Patutkah saya bunuh derrick atau francis?

Jika anda membunuh Francis, tiada ganjaran atau akibat tertentu. Jika anda membunuh Derrick, anda boleh menghubungi Francis untuk membersihkan tahap yang anda mahukan. Kedua-dua kematian mengakibatkan pada asasnya misi pengebumian yang sama, dengan satu-satunya perbezaan utama ialah komen Packie berdasarkan saudara lelaki mana yang telah meninggal dunia.

Siapa yang harus saya bunuh Francis atau Derrick GTA 4?

Jika Francis dibunuh, pemain boleh menemui mayatnya di bangku simpanan, tetapi jika Derrick dibunuh, mayatnya akan hilang. Jika Francis terbunuh, hubungannya akan kekal di telefon Niko sehingga beberapa ketika selepas tamat permainan.

Adakah kanun untuk membunuh Derrick atau Francis?

GTA 4 - Dalam misi 'Blood Brothers', membunuh Derrick adalah pilihan kanun. Pada ketika ini dalam permainan, Niko sedang mencari jalan keluar dari kehidupan jenayahnya. Francis bertemu dengannya dan menyuruhnya membunuh Derrick, kemudian Derrick menghubungi Niko dan menyuruhnya membunuh Francis.

Bagaimanakah Derrick McReary meninggal dunia?

Stesen radio kegemaran Derrick ialah The Journey. Jika dia terbunuh dalam misi "Blood Brothers", batu nisannya di Steinway akan berkata: "Di sini terletak Derrick McReary, Brave, Honest, Mati ditembak." Francis' akan mengatakan perkara yang sama, tetapi kuburnya akan berada di Pulau Colony.

Apakah yang dilakukan oleh Francis McReary?

Latar belakang. Francis dan adik-beradiknya dibesarkan di rumah Katolik Ireland. ... Francis memberitahu Niko bahawa falsafahnya untuk membersihkan jalan raya Liberty City adalah "satu peratus pada satu masa" — bunuh penyangak kecil dan pengedar dadah satu oleh satu, untuk "memperbaiki" bandar tanpa melibatkan sistem perundangan.

GTA IV: bunuh Derrick McReary atau Francis McReary (panduan kecil)

Siapa Francis GTA 4?

Francis "Frankie" McReary (Bahasa Ireland: Proinsias Mac Ruairi) ialah watak dalam GTA IV. Dia seorang Timbalan Pesuruhjaya Polis korup berusia 45 tahun, dan ahli kedua tertua puak McReary.

Pengakhiran yang manakah kanon dalam GTA 4?

Untuk misi terakhir GTA IV, anda mempunyai pilihan untuk pergi dan membunuh Dimitri Rascalov atau melakukan perjanjian untuknya. Jika anda memilih "Balas dendam" berakhir, Kate McReary akan dibunuh oleh Jimmy Pegorino. Jika anda memilih pengakhiran "Deal", Roman Bellic akan dibunuh oleh pembunuh Dimitri.

Patutkah saya melepaskan Clarence life GTA 4?

Simpan atau bunuh Clarence Little. Ganjaran: Tiada apa-apa untuk membunuh. Jika terlepas, dia muncul kemudian sebagai watak rawak di sebelah utara kompleks apartmen di mana misi "Holland Nights" berlangsung, di mana dia dibunuh oleh Niko.

Apa yang berlaku kepada Gerald McReary?

Malangnya, salah satu daripada anak buahnya mencuri Intan; apabila Niko dan Packie menyudutnya selepas membawa keluar yang lain, dia melemparkan Berlian ke dalam trak; Packie dan Niko membunuhnya dan yang selebihnya, sekali gus menamatkan peranan Gerald McReary dalam cerita itu.

Siapa Florian Cravic?

Florian Cravic (Bahasa Serbia: Флоријан Кравић, Florijan Kravić), juga dikenali sebagai Bernie Crane, ialah watak dalam siri Grand Theft Auto yang muncul sebagai watak utama utama dalam Grand Theft Auto IV dan watak ghaib yang suaranya boleh didengari dalam The Lost and Damned.

Berapa banyak misi yang ada pada GTA 4?

Dalam bahagian ini anda dapati senarai penuh semua Misi Cerita dalam Grand Theft Auto IV dalam susunan kronologi (walaupun beberapa misi dibuka pada masa yang sama). Terdapat sejumlah 88 misi dalam jalan cerita utama GTA 4, dengan dua kemungkinan pengakhiran.

Siapa yang membunuh Niko Bellic?

Selepas membunuh Vladimir Glebov, Niko diselamatkan oleh Mikhail Faustin, walaupun Dimitri Rascalov menginginkannya dan Rom dibunuh.

Siapa yang mengkhianati Niko Bellic?

Darko Brevic menjelaskan mengapa dia mengkhianati Niko dan rakan-rakannya serta harga yang dibayar untuknya berbuat demikian, dalam That Special Someone. Seribu. Darko Brevic (Bahasa Serbia: Дарко Бревић, Darko Brević) ialah watak utama dan antagonis tertier Grand Theft Auto IV.

Adakah ayah CJ Franklin?

Jadi, ibu Franklin, dalam teori saya, sebenarnya hanya urusan CJ, jadi Franklin sebenarnya mendapat dibesarkan oleh bapa bukan kandungnya, yang meninggalkan keluarga lebih awal. Ibunya meninggal dunia, selepas melakukan penyelidikan, pada tahun 1993, selepas itu dia dihantar untuk tinggal bersama datuk dan neneknya.

Apakah pengakhiran GTA 4?

Kedua-dua penghujungnya berakhir dengan dua antagonis utama, Dimitri Rascalov dan Jimmy Pegorino meninggal dunia. Dimitri dibunuh secara langsung oleh Niko dalam Deal/Revenge, dan Pegorino dibunuh sama ada oleh Dimitri sendiri (Deal) atau Niko (Revenge). Bos terakhir permainan ialah Dimitri/Pegorino untuk Deal dan Revenge masing-masing.

Pengakhiran GTA 4 manakah yang terbaik?

Untuk sebahagian besar, pemain GTA 4 nampaknya sentiasa memilih pengakhiran dendam. Sudah menjadi percubaan bodoh untuk mempercayai Dimitri. Kematian Kate sungguh menyayat hati, namun Niko sentiasa boleh mencari teman wanita lain. Ada peluang untuk meneruskan kehidupannya.

Apakah kesudahan meriam GTA 5?

Pengakhiran yang manakah kanon dalam GTA V? - Quora. Trevor masih hidup dalam GTA Online, yang bermaksud pengakhiran di mana dia mati tidak boleh menjadi kanun, kerana Dalam Talian berlaku kira-kira empat tahun selepas cerita utama.

Di manakah pemeras ugut dalam GTA 4?

Pergi ke sudut pandangan di luar Union Drive East. Berhati-hati dengan peras ugut, dia menggunakan telefon bimbitnya. Itu pemerasan.

Di manakah Patrick McReary?

Di mana untuk Cari Packie McReary. Malangnya, nampaknya tiada lokasi yang ditetapkan untuk mencari McReary, jadi kami hanya mengesyorkan bermain permainan seperti biasa dan memerhatikan peta anda untuk melihat titik biru apabila anda berada dalam perayauan bebas. Juga dengar siren, walaupun anda tidak dikehendaki atau tiada pemain lain berada di sekeliling.

Bagaimana anda boleh menaiki bumbung gewang dalam GTA 4?

Masuk ke dalam bangunan pangsapuri, dan mula mendaki ke tingkat paling atas. Tiada sesiapa pun di dalam bangunan itu akan menyusahkan anda, walaupun anda memegang senjata, jadi selagi anda berdiam diri dan terus berjalan, untuk ke bumbung sepatutnya mudah.

Adakah Niko Bellic seorang lelaki yang baik?

Siri Grand Theft Auto penuh dengan orang jahat. ... Niko mungkin mempunyai salah satu kisah belakang paling gelap bagi mana-mana watak utama GTA, dan sementara orang menyukainya kerana sifatnya yang merajuk dan langsung – dia bukan lelaki yang baik sebaik sahaja anda melihat beberapa perkara yang dia lakukan dalam GTA IV.

Adakah Niko Bellic berkahwin?

Niko meyakinkannya bahawa dia sedang dalam perjalanan. Kemudian, Niko tiba di gereja dan saksi Roman dan Mallorie berkahwin.