Patutkah saya korbankan wyatt atau fergus?

Jika anda memilih untuk mengorbankan Wyatt, anda akan mendapat Laserkraftwerk, pancaran laser tenaga tinggi yang mampu menghancurkan musuh dan logam nipis. pilih untuk mengorbankan Fergus dan anda akan mendapat Dieselkraftwerk yang pada asasnya adalah pelancar bom tangan melekit.

Patutkah saya bunuh Wyatt atau Fergus?

Senjata yang anda dapat daripadanya ialah Dieselkraftwerk. Jika anda memilih untuk menyelamatkan Fergus maka Wyatt akan dibunuh. Sekali lagi, ini adalah cara ia dimainkan dalam permainan pertama, ini hanyalah pilihan Garis Masa yang anda dapat. ... Fergus kehilangan lengannya jika anda menyelamatkannya dan jelas sekali itu mempengaruhi sejauh mana dia boleh melawan dalam permainan.

Apa yang berlaku jika anda tidak memilih Wyatt atau Fergus?

Jika anda memilih Wyatt untuk disimpan, Fergus tidak akan dimasukkan ke dalam permainan dan begitu juga sebaliknya. Setiap watak menawarkan pilihan dialog dan cutscene baharu. ... Anda perlu membuat pilihan ini pada awal permainan dan ia tidak memberitahu anda bahawa anda akan mendapat senjata yang berbeza bergantung pada siapa yang anda pilih untuk menyelamatkan.

Adakah penting jika saya memilih Wyatt atau Fergus?

Fergus atau Wyatt? Sesiapa sahaja yang anda pilih untuk hidup akan mengubah peningkatan yang anda boleh dapatkan dan siapa yang akan bersama anda dalam beberapa misi. Hasil akhirnya adalah sama dengan cara apa pun. Fergus – Fergus akan memberikan anda peningkatan kesihatan dan dia akan menyertai anda dalam beberapa misi.

Siapa yang harus saya korbankan dalam perintah baharu Wolfenstein?

Anda juga perlu berkorban Fergus Scotsman yang hebat atau askar Amerika baru Wyatt. Ringkasnya, pilihan anda di sini menentukan jenis peningkatan yang anda boleh perolehi sepanjang permainan yang lain, serta rakan yang boleh anda temui sepanjang perjalanan.

Deathshead Bunuh Tebusan Fergus atau Wyatt - Semua 3 Variasi - Wolfenstein Death Scene PS4 1440p

Garis masa manakah yang lebih baik Fergus atau Wyatt?

Pendapat peribadi: Saya boleh memberitahu anda sekarang Garis masa Fergus adalah garis masa yang unggul kerana saya menjamin peningkatan kesihatan akan terbukti jauh lebih membantu anda dalam pertempuran sengit di mana anda akan menerima banyak kerosakan (khususnya tahap terakhir) dan anda sudah diberikan sejumlah besar perisai dari pelbagai ...

Bolehkah anda menyelamatkan Fergus dan Wyatt?

Jika anda menyelamatkan Fergus, dia memberi anda LaserKraftWerk dari permainan pertama, senjata tenaga yang mampu menghancurkan musuh dan melenyapkan halangan. Pilih Wyatt dan anda akan mendapat DieselKraftWerk, senjata lontar ranjau bahan letupan yang mampu meletupkan kumpulan musuh dan memberikan kerosakan teruk kepada musuh robot.

Apa yang datang dahulu perintah baru Wolfenstein atau darah lama?

Kongsi Semua pilihan perkongsian untuk: Wolfenstein: The Old Blood ialah prekuel kepada The New Order, akan datang Mei ini. Bethesda Softworks dan pembangun MachineGames akan mengeluarkan Wolfenstein: The Old Blood, prekuel kepada Wolfenstein: The New Order yang cemerlang tahun lepas, Mei ini.

Adakah pesanan baharu Wolfenstein adalah sekuel?

Tersedia pada Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4 dan PC, "Wolfenstein: The New Order" ialah separuh sekuel kepada 2009 "Wolfenstein." Penembak menggabungkan sejarah dan fiksyen, menceritakan kisah "Bagaimana Jika" di mana Pihak Berikat kalah Perang Dunia II di tangan Deathshead.

Apakah pesanan anda bermain Wolfenstein?

Setiap Permainan Wolfenstein Dalam Susunan Kronologi

  1. 1 Wolfenstein: Cyberpilot (2019)
  2. 2 Wolfenstein: Youngblood (2019) ...
  3. 3 Wolfenstein II: The New Colossus (2017) ...
  4. 4 Wolfenstein: The Old Blood (2015) ...
  5. 5 Wolfenstein: The New Order (2014) ...
  6. 6 Wolfenstein (2009) ...
  7. 7 Wolfenstein RPG (2008) ...
  8. 8 Wolfenstein: Wilayah Musuh (2003) ...

Berapa umur Deathshead?

