Siapa yang bersalah gudrun atau holger?

Bukan sahaja Holger segera ditemui sebagai pelaku, tetapi dia juga sepatutnya membayar 30 kali ganda harga asal kain layar itu manakala Gudrun hanya menuntut harga asal. Pada ketika ini, kita diberikan pilihan sama ada bersetuju dengan Sigurd atau tidak bersetuju dengan pilihannya.

Adakah saya memilih Gudrun atau Holger?

Anda perlu menavigasi pertikaian bandar dahulu antara Gudrun dan Holger. Dengarkan sisi mereka dalam cerita dan tentukan siapa yang anda fikir betul: tidak kira keputusan yang anda pilih kerana Sigurd akan segera masuk.

Adakah Holger bersalah AC Valhalla?

Sebaliknya, Holger terpaksa meminta maaf dan berjanji tidak akan melakukannya lagi, janji bahawa dia akan mungkir kemudian dalam cerita. Akhirnya, terpulang kepada pemain untuk memutuskan keputusan yang paling mereka sukai, tetapi kebanyakannya nampaknya bersetuju dengannya Holger adalah salah.

Siapa salah Rowan atau Holger?

Apabila masuk, cutscene akan bermula. Anda perlu menentukan siapa yang betul dan siapa yang salah dalam pertikaian berikut. Kami berkata Rowan betul kerana Holger mencukur ekor kuda Rowan tanpa bertanya, dan dia hanya melakukannya untuk sebuah puisi.

Adakah Holger betul?

Holger betul – Eivor mengatakan bahawa bulu ekor akan tumbuh semula, jadi kerosakan tidak kekal; oleh itu, tiada wang telah hilang. Walau bagaimanapun, dia memberi amaran kepada Holger untuk tidak mengambil sesuatu tanpa bertanya lagi.

SIGURD MELEPASKAN EVIOR SEMASA PERCUBAAN HOLGER & GUDRUN [ASSASSINS CREED VALHALLA]

Patutkah saya tidur dengan Randvi?

Jika anda tidak mahu menentang Sigurd, jangan tidur dengan Randvi selepas dia mencium awak di menara. Semua perkara yang baik kepada mereka yang menunggu. Sehingga itu, lemparkan diri anda dalam misi dan pencarian, dengan sedikit lempar ke sana sini dengan watak percintaan lain untuk memuaskan dahaga Viking duniawi anda.

Patutkah anda mencium Randvi AC Valhalla?

Pilihan paling selamat di sini ialah pilih I care for you sebagai kawan. Tetapi jika anda mahu bercinta dengan AC Valhalla Randvi, semuanya tidak hilang. Anda akan dapat berhubung dengannya kemudian dengan selamat, selepas Sigurd dan Randvi berpisah. Dengan cara ini, anda tidak akan menyusahkan Sigurd dan mengambil risiko pengakhiran yang akan anda perolehi.

Bolehkah anda menyelamatkan Dag Valhalla?

Malangnya, anda tidak boleh menolak Dag.

Anda mesti mengalahkan Dag dan konfrontasi ini dianggap sebagai pergaduhan bos. Pilihan kedua, dan lebih penting, menanti anda sejurus selepas memenangi pertarungan – apabila Eivor akan berdiri di atas Dag yang hampir mati.

Bolehkah anda tidur dengan Randvi Valhalla?

Anda boleh: Cium Randvi. tidur dengan Randvi. Berpisah dengan Randvi - ini tidak diperlukan untuk memulakan percintaan lain, anda boleh mengabaikan pilihan ini.

Apa yang berlaku jika anda tidak bersetuju dengan Sigurd?

Jadi berikut adalah akibat daripada pilihan yang berbeza: Sokong Sigurd: penghakiman akan diberikan dan Sigurd akan meninggalkan rumah panjang, hubungan anda akan bertambah baik. Mengatakan bahawa penghakimannya berat sebelah: Sigurd akan marah dengan anda dan hubungan anda akan terjejas.

Patutkah saya bersetuju atau tidak bersetuju dengan Sigurd?

Bersetuju dengan Penghakiman Sigurd akan memperbaiki sikap Sigurd. Menentang penghakiman Sigurd akan mengurangkan sikap Sigurd terhadap anda.

Adakah Sigurd seorang Tuhan?

Kemudian siapa Sigurd? baiklah, Sigurd juga seorang Isu. Dalam realiti versi Norse Eivor, dia ialah Isu yang dikenali sebagai Tyr, Dewa Perang Norse, jadi semua yang bercakap tentang dia sebagai tuhan oleh ahli Order of the Ancients yang jahat Fulke sebenarnya tepat.

Bolehkah saya kembali dengan Randvi jika saya berpisah dengannya?

Jika anda secara sukarela berpisah dengan Randvi di mana-mana sahaja sebelum tamat, anda masih boleh dapatkan pengakhiran yang baik dan tampal perkara selepas dia berpisah dengan Sigurd. Untuk menambal Randvi dalam Assassin's Creed Valhalla, selesaikan pencarian sampingan 'Gunnar's Wedding' selepas menamatkan jalan cerita utama dan terima pendahuluan Randvi.

