membuka kunci kadar bingkai permainan, membolehkannya mencapai 60 bingkai sesaat yang stabil.