Pada nabi blok saya?

Nabi$ ialah Geng yang kebanyakannya Afrika-Amerika. Warna mereka adalah Hijau dan Kuning. Warna-warna ini sering dipakai oleh ahli kumpulan, dan kadangkala dipaparkan pada kereta.

Apa yang berlaku kepada para nabi di On My Block?

Para Nabi Diturunkan

Rancangan Oscar berkesan dan para Nabi – termasuk Latrell – ditemui dengan wang tunai bertanda dan kemudiannya ditangkap. Peristiwa ini kelihatan seperti pengakhiran para Nabi untuk kebaikan, tetapi penyangkut tebing di penghujung episod mempersoalkan semua itu.

Apakah itu Santo On My Block?

Santos adalah geng jalanan Hispanik-Amerika, saingan kepada Nabi$, dan merupakan geng yang digambarkan sepanjang siri ini. Ia diasaskan oleh Ricardo "Lil' Ricky" Galindo , dan kini diketuai oleh Cesar Diaz, juga dikenali sebagai Lil Spooky .

Siapa yang meninggal dunia di On My Block?

Rancangan Netflix yang paling meriah pada tahun 2018 kembali dengan musim 2 yang sama menyeronokkan dan penuh emosi, yang dengan cepat menyelesaikan nasib Olivia (Ronni Hawk) dan Ruby (Jason Genao), yang telah ditembak pada akhir musim 1. Kami mengejar Ruby yang dikeluarkan dari hospital dan masih berkabung atas kematian Olivia.

Adakah Freeridge CA sebenar?

Freeridge adalah kejiranan fiksyen yang diperintah oleh dua kumpulan: The Santos dan The Prophets. Kebanyakan drama berlaku di sekitar Freeridge High School dan meneroka tema keganasan kumpulan, cinta, bangsa dan kemiskinan.

DI BLOK SAYA MUSIM 2 | Cesar menziarahi Nabi$

Apakah RollerWorld?

Menurut legenda, RollerWorld adalah perniagaan Freeridge yang Nabi telah gunakan untuk mencuci wang pada tahun 80-an. Abuelita (Peggy Blow) memberitahu Jamal dalam Musim 1 bahawa dua anggota Santos, Benito dan Frankie, mencuri $250,000 dari RollerWorld dan menanamnya di suatu tempat di kawasan kejiranan sebelum ditangkap.

Berapa umur yang menyeramkan dari blok saya?

Julio Macias yang melakonkan watak ahli kumpulan kacak, Oscar “Spooky” Diaz, baru sahaja mencecah usia 31 tahun pada 20 Mac. (Hari jadinya selang tiga hari daripada Jessica Marie Garcia!) Umur watak Macias tidak diketahui, tetapi ia dianggarkan berada di suatu tempat antara 19 dan 25 tahun.

Adakah Olivia kembali ke blok saya Musim 3?

Pelakon pada My Block musim 3: Siapa yang akan kembali? Monse (Sierra Capri), Ruby (Jason Genao), Cesar (Diego Tinoco), Jasmine (Jessica Marie Garcia), Jamal (Brett Gray), abang Ruby Mario (Danny Ramirez), dan Spooky (Julio Macias) semua akan kembali. Olivia, bagaimanapun, kehilangan nyawanya dengan tragis selepas ditembak.

Adakah Ruby dari blok saya seorang perempuan?

Dia seorang yang budiman. Dia berketurunan Mexico dengan rambut coklat gelap beralun dan mata coklat. Dia berwajah tembam dan sering disalah anggap sebagai kanak-kanak kerana ketinggiannya yang kurang.

Apa yang berlaku ibu Monse?

Semasa musim ketiga, Julia Whitman (Selena Finnie) membunuh diri. Dia meninggalkan suaminya yang balu, Brian dan 3 anaknya Monse, Hayden, dan Cooper. Dalam musim 3 Julia didapati mati. Walaupun rancangan itu tidak pernah menyatakan dengan tepat bagaimana dia mati, kita boleh membuat kesimpulan bahawa dia mati akibat bunuh diri.

Siapa Lil Ricky Di Blok Saya?

Lil Ricky ialah watak dalam "On My Block". Dia adalah pengasas Geng Santos.

Siapa yang membunuh Cuchillos?