Dalam retcon yang jelas, BJ menyebut dia berumur 32 tahun semasa acara RTCW (yang dalam permainan asal ditetapkan Mac, 1943, dia hanya 31).

Berapa umur blazkowicz?

BJ Blazkowicz ialah 49 tahun untuk bahagian akhir permainan ini :: Wolfenstein: The New Order General Discussions.

Berapakah bilangan Wolfenstein yang ada?

dua belas lebih banyak tajuk, Beyond Castle Wolfenstein, Wolfenstein 3D, Wolfenstein 3D: The Spear of Destiny, Return to Castle Wolfenstein, Wolfenstein: Enemy Territory, Wolfenstein RPG, Wolfenstein, Wolfenstein: The New Order, Wolfenstein: The Old Blood, Wolfenstein II: The New Colossus, Wolfenstein: Youngblood, dan ...

Siapa Wyatt di Wolfenstein?

Persendirian Wyatt adalah sebahagian daripada Airborne ke-109 semasa serangan ke atas Deathshead kompaun. Wyatt pertama kali kedengaran berebut untuk mengambil radio selepas juruterbang Condor 9 terbunuh. Dia kemudian menstabilkan pesawat sehingga Fergus Reid dapat melompat dari Vulture 1 ke Condor 9.

Adakah Wolfenstein perintah baru diharamkan di Jerman?

Permainan kultus Wolfenstein, di mana pemain bertempur dengan rejim Nazi, telah dikeluarkan di Jerman buat kali pertama. Pembangun terpaksa menapis permainan untuk mematuhi undang-undang Jerman yang melarang penggunaan imejan Nazi.

Adakah terdapat Wolfenstein 3?

Wolfenstein 3 belum diumumkan tetapi "benar-benar" dalam perjalanan, menurut Pete Hines Bethesda, walaupun Pete juga mengatakan bahawa permainan Indiana Jones adalah "sangat, sangat, sangat" jauh.

Adakah Perisian id masih wujud?

Pada 22 November 2013, telah diumumkan id Pengasas bersama Software dan Pengarah Teknikal John Carmack telah meletak jawatan sepenuhnya daripada syarikat itu untuk bekerja sepenuh masa di Oculus VR yang disertainya sebagai CTO pada Ogos 2013. Beliau adalah pengasas asal yang terakhir. untuk meninggalkan syarikat itu. Tim Willits meninggalkan syarikat itu pada 2019.

Apakah maksud Wolfenstein dalam bahasa Jerman?

Sama ada nama itu berasal atau tidak daripada permainan sebelumnya, fakta bahawa Wolf3D berlaku di sebuah bangunan yang disebut sebagai Castle Wolfenstein sudah cukup sebagai penjelasan untuk saya. Nama itu cukup bunyi bahasa Jerman, secara harfiah bermaksud "Batu Serigala", atau kurang tepat, "Istana Serigala".

Adakah colossus baru lebih baik daripada The New Order?

TL;DR: Wolfenstein II: The New Colossus ialah susulan yang hebat kepada The New Order, walaupun ia kurang dalam reka bentuk tahap dan siluman. Masa dan wang anda sangat berbaloi jika anda menyukai permainan pemain tunggal, tetapi ia tidak akan membunuh anda untuk menunggu jualan.

Wolfenstein mana yang terbaik?

Kedudukan Semua Permainan Wolfenstein

  • Wolfenstein 3D.
  • Kembali Ke Castle Wolfenstein. ...
  • Wolfenstein: Wilayah Musuh. ...
  • Wolfenstein: Darah Lama. ...
  • RPG Wolfenstein. ...
  • Wolfenstein (2009) ...
  • Di seberang Istana Wolfenstein. ...
  • Istana Wolfenstein. Kadangkala menjadi yang pertama tidak bermakna anda yang terbaik. ...

Bagaimana anda menamatkan penderitaan Wyatt?

Mainkan permainan intip-a-boo dengan Wyatt di sekeliling kaca pelindung, kemudian baling Bom Tangan di kakinya apabila dia hampir. Letupan itu akan menyebabkan dia melutut, pada ketika itu anda mesti segera berlari ke arahnya dan menggunakan butang interaksi untuk Tamatkan Penderitaan Wyatt.

Apakah permainan yang datang selepas Wolfenstein The New Colossus?

Wolfenstein 3 ialah permainan terakhir dalam siri but semula yang berlaku selepas Wolfenstein II: The New Colossus dan Wolfenstein: Youngblood. Permainan ini akan menamatkan trilogi. Ia akan dibangunkan oleh MachineGames dan diterbitkan oleh Bethesda Softworks.

Apakah pilihan terbaik di Wolfenstein 2?

Ram Shackles mungkin merupakan alat yang paling berguna dalam Wolfenstein 2. Bukan sahaja ia membuka laluan alternatif, anda boleh menjatuhkan musuh ke tanah dengan memecut ke arah mereka.