Siapakah suara greg ayres?

Dia terkenal dengan suara Kaoru Hitachiin dalam Kelab Hos Sekolah Menengah Ouran, Negi Springfield di Negima, Monokuma di Danganronpa: The Animation, Nagisa Hazuki dalam Free! Iwatobi Swim Club dan Youhei Sunohara di Clannad.

Adakah Greg Ayres menyuarakan Nishinoya?

Greg Ayres ialah suara alih suara bahasa Inggeris Yu Nishinoya dalam Haikyū!!, dan Nobuhiko Okamoto ialah suara Jepun. ... Francais: Haikyū!!

Siapa yang disuarakan oleh Greg Ayres di DBZ?

Dia adalah suara Guldo dalam Dragon Ball Z Kai, dan mempersembahkan versi bahasa Inggeris keempat bagi tema pembukaan "Dragon Soul". Dia juga menyuarakan Frost dalam Dragon Ball Super.

Adakah Greg Ayres dalam Saiki K?

Greg Ayres ialah Suara alih suara bahasa Inggeris Anpu dalam The Diastrous Life of Saiki K., dan Yoshitsugu Matsuoka ialah suara Jepun.

Adakah Nishinoya dan Bakugou mempunyai pelakon suara yang sama?

Dia telah bersuara Yu Nishinoya dalam Haikyu!!, Katsuki Bakugo dalam My Hero Academia, Ghiaccio dalam JoJo's Bizarre Adventure, Karma Akabane dalam Assassination Classroom, Isaac "Zack" Foster dalam Angels of Death, Yoichi Saotome dalam Owari no Seraph, Louis Napoleon dalam Captain Tsubasa, Khun Aguero Agnes di Menara Tuhan, Genya Shinazugawa ...

10 peranan suara Greg Ayres teratas

Siapa yang mempunyai suara yang sama dengan Bakugo?

Nobuhiko Okamoto ialah seorang pelakon suara Jepun yang terkenal kerana menyuarakan Kacchan / Katsuki Bakugo, Karma Akabane, dan Accelerator.

Adakah mereka menukar pelakon suara untuk Haikyuu?

Ini bermakna bertemu dengan beberapa pemain terkuat lagi, dan kini beberapa pemain tersebut telah disahkan suara mereka. Kiyoomi Sakusa dan Motoya Komori dari Akademi Itachiyama akan disuarakan oleh Yuto Uemura dan Kousuke Toriumi masing-masing.

Adakah Saiki K aseks?

Saiki Kusuo daripada 'The Diastrous Life of Saiki K' adalah aseksual secara kanonik! Secara khusus, dia aroce! dia adalah salah satu watak pertama yang saya mahu siarkan, dia (dan anime secara amnya) adalah keselesaan yang BESAR untuk saya dan saya suka melihat diri saya dalam watak yang begitu menakjubkan!! <3.

Watak manakah yang disuarakan oleh Greg Ayres?

Dia terkenal dengan suara Kaoru Hitachiin dalam Kelab Hos Sekolah Menengah Ouran, Negi Springfield di Negima, Monokuma di Danganronpa: The Animation, Nagisa Hazuki dalam Free! Iwatobi Swim Club dan Youhei Sunohara di Clannad.

Siapa yang memainkan Greg universe?

Tom Scharpling ialah seorang pelawak, penulis televisyen, penerbit, pengarah video muzik, dan hos radio. Selama 18 tahun, beliau telah menjadi tuan rumah program komedi panggilan masuk radio mingguan The Best Show bersama Tom Scharpling. Dia juga dikenali sebagai suara Greg Universe dalam siri animasi Cartoon Network Steven Universe.

Mengapa mereka menukar pelakon suara Saiki?

The Diastrous Life of Saiki K. penjelmaan asal hanya digelar untuk satu musim, dan ia mungkin berpunca daripada siri yang tidak dibiayai oleh Netflix. Begini cara pelesenan rancangan itu mempengaruhi keupayaan untuk menonton keseluruhan siri dengan lakonan suara Inggeris.

Adakah Aren Kuboyasu bijak?

adalah sangat pintar dan mempunyai kebolehan persepsi (Akechi Touma dan Michiru Kaioh/Sailor Neptune). berpengalaman dirasuk, berkongsi warna tandatangan yang sama seperti ungu, dan mempunyai kuasa psikik (Toritsuka Reita dan Hotaru Tomoe/Sailor Saturn).

Siapa yang mempunyai suara Tia Ballard?

Peranan terkenal beliau termasuk Yoshino/Hermit dalam Date A Live, Happy dalam Fairy Tail, Mizore Shirayuki dalam Rosario + Vampire, Rin Ogata dalam Rideback, Kusano dalam Sekirei, Nanami Momozono dalam Kamisama Kiss dan Zero Two dalam DARLING dalam FRANXX. Dia juga mengikut nama Cecilia Higginbotham dan Abigail Hartman.

Dengan siapa Saiki dating?

Saiki adalah Teruhashi's minat cinta. Dalam bab 289, saiki bekerjasama dengan teruhashi sahaja. Dan Saiki adalah bahawa mereka akan berkumpul pada akhirnya kerana anime kegusarannya! Patutlah apabila Saiki cuba membuat Teruhashi jatuh cinta kepada orang lain, dia tidak boleh kerana dia mungkin menyukainya sendiri, selepas semua.

Adakah Saiki K pernah jatuh cinta?

Kusuo cuba menyatukan mereka semula yang pada mulanya berjaya tetapi gagal pada akhirnya kerana tabiat buruk mereka. Nasib baik, Kusuo akhirnya dapat membuatnya jatuh cinta dengan Shun di pantai dengan meningkatkan kekuatan tumbukan Shun untuk menjauhkan punk pantai daripada Chiyo dan Kokomi.

Adakah Saiki suka Aiura Mikoto?

Ini nampaknya berjaya, kerana Saiki mempercayai Aiura untuk membantunya, seperti yang dilihat apabila dia berpura-pura menjadi teman wanitanya untuk menghilangkan rasa sayang Rifuta Imu, dan apabila dia membantunya menghentikan gunung berapi daripada memusnahkan Jepun. Mikoto tidak segan silu terhadap perasaannya terhadapnya dan sering melemparkan fikiran penuh "cinta" kepada Kusuo.

Adakah pelakon suara Shoyo Hinata berubah?

Senarai pelakon suara Haikyuu bermula dengan Ayumu Murase, yang merupakan suara asal Shoyo Hinata. ... Pengalihan suara Shoyo Hinata untuk bahasa Inggeris telah dilakukan oleh Bryson Baugus.

Adakah suara Ryu Tanaka berubah?

Greg Cote ialah suara alih suara bahasa Inggeris Ryunosuke Tanaka dalam Haikyū!!, dan Yu Hayashi ialah suara Jepun.

Siapa crush Bakugou?

KiriBaku ialah kapal tebas antara Eijiro Kirishima dan Katsuki Bakugou daripada peminat My Hero Academia.

Apa yang berlaku kepada suara Bakugo?

Perkara sebegitu berlaku apabila pelakon suara Bakugo memerlukan pembedahan pada pita suaranya, dan ternyata bintang itu semakin pulih selepas menjalani prosedur. ... Di sanalah pelakon itu mengesahkan dia menjalani pembedahan pada 1 Jun untuk pita suaranya, dan dia sedang pulih daripada prosedur yang berjaya di rumah.