Apakah nisbah k/d yang baik?

Cara mudah untuk melihat KD adalah dengan menganggap bahawa nisbah KD 1 adalah betul-betul purata. Itu kerana untuk setiap 1 pembunuhan anda mempunyai 1 kematian, atau tepat purata. Apa-apa yang melebihi KD 1 adalah di atas purata dan semua yang di bawah adalah di bawah purata. Contoh KD yang baik ialah 4.0.

Adakah nisbah 2.0 KD bagus?

Purata kd berkemungkinan di bawah 1.0 dan kd yang baik adalah 1.5 walau bagaimanapun pemain yang sangat mahir berkemungkinan mempunyai 2.0 kd.

Apakah yang dianggap nisbah K D tinggi?

K/D jauh melebihi 1.00 seperti 1.5 hingga 2.0 meletakkan anda dalam 10% pemain teratas. Jika anda lebih tinggi daripada 2.08, anda berada di atas purata dan berada dalam 1% teratas. Sesetengah pemain yang luar biasa akan mempunyai K/D antara 3.57 dan 5, yang meletakkan mereka dalam 0.1% teratas.

Adakah lebih baik untuk mempunyai nisbah K'd yang tinggi atau rendah?

Nisbah K/D anda ialah nisbah bunuh hingga mati anda. Nisbah bunuh/mati pada 1 bermakna bagi setiap musuh yang anda bunuh anda akan mati satu kali. ... Semakin tinggi nisbah K/D anda, semakin baik anda sebagai pemain.

Apakah nisbah K'd biasa?

Nisbah K/D purata pemain Halo ialah tepat 1.00 (tidak termasuk kematian akibat bunuh diri atau pengkhianatan), kerana setiap pembunuhan mengakibatkan kematian. Nisbah di bawah 1.00 K/D bermakna pemain lebih banyak mati daripada membunuh, manakala lebih 1.00 K/D bermakna pemain membunuh lebih banyak daripada mereka mati.

apakah NISBAH KEMATIAN PEMBUNUH YANG BAIK dalam PERANG SEJUK?! *Pro K/D bocor* (PERANG DINGIN OPS HITAM)

Apakah K D yang buruk?

A 1 KD ialah purata Di bawah 1 KD adalah di bawah purata, tetapi itu tidak bermakna pemain anda di bawah purata. Ini mungkin bermakna anda "pemain pasukan" dengan semua bantuan. Apa-apa perkara di atas 1 adalah bagus dan anda boleh berbangga kerana menjadi lebih baik daripada biasa. Ingat KD tidak lebih penting daripada keseronokan.

Adakah 1.4 KD bagus?

Apa-apa yang melebihi KD 1 adalah di atas purata dan semua yang di bawah adalah di bawah purata. Contoh KD yang baik ialah 4.0. Iaitu anda mempunyai 4 pembunuhan untuk setiap 1 kematian. Apabila melihat pangkalan pemain biasa, KD ini biasanya berada dalam persentil ke-95 pemain.

Adakah KD 3.0 bagus?

Petikan: Sebut Harga: 1.50 hingga 1.90 adalah purata, 2.0 hingga 2.50 adalah baik dan apa-apa di atas pada atau di atas 3.0 adalah peringkat dewa.

Adakah KD penting dalam ikan kod?

Apakah Nisbah K/D? K/D, juga dirujuk sebagai KD, ialah statistik penting dalam permainan tertentu. Anda telah mendapat pembunuhan anda dan kemudian kematian anda. ... Lebih tinggi nisbah K/D, lebih baik untuk anda dan pasukan anda.

Adakah 1.25 KD yang bagus?

Pada amnya, kebanyakan pemain menganggap apa-apa yang melebihi 1:1 sebagai baik — ini menunjukkan bahawa anda membunuh lebih kerap daripada anda mati. Sebagai contoh, nisbah bunuh-mati sebanyak 1.25 bermakna anda boleh memperoleh pendapatan lima pembunuhan bagi setiap empat kematian.

Adakah 1.26 KD bagus?

Jika anda melebihi 1.1 setiap permainan, maka anda berprestasi tinggi dan selesa menghapuskan lebih banyak musuh seumur hidup daripada yang dijangkakan. Tetapi jika anda pergi ke atas dan seterusnya dan mempunyai KD 1.25 atau lebih, maka anda adalah aset kepada pasukan anda dalam kebanyakan mod permainan berasaskan penyingkiran.

Adakah 0.9 KD bagus dalam pengepungan?

Adakah 0.9 KD yang bagus? Bermakna 0.9-1.0 adalah purata. Di bawah 0.9 adalah buruk. 1.0-1.5 bagus, 1.5-2.0 bagus, 2.0-2.5 hebat, dan di atas 2.5 anda boleh membawa pasukan yang dahsyat seorang diri.

Apakah nisbah KD yang baik dalam COD MW?

Nisbah purata bunuh-ke-mati Modern Warfare 2019

Oleh itu, purata K/D pada asasnya adalah lebih rendah berbanding permainan baru-baru ini. Konsensus umum ialah jika anda berada dalam 0.85-1.05 K/D rantau, maka anda berada di tempat yang baik dalam Modern Warfare.

Adakah 2.0 KD bagus di Apex?

Purata KD Apex Legends

KD, atau nisbah bunuh hingga mati, sentiasa menjadi sebahagian besar daripada kemahiran mengukur dalam permainan FPS berbilang pemain. ... Konsensus umum ialah mana-mana KD hanya di atas atau di bawah 1.0 dianggap purata KD pada Apex Legends.

Adakah 1.25 KD bagus di zon perang?

Warzone KD jauh lebih rendah daripada 1.00, seperti . 75, dianggap sebagai di bawah purata, manakala KD melebihi 1.00 seperti 1.5 hingga 2.0 dianggap melebihi purata. Sesetengah pemain yang luar biasa akan mempunyai KD antara 3 dan 6 yang berada dalam 1% pemain teratas.

Apakah nisbah K'd saya?

Bagaimana untuk mengira nisbah KD anda? KDA = (membunuh + membantu)/ kematian , untuk nisbah bunuh-kematian/bantuan anda. Ini bermakna, jika seorang pemain mempunyai 10 pembunuhan dan 5 kematian, nisbah KDnya adalah sama dengan 2. Nisbah KD 1 bermakna pemain itu terbunuh sama banyak kali dia berjaya menyingkirkan lawannya.

Apakah K D anda jika anda mempunyai 0 kematian?

Tetapi kembali kepada kenyataan asal saya, bahawa nisbah bunuh kematian dengan 0 kematian akan sentiasa sama infiniti. [i]Secara ringkasnya, selagi anda mempunyai sekurang-kurangnya 1 pembunuhan, apabila kematian anda menghampiri 0, nisbah Bunuh/kematian anda menghampiri infiniti.

Apakah kd yang baik pada Perang Dingin?

Duduk di atas a 1.0 KD dianggap bagus dalam Perang Dingin, dengan ramai pemain pro terkemuka mempunyai purata sekitar 2.0. Sudah tentu, KD anda mungkin lebih tinggi atau lebih rendah bergantung pada mod permainan yang anda mainkan.

Apakah K D yang baik dalam fortnite?

Pemain akan mendapati bahawa purata Fortnite KD adalah 1.00, kerana ini adalah satu pembunuhan untuk setiap kematian yang mereka alami. Angka 1.00 ini bermakna bahawa pemain dengan nisbah yang lebih rendah daripada ini dianggap sebagai di bawah purata, dan pemain dengan nombor yang lebih tinggi daripada 1.00 dianggap sebagai di atas purata.

Adakah 1.5 KD bagus?

Daripada apa yang saya lihat 1.5 dianggap purata, tetapi IMO 2 kd adalah purata. Apa pendapat kawan-kawan tentang perkara ini? Purata K/D pemain ialah 1.59. Jika anda menambah semua kematian pemain dengan 1 (katakan mereka semua membunuh diri sekali), purata K/D ialah 1.22.

Siapa yang mempunyai KD tertinggi dalam mudah alih PUBG?

Dalam mod duo TPP, ROHAN DP mempunyai KD tertinggi dalam PUBG Mobile iaitu 9.62. Dia membuat 4060 pembunuhan selepas 422 perlawanan.

Berapa banyak pembunuhan yang baik di Apex?

Apakah nisbah KD yang baik dalam Apex Legends? Purata nisbah KD dalam Apex Legends, yang perlu anda ketahui untuk mengetahui sama ada nisbah bunuh/kematian anda "baik" atau tidak, adalah sekitar 1.0. Anda lihat, untuk setiap pembunuhan yang diperoleh pemain, pemain lain mesti mati.