Bolehkah anda berkahwin dalam AC Valhalla?

Valhalla bersedia untuk mengembangkan ciri yang pertama kali dilihat dalam Odyssey, keluaran sebelumnya pada Oktober 2018. Pemain akan, sekali lagi, dapat mengejar pilihan romantis sepanjang permainan, dengan peluang untuk terlibat dalam perkahwinan Viking pilihan yang sangat nyata.

Berapa jam AC Valhalla?

130-160 Jam

Memainkan keseluruhan permainan asas Assassin's Creed Valhalla, tanpa sebarang DLC, akan mengambil masa antara 130 hingga 160+ Jam bergantung pada kelajuan yang anda lakukan. Ini termasuk menyelesaikan semua Misteri, Artifak dan menyelesaikan semua kawasan ganti.

Patutkah saya biarkan Dag pergi ke Valhalla?

Pilihan terbaik di sini ialah berikan Dag kapaknya. Jika anda tidak melakukannya, ia akan mengubah pengakhiran permainan dan anda tidak akan mendapat pengakhiran sebenar untuk Assassin's Creed Valhalla. Jika anda tidak peduli apa pengakhiran yang anda perolehi, pilih mana-mana pilihan yang anda suka.

Apa yang berlaku jika anda tidak memberi Dag AXEnya?

Apa yang berlaku jika anda enggan memberikan kapaknya kepada Dag? Dari sudut pandangan tradisional, Denmark dalam permainan percaya yang mati dengan kapak di tangan memberikan laluan kepada Valhalla, di mana mereka akan menjadi salah seorang pahlawan Odin. ... Walaupun begitu, Sigurd akan memandang rendah keputusan ini untuk menolak dia masuk ke Valhalla, jadi pilihlah dengan teliti.

Adakah anda melawan Dag AC Valhalla?

Tidak kira pilihan yang anda pilih semasa bercakap dengan Dag, awak perlu lawan dia. Dia menggunakan perisai dan kapak.

Siapa yang boleh saya cintai dalam AC Valhalla?

Senarai pilihan percintaan dalam Assassin's Creed Valhalla

  • Bil. Keperluan Bil Romantik: Cari sikatnya sebagai sebahagian daripada acara dunia Comb of Champions di Rygjafylke. ...
  • Petra. Keperluan Petra Romantik: Bina Hunter's Shack di penempatan. ...
  • Broder. Keperluan Romantik Broder: Bebaskan Anglia Timur. ...
  • Gunlodr. ...
  • Stigr. ...
  • Tarben. ...
  • Tewdwr. ...
  • Vili.

Patutkah saya meminati Petra?

Pembangunan watak ini membolehkan Petra menjadi rakan kongsi yang sesuai untuk Eivor, dengan hubungan berdasarkan minat dan kepercayaan bersama yang dibina melalui masa yang dihabiskan bersama. Romancing Petra juga merupakan pilihan terbaik kerana tiada potensi kesan negatif yang boleh ditimbulkan oleh percintaan mereka terhadap cerita Assassin's Creed Valhalla.

Bolehkah anda mempunyai pelbagai percintaan dalam AC Valhalla?

Tetapi apa yang benar-benar mengubah fikiran saya tentang pilihan percintaan di Valhalla ialah terdapat pilihan untuk lebih banyak hubungan jangka panjang. Dan, malangnya, anda hanya boleh memiliki satu daripada ini pada satu masa.

Adakah eivor mengkhianati Sigurd?

Eivor mencuri kekayaan dari Styrbjorn untuk dibawa ke England. Eivor memulakan hubungan dengan Randvi (isteri Sigurd) sebelum dia dan Sigurd berpisah. Eivor kehilangan mereka sejuk dan akhirnya menumbuk Basim dan Sigurd semasa pertengkaran di Oxenfordscire.

Bolehkah saya meminati Randvi dan mendapat pengakhiran yang baik?

Patutkah Anda Mencintai Randvi? ... Nasib baik, ini tidak bermakna begitu mustahil untuk meminati Randvi pada peringkat ini dan mencapai pengakhiran yang baik kepada hasil cerita pada masa yang sama. Anda hanya perlu berhati-hati sedikit apabila membuat pilihan lain sepanjang cerita.

Patutkah saya tidur dengan isteri Sigurd?

Ini akhirnya adalah kisah dua beradik, jadi pilihan pemain dalam Assassin's Creed Valhalla untuk tidur dengan Sigurd's isteri Randvi sebenarnya boleh menjejaskan pemain penamat yang menerima. ... Contohnya, tidur dengan Estrid bangsawan Frank di penghujung baris pencarian Essexe tidak akan menjejaskan hubungan Eivor dengan Randvi.

Bolehkah anda kembali dengan Petra Jika anda berpisah dengannya?

Setiap kali anda bercakap dengan Petra sekali lagi, anda akan mempunyai pilihan untuk menciumnya, mengambil perkara yang lebih jauh, tetapi juga untuk berpisah dengannya. Jika anda ingin mengekalkan kod moral anda lurus, anda harus berbuat demikian sebelum anda meminati orang lain. Walau bagaimanapun, anda tidak perlu.