Adakah l dan s putus?

Adakah Landon dan Shyla Masih Bersama? tidak, Landon McBroom dan Shyla Walker tidak bersama lagi. Pada 10 Februari 2021, video telah dimuat naik ke saluran 'This is L&S', di mana Landon menjelaskan bahawa Shyla mahu berehat daripada saluran itu dan tidak akan muncul dalam video untuk beberapa lama.

Mengapa Landon dan Shyla berpisah pada 2021?

Awal tahun ini, Shyla Walker menuduh Landon McBroom atas dakwaan keganasan dan penderaan rumah tangga. Dia kemudian mengeluarkan perintah sekatan terhadap yang terakhir selepas dia didakwa cuba menculik anak perempuan mereka.

Apa yang berlaku dengan keluarga ACE 2021?

Drama rumah Keluarga ACE menjelaskan: Austin McBroom mendapat kecaman kerana dakwaan rampasan, pengusiran dan tindakan undang-undang muncul besar. ... Austin McBroom juga mendapat kecaman kerana gagal membayar pekerja dari acara Sarung Tangan Sosial. YouTuber Tana Mongeau tidak henti-henti menyerang Austin di Twitter kerana gagal membayar pekerja.

Siapa Joe kepada Shyla Landon?

Joe, siapa namanya Joseph Casimiro, ialah seorang juruvideo dan pengarah filem. Dia terkenal kerana mencipta kandungan untuk saluran lama Landon dan Shyla, This is L&S, dan The Ace Family. Dalam temu bual sebelumnya, Joe mendedahkan bahawa dia berasal dari Santa Paula, CA dan berasal dari keluarga Hispanik.

Siapa Joe Casimiro?

Nama saya Joseph Casimiro; saya adalah seorang juruvideo bebas yang berpangkalan di Los Angeles. Saya lebih dikenali kerana bekerja dengan pengaruh paling berpengaruh di internet seperti This is L&S & The ACE Family. Salah satu perkara utama yang saya akan katakan yang saya banggakan ialah sejauh mana saya telah berkembang sebagai seorang manusia.

Landon McBroom Dituduh 'Menyakitkan Fizikal & Mental' Shyla Semasa Perpisahan

Siapa ibu bapa Landon McBroom?

Ibu bapa Landon dan Austin ialah Allen dan Michael McBroom, yang kini telah bercerai. Allen telah berkahwin semula dengan Erica McBroom, dan dia membuat beberapa penampilan di saluran YouTube Austin The ACE Family.

Mengapa keluarga Ace Dibatalkan?

Saluran keluarga YouTube popular 'Keluarga ACE' mendapat kecaman selepas video muncul yang menunjukkan patriarch Austin McBroom memukul anak perempuannya yang berusia empat tahun sambil membuat komen yang tidak sepatutnya.

Kenapa keluarga Ace berpecah?

Amin. Rumah agam Keluarga ACE juga dipukul dengan notis perampasan yang dinafikan oleh Austin dan Catherine. Notis pengusiran itu juga pasti telah merenggangkan hubungan mereka, menyebabkan mereka berpisah daripada saluran Keluarga ACE yang dikongsi bersama suaminya.

Apa yang salah dengan Landon McBroom?

Menurut dokumen, Landon telah menolak Shyla "menyebabkan luka dan kecederaan yang boleh dilihat pada jari [nya].."

Dengan siapa Allen McBroom berkahwin?

Ibu bapa Austin McBroom ialah Michole dan Allen McBroom. Kedua-duanya kini bercerai, dan Allen telah berkahwin dengan isteri keduanya, Erica McBroom.

Adakah keluarga ACE kehilangan rumah mereka?

Keluarga ACE kehilangan pemilikan rumah agam bernilai $10 juta mereka dan boleh menghadapi pengusiran. ... Video pada saluran ACE Family mereka sering berlaku di megamansion Los Angeles. Hartanah itu dikembalikan kepada pemberi pinjamannya selepas penjualan rampasan gagal menarik pembeli.

Apakah skandal dengan keluarga ACE?

Keluarga ACE dilaporkan menghadapi dua lagi saman di tengah-tengah skandal "pengusiran" rumah. Selepas kertas kerja yang didakwa memperincikan pengusiran Keluarga ACE muncul dalam talian, lebih banyak tuntutan undang-undang telah dikemukakan mengenai keluarga YouTube.

Bagaimanakah hubungan keluarga Ace dengan L&S?

Landon McBroom ialah abang kepada YouTuber terkenal, Austin McBroom. Landon McBroom mempunyai saluran YouTube, INI ADALAH L&S, yang dia kemas kini dengan kerap bersama teman wanitanya, Shyla Walker. Pasangan itu bertemu pada 2016 melalui Twitter dan baru-baru ini mempunyai bayi bersama, Souline.

Adakah Julianna Astrid berkaitan dengan Austin McBroom?

Austin McBroom di Twitter: "Selamat Hari Lahir kepada sepupu saya yang cantik @Juliannastrid saya sayang awak!"

Apakah dakwaan terhadap keluarga ACE?

YouTuber Catherine McBroom dari Keluarga ACE 'cuba' 'rampasan kuasa' sebuah syarikat, kata aduan undang-undang. Saman sivil mendakwa bahawa Catherine McBroom cuba melakukan "rampasan kuasa" ke atas sebuah syarikat kosmetik. Aduan itu menuntut perbicaraan juri dan mendakwa McBroom cuba membubarkan syarikat itu.

Apakah yang dilakukan oleh Austin daripada keluarga ACE?

Austin McBroom ialah dikhabarkan telah curang dengan isteri Catherine Paiz. McBroom, yang telah terlibat dalam bahagiannya bercakap sampah menjelang pergaduhan, mendapati karma mengetuk baru-baru ini apabila Jake Paul menuduhnya menipu isterinya.

Apa yang berlaku dengan Michael B Jordan dan Catherine Paiz?

Ibu bapa keluarga ACE, Catherine Paiz, dilaporkan mempunyai hubungan romantis dengan Jordan di 2014 selepas mereka berdua bergambar melepak bersama di pantai. Mereka dengan cepat menjadi kegemaran peminat di seluruh Amerika. Apabila spekulasi mula timbul, baik Paiz mahupun Jordan tidak mengesahkan atau menafikan khabar angin tersebut.

Di manakah keluarga ACE tinggal sekarang?

Keluarga ACE menggabungkan dua rumah untuk dijadikan rumah mereka

Lebih khusus lagi, rumah itu berada di dalam tengah-tengah Encino, California, di puncak bukit di Woodland Hills, menurut Youtuberfacts.

Berapakah kos rumah keluarga Ace?

Rumah yang mereka diami ketika ini dahulunya merupakan dua rumah berbeza yang digabungkan untuk membentuk ruang yang lebih besar. Walaupun Austin dan Catherine hanya mengadakan lawatan ke rumah mereka dalam video berdurasi sejam, YouTuber Facts kemudian melaporkan bahawa rumah Keluarga Ace kos kekalahan $10 juta!

Apa yang ayah Austin buat untuk hidup?

Bapanya, Michale McBroom, telah bercerai dengan ibunya dan telah berkahwin dengan isteri keduanya. Dia bekerja sebagai pengarah operasi di kem bukan untung untuk kanak-kanak yang mengalami gangguan kesihatan yang serius.

Apakah yang dilakukan oleh michole McBroom untuk hidup?

Michole Kemp McBroom - CFO/Pemilik - The Camp TC LLC | LinkedIn.