Mengenai jenayah besar bagaimana sharon mati?

Dia membuat keputusan untuk membunuh Komander Sharon Raydor (dengan persetujuan lengkap Mary McDonnell yang memainkan peranan), yang meninggal dunia daripada serangan jantung yang membawa maut di mejanya pada episod malam Selasa lalu, "Teori Konspirasi: Bahagian 4." "Kami melakukan ini bersama-sama, Mary, dan saya," kata Duff kepada Parade.com dalam wawancara eksklusif ini.

Apa yang berlaku kepada Sharon mengenai jenayah besar?

Watak Mary McDonnell, Sharon Raydor, meninggal dunia pada rancangan itu -- beberapa episod sebelum penamat siri, yang disiarkan pada 9 Januari. Lebih meresahkan ialah hakikat bahawa, dalam tiga episod terakhir, nama aktres itu telah dialih keluar daripada kredit rancangan yang dia pernah menjadi bintang selama enam musim.

Apakah episod Sharon mati dalam jenayah besar?

'Jenayah Besar': Mary McDonnell Meninggalkan — Sharon Meninggal Dunia Episod 6×09 | Talian TV.

Mengapa Sharon runtuh akibat jenayah besar?

