Siapa yang rebus berturut-turut?

Arian Moayed sebagai Stewy Hosseini (musim 2–3; musim 1 berulang), rakan Kendall dari kolej yang kini merupakan pelabur ekuiti persendirian dengan kerusi di lembaga Waystar. Dia secara rahsia bekerjasama dengan saingan Logan, Sandy Furness.

Apakah itu Waystar Royco?

Waystar Royco ialah sebuah konglomerat Amerika, yang beribu pejabat di New York City, terdiri daripada perniagaan yang pelbagai dalam bidang Media, Hiburan, Taman/Pelayaran dan lain-lain. Waystar Royco (WAYA US) didagangkan secara terbuka di NYSE. Ia dimiliki oleh Keluarga Roy pada permulaan siri ini.

Siapakah anak sulung berturut-turut?

Alan Ruck sebagai Connor Roy, anak sulung Logan Roy daripada perkahwinan pertamanya.

Apa yang salah dengan Connor dalam penggantian?

Connor tidak pernah bekerja sehari pun dalam hidupnya dan dia menghadapi beberapa masalah. Dia ada gangguan delusi sudah tentu. Saya fikir dia mungkin mencuba banyak perkara. Dia mungkin cuba pergi ke sekolah perniagaan untuk menarik perhatian ayahnya dan itu adalah bencana.

Siapa yang memegang jawatan senator secara penggantian?

Pada tahun 1993, Bogosian memainkan peranan sebagai Stan Paxton, bekas rakan kongsi pendirian Larry dalam siri 'The Larry Sanders Show'. Dia juga pernah muncul dalam rancangan HBO Succession sebagai Senator Gil Eavis.

Penggantian - Kendall memberikan mesej Stewy dan Sandy Logan (S02e01)

Siapa sepupu Greg?

Dalam Succession, Nicholas Braun melakonkan watak sepupu malang Greg yang memberikan sinaran manusia yang bingung di antara lubang ular iaitu keluarganya. Dalam kehidupan sebenar, Braun tidak berkongsi terlalu banyak dengan rakan sejawatannya pada skrin.

Adakah Waystar sebuah pusat penjelasan?

Pilih pusat penjelasan yang paling sesuai dengan keperluan anda

Itulah sebabnya Waystar telah disenaraikan sebagai Terbaik dalam KLAS Clearinghouse dan penyelesaian Pengurusan Tuntutan untuk Amalan Doktor setiap tahun sejak 2010.

Siapakah Ketua Pegawai Eksekutif Waystar Royco?

Kendall Roy - Ketua Pegawai Eksekutif - Waystar Royco | LinkedIn.

Siapa abang Logan Roy?

Ewan Roy ialah abang kepada Logan Roy, dan dilahirkan dalam keadaan sederhana di Dundee, Scotland, sebelum Perang Dunia Kedua.

Apakah parut di belakang Logan Roy?

Dalam wawancara ini Brain Cox mengesahkan bahawa parut itu berasal dari apabila Logan dipukul oleh bapa saudaranya semasa kecil.

Mengapa Logan Roy Fire Frank?

Permainan tamat dan Logan menembak Frank untuk menggantikannya dengan Roman. Logan menegaskan empat anaknya menaiki helikopter bersamanya, tetapi akhirnya diserang angin ahmar. Ken cuba memberikan kedua-dua Gerri dan Frank jawatan CEO, namun mereka berdua menolak.

Apa yang berlaku kepada Caroline Charles di Chicago Med?

Caroline "CeCe" Charles telah diperkenalkan kepada penonton dalam Musim 4. Dilakonkan oleh Paula Newsome, CeCe dengan cepat menjadi kegemaran peminat. ... Pertengahan Musim 5, dalam episod, "Saya Tidak Dapat Membayangkan Masa Depan," CeCe akhirnya meninggal dunia, disebabkan oleh komplikasi kanser.

Apa yang salah dengan Robin Charles di Chicago Med?

Robin ialah anak perempuan Daniel Charles dan isteri pertamanya CeCe. Melalui bapanya, dia mempunyai seorang adik perempuan tiri, Anna Charles. Dia didiagnosis secara palsu dengan skizofrenia, yang kemudiannya didapati mempunyai punca organik - teratoma mediastinal benigna.

Mengapa Dr Charles berada di kerusi roda di Chicago Med?

Charles (Oliver Platt) tiba dengan kerusi roda, mengakui bahawa dia tersandung beberapa beg pakaian dalam perjalanannya.

Mengapa Eric Bogosian meninggalkan Law & Order?

Kapten presint mereka Danny Ross (Eric Bogosian) telah dibunuh dan penyiasatan yang terhasil berakhir dengan Detektif Eames naik ke kapten, memecat Goren sebagai tuntutan daripada tembaga NYPD, dan kemudian berhenti sebagai tindakan pengorbanan diri.

Adakah Gil daripada pengganti Bernie?

Pelakon Eric Bogosian dari "Succession" HBO berkongsi bahawa salah satu pengaruh asal untuk wataknya Senator Gil Eavis ialah calon presiden Demokrat 2020 Sen. Bernie Sanders. Semasa dia membaca skrip, bagaimanapun, Bogosian mengakui bahawa akhirnya dia memutuskan watak itu berbeza daripada Bernie dalam banyak cara.

Adakah Connor Roy adik beradik tiri?

Connor ialah anak sulung Logan Roy, tetapi menjadi sangat jelas bahawa separuhadik beradik Kendall, Roman, dan Shiv tidak menganggapnya begitu serius dan selalunya tidak menyertakannya dalam membuat keputusan.

Siapakah penjahat berturut-turut?

Mungkin, tetapi jangan berdebat. Logan Roy adalah penjahat TV yang kami perlukan sejak sekian lama tetapi tidak pernah disedari. Beliau ialah pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Waystar Royco dan berbangga terselamat daripada strok hemoragik, cuba mengekalkan empayarnya sejak itu, bersama dengan dirinya sendiri.

Adakah penggantian adalah yang utama?

Tonton Succession - Musim 1 | Video Perdana.