Adakah sam riegel memenangi emmy?

Pada tahun 2018, beliau menerima Anugerah Emmy Siang untuk Pengarahan Cemerlang dalam Program Animasi untuk kerjanya tentang Danger & Eggs. Dia juga merupakan ahli pelakon siri web popular Peranan Kritikal, di mana dia dan pelakon suara lain memainkan Dungeons & Dragons.

Adakah Sam Riegel dan Liam O'Brien pasangan?

Liam O'Brien (lahir 28 Mei 1976 di Weehawken, New Jersey) ialah seorang pelakon suara Amerika dan pengarah ADR. ... Berkahwin dengan rakan pelakon suara Amy Kincaid, mereka berdua mempunyai seorang anak lelaki dan perempuan bersama-sama. O'Brien berkawan baik dengan Sam Riegel yang berkongsi podcast bersama dengannya.

Adakah Sam Riegel bekerja untuk Disney?

Sam Riegel ialah pelakon suara veteran, penulis dan pengarah suara kartun, permainan video dan siri anime. ... Sam juga berkhidmat sebagai pengarah suara untuk DuckTales Disney, Sofia The First, Pickle & Peanut, Elena of Avalor, dan Fancy Nancy, serta Danger & Eggs untuk Amazon dan Unikitty! untuk Cartoon Network.

Adakah Taliesin Jaffe lurus?

Taliesin adalah biseksual, sama dengan wataknya Mollymauk.

Berapakah pendapatan Matt Mercer daripada peranan kritikal?

Matt Mercer Nilai Bersih dan Gaji

Nilai bersih Matt Mercer adalah sekitar $1 juta, dan dia menghasilkan kira-kira $80,000 setahun.

Pencalonan Emmy 2016 (MAIN ULANG)

Mengapa Orion meninggalkan peranan kritikal?

Selepas 27 episod, Acaba dan pasukan produksi memutuskan untuk pergi secara berasingan. Walau bagaimanapun, beberapa penonton telah mendakwa bahawa Acaba boleh dilihat kehilangan ketenangannya dalam beberapa episod. Kerana kepada ledakannya yang tidak terkawal semasa penggambaran secara langsung, penerbit berasa terbaik untuk melepaskannya.

Apa yang Orion Acaba lakukan sekarang?

Orion ialah a pelakon suara dan kini menetap di Valley Village, CA.

Bagaimanakah Sam dan Liam bertemu?

Idea awal bermula apabila pelakon suara Liam O'Brien dan Sam Riegel membincangkan rakan pelakon suara Matthew Mercer dan kemahirannya sebagai tuan penjara bawah tanah pada podcast mereka, All Work No Play. Mercer menjemput mereka berdua bermain kempen dengan sekumpulan rakan dan selebihnya adalah sejarah.

Apakah yang dilakukan oleh Taliesin Jaffe?

Taliesin Axelrod Armstrong Jaffe (/ˈtælɪsən ˈdʒæfi/; lahir 19 Januari 1977) ialah seorang warga Amerika pelakon suara, pengarah suara dan penulis skrip. Beliau telah bekerja secara meluas dalam bidang animasi, permainan video dan anime.

Adakah skrip peranan kritikal?

Walaupun ramai yang menganggap Peranan Kritikal sebagai rancangan TV berskrip, ia adalah satu karya seni improvisasi dibina bersama oleh sekumpulan rakan yang rapat.

Adakah Taliesin meninggalkan Peranan Kritikal?

Spoiler di hadapan. Dalam episod baru-baru ini, Mollymauk Tealeaf kegemaran Peranan Kritikal (lakonan Taliesin Jaffe) terbunuh semasa pertempuran. Seperti peraturan D&D, Mollymauk kini tidak lagi wujud dalam dunia permainan, bermakna watak Jaffe tidak lagi akan menyertai rakan-rakan parti semasa perjalanan mereka.

Adakah sesiapa yang mati Peranan Kritikal?

Akhirnya, kempen itu berakhir dengan kematian watak utama yang sedang dalam pembikinan 71 episod, menjadi hanya kekal watak utama kematian dalam kempen pertama.

Mengapa Cr meninggalkan geek dan pelbagai?

Dalam video pengumuman, Mercer, Marisha Ray dan Travis Willingham mendedahkannya Peranan Kritikal akan berpisah daripada Geek & Sundry untuk mengambil alih sepenuhnya hala tuju kreatifnya. Rancangan ini telah dimiliki sepenuhnya oleh penciptanya sejak awal, menjadikan perpecahan ini lebih kepada keputusan berkaitan pengeluaran.

Adakah Matt dan Marisha masih bersama?

Pada 24 Oktober 2016, Ray mengumumkan pertunangannya dengan pelakon suara dan pelakon bersama Peranan Kritikal Matthew Mercer. Mereka berkahwin pada 21 Oktober 2017.

Adakah orang dalam Peranan Kritikal mendapat bayaran?

Semua pelakon adalah pelakon bergaji!!! Bom kedua ialah pelakon semuanya dibayar oleh Geek & Sundry untuk berpura-pura suka bermain game.

Mengapa Taliesin Jaffe goyah?

Mengapa Taliesin menggeletar? Dia mempunyai keadaan yang menyebabkan dia mengalami gegaran ringan. Dia mengambil ubat untuk membantunya, tetapi menurutnya, juga mempunyai ADHD dan kehidupan yang sibuk dan sering dia terlupa untuk mengambil ubatnya. Dia menyebut bahawa tekanan mempengaruhinya, dan beberapa episod terakhir agak sukar baginya.