Memandangkan abang Cesar, Spooky, terus memimpin dalam Santos, dia semakin bimbang tentang kumpulan saingan itu, Jalan ke-19. Dia kemudian menyedari Cuchillos adalah sebab bapanya dipenjarakan jadi dia cuba membuat perjanjian dengan 19th Street untuk membawanya keluar. Mereka berpegang teguh pada gencatan senjata dan 19th Street seolah-olah membunuh Cuchillos.

Apakah maksud tatu Caesar Di Blok Saya?

Apabila Cesar menoleh pada saat-saat terakhir itu, dia mendapat tatu patah hati yang membayangkan pengakhiran yang dahsyat untuk Monsar. ... Dia mendedahkan bahawa dia fikir tatu patah hati Cesar adalah mengenai Monse dan mendedahkan dia berharap pasangan itu masih endgame.

Adakah Monse dan Cesar berkencan dalam kehidupan sebenar?

Malangnya, duo dinamik tidak berhubung dalam kehidupan sebenar, tetapi bintang bersama memang mempunyai banyak kasih sayang (platonik) dan rasa hormat antara satu sama lain. ... Saya tidak boleh meminta pencinta skrin yang lebih baik," kongsinya.

Adakah mereka pernah menjumpai wang RollerWorld?

Jamal memberitahu rakan-rakannya bahawa dia menjumpai wang rollerworld dan dia dan mereka bersama Jasmine cuba membersihkan wang kotor itu. Monse dan Cesar masih bersama tetapi itu berubah apabila ibu Monse menawarkannya untuk tinggal bersamanya dan Cesar memberi kata dua sehingga menyebabkan mereka berpisah.

Adakah Cesar menipu Monse?

— Cesar menghalang Monse daripada melarikan diri bersamanya memberitahu dia tidur dengan orang lain. ... Dia melakukannya untuk melindunginya dan akhirnya, ia melakukannya kerana Monse tidak pergi bersamanya. — Selepas mencari wang RollerWorld, mereka "mencuci" dan menggunakan wang itu untuk membeli Cesar kembali ke dalam kumpulan Santos.

Apakah kaum Cesar di blok saya?

Cesar ialah seorang lelaki latin, dia mempunyai kulit sawo matang dan rambut hitam.

Siapa yang Ruby dating di blok saya?

Dalam episod kedua Musim 1, Olivia dan Ruby, selepas ibu bapanya diusir, dan sejak itu, Ruby telah menyukai Olivia sepanjang musim. Mereka banyak menghabiskan masa bersama kerana tinggal di rumah yang sama. Semasa "Bab Sepuluh" keadaan menjadi serius apabila Olivia mencium Ruby pada Quinceaneranya.

Dengan siapakah Ruby berada di blok saya?

Tetapi apabila Monse menarik perpaduan itu daripada mereka dan dia pergi cukup jauh ke tempat mereka tidak boleh menjadi Teras Empat lagi, saya fikir itu juga mengambil tol besar kepada anak kapal. Musim 3 menampilkan Ruby dan Jasmine akhirnya berkumpul.

Adakah akan ada musim 4 di blok saya?

Pada hari Selasa, Netflix mengumumkan bahawa musim keempat dan terakhir komedi popular On My Block akan ditayangkan pada Okt.4. Penstrim itu juga mengeluarkan pandangan pertama pada 10 episod terakhir.

Apakah hari di blok saya Musim 4 keluar?

Bilakah On My Block Musim 4 akan keluar? Kesemua sepuluh episod musim keempat dan terakhir On My Block akan ditayangkan di Netflix 4 Oktober. Selepas beberapa bulan radio senyap, Netflix mengumumkan pada 29 Januari bahawa krew Freeridge akan "bersambung untuk satu pengembaraan terakhir."

Mengapakah Olivia dari blok saya meninggalkan rancangan itu?

Dia adalah sebahagian daripada pelakon utama untuk dua musim pertama, kemudian sebahagian daripada jalan melalui musim ketiga siri itu, dia meninggalkan rancangan itu dengan wataknya telah meninggalkan untuk menghadiri kolej di Paris semasa melakukan latihan fesyen.

Berapa umur Spooky?

Julio Macias (Oscar, aka Spooky): Umur 30.

Berapa umur anda patut menonton di blok saya?

"On My Block," menurut Netflix, "mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak berumur 14 tahun ke bawah,” yang bermaksud bahawa watak yang dijejakinya hampir tidak cukup umur untuk menontonnya.