Siapakah watak utama dalam kem kem?

Watak utama Nikki (Elizabeth Maxwell) - Nikki ialah seorang gadis yang sangat berani dan liar dalam semua aspek. Nikki pernah menjadi ahli Pengakap Bunga, sebuah perkhemahan prima dan sesuai yang, seperti Kem Campbell, terletak di Tasik Lilac. Dia tiba di Kem Campbell dengan tanggapan bahawa dia menghadiri kem pengembaraan.

Siapakah protagonis dalam Camp Camp?

Maks ialah protagonis utama siri internet Rooster Teeth Camp Camp. Dia seorang budak kecil yang kurang ajar, profan, pemarah dan tidak menghormati pihak berkuasa, yang terpaksa menghabiskan musim panasnya di Camp Campbell, bertentangan dengan kehendaknya.

Adakah Max dari Camp Camp tertekan?

Max mempunyai banyak kebebasan, tetapi akhirnya tidak melakukan apa-apa selain berbaring di atas katil dan berasa seperti sampah—tertidur dan tertidur. ... Bagaimanapun dia menelefon Neil kembali dan Neil yang bijak menyedarinya Max mungkin mengalami kemurungan dan datang untuk menjaganya dan memaksanya bangun dari katil.

Apakah perlumbaan Max dari Camp Camp?

Dalam "The Order of the Sparrow," Max tersirat sebagai daripada keturunan India. Max, seperti yang ditunjukkan dalam "Journey to Spooky Island," tidak mudah takut. Max mahir dalam mengait, seperti yang ditunjukkan apabila dia dapat mengait tiruan kain dirinya dalam "Escape from Camp Campbell," serta boneka tambahan untuk Neil dan Nikki.

Berapakah bilangan watak Camp Camp?

Baca semua. Tiga kanak-kanak, Max, Neil dan Nikki, menghabiskan percutian musim panas di tapak perkhemahan yang tidak berfungsi yang dipanggil 'Camp Campbell' yang kini berada di tangan kaunselor kem, David yang terlalu ceria dan Gwen yang kurang optimistik.

Rakan Kami Menamakan Watak Kem Kem

Adakah Nerris perempuan?

Nerris ialah seorang gadis yang kelihatan nerd dengan rambut perang, dengan topi sihir biru, dia mempunyai dua reka bentuk telinga bunian, dia juga mempunyai baju kuning, di belakang dia mempunyai jubah biru, dan di bawah dia mempunyai seluar hitam dan dua but biru.

Adakah Camp Campbell sebenar?

Camp Campbell ialah persekitaran utama Kem Kem. Ia diasaskan oleh Cameron Campbell sebagai pelbagai kem dalam sebuah kem, sebuah "kem kem" literal. Ia terletak di pinggir Tasik Lilac, berhampiran Sleepy Peak.

Siapa kanak-kanak tertua di kem kem?

Berbeza dengan Dolph, Ered adalah yang paling tinggi dan mungkin perkhemahan tertua di kem itu.

Adakah David dari kem Kem mengalami kemurungan?

David ditunjukkan sebagai seorang yang ceria, bersemangat, dan gembira pada tahap yang hampir obses, terutamanya apabila ia datang ke kem. Padahal, memang begitu sangat tersirat bahawa dia mengalami kemurungan dan telah menunjukkan tanda-tanda kebimbangan.

Berapakah umur Max di kem kem?

Camp Camp mengisahkan Max, seorang yang letih berumur sepuluh tahun, yang mendapati dirinya terperangkap di kem musim panas yang tidak berfungsi ini. Max yang sinis perlu bertahan dengan kaunselor David yang ceria yang menjengkelkan, pelakon perkhemahan yang pelik, dan kejutan pelik pada setiap masa sebelum dia boleh melarikan diri untuk pulang.

Adakah Camp Camp mendapat Musim 5?

Berita terkini tentang Camp Camp Musim 5 akan dikekalkan di catatan blog ini. ... Untuk pembaca dari Google... berita baiknya ialah walaupun pautan dalam OP telah dipadamkan, Kem Kem masih tidak 'dibatalkan'.

Berapa umur Nikki dari kem kem?

Walaupun ia tidak diperkatakan secara langsung oleh mana-mana watak dalam rancangan itu, pada halaman 4 Kit Press Kem, Nikki dinyatakan sebagai 10 tahun.

Mengapa kem kem Max sedih?

Fandoms: Camp Camp (Siri Web)

Maks mula lena tidur kerana mimpi ngeri yang dialaminya itu bermula dengan Nerf bertanya kepadanya tentang 'aktiviti'nya. Dia juga sedang jatuh ke dalam keadaan fikiran yang gelap kerana semua ini.

Bolehkah kanak-kanak berumur 12 tahun menonton perkhemahan?

Camp Camp ialah rancangan yang sangat bagus yang dikatakan bukan untuk kanak-kanak kecil, rancangan itu banyak mengutuk dan beberapa episod mempunyai beberapa adegan seksual.

Siapakah watak perkhemahan yang paling popular?

10 Watak Kem Kem Kegemaran Saya

  • Maks.
  • Anak Angkasa.
  • Harrison.
  • Dolph.
  • Nerris.
  • Gwen.
  • David.
  • Kuartermaster.

Berapa lama kem kem?

Masa tayangan episod biasa berbeza dari lapan hingga dua belas minit. Episod pertama disiarkan untuk penaja pada 10 Jun 2016. Terdapat juga beberapa treler dan kekili pengiklanan palsu untuk kem itu.

Adakah ibu bapa Max kem penderaan?

Ibu bapanya

Max telah membayangkan dalam pelbagai episod tentang kelakuan ibu bapanya tetapi disebabkan kelakuan Max yang sinis, semua orang percaya Max hanya berasa pahit kerana terpaksa tinggal di kem. Sehinggalah penghujung "Hari Ibu Bapa" di mana ia akhirnya disahkan betapa lalai ibu bapanya.

Berapa tinggi Camp David?

David nampaknya sekitar 6'0, jadi, Max mungkin sekitar ketinggian 4-5'6. Dia kebanyakannya dilihat meraup muka atau menyeringai dan jarang menunjukkan senyuman yang benar-benar gembira.

Adakah David dari kem Kem mempunyai gangguan bipolar?

Beliau juga telah menerima pencalonan Anugerah Emmy Primetime dan Anugerah Golden Globe untuk peranan tersebut. “Selepas mengalami episod manik pada usia 25 tahun, pelakon Stranger Things [David Harbour] telah didiagnosis dengan gangguan bipolar.”

Siapa yang Neil suka di kem kem?

Dia juga tidak selesa di sekelilingnya Tabii, kerana dia mendapati cintanya yang taksub kepadanya mengganggu dan biasanya panik apabila dia cuba menggodanya.

Apakah jantina kem Nerris?

Ini dibenarkan lagi bahawa walaupun menjadi a manusia perempuan, dia berkata dia lebih suka mengenal pasti sebagai saudara bunian dalam "Faedah Telur".

Berapa umur Jasper dari kem kem?

Dalam siri Camp Camp, Jasper ialah seorang budak lelaki berumur sebelas tahun secara rasmi berkhemah di Kem Campbell.

Adakah Gwen suka David?

David. Walaupun jengkel dengan telatah happy-go-luckynya, dia ditunjukkan sangat mengambil berat tentangnya. Ini jelas ditunjukkan dalam "Gwen Mendapat Pekerjaan" apabila dia mengakui kepada David bahawa dia takut jika dia pergi, David akan kecewa dengannya, yang akhirnya tidak berlaku.

Siapa pemilik Camp Campbell?

Cameron C.Campbell adalah antagonis utama Camp Camp dari musim 1-3. Beliau adalah pengasas Camp Campbell, yang dinamakan sempena Campbell sendiri.

Bagaimanakah Tabii kehilangan kem kem matanya?

Tabii mempunyai seorang kakak yang nampaknya memberinya maklumat tentang lelaki dan percintaan, walaupun kakak itu sendiri masih belum muncul dalam rancangan itu. Dalam "Bonjour Bonquisha", mata kirinya rosak dengan garpu, kecederaan yang terbukti dengan penutup mata yang dipakainya dalam semua penampilan berikutnya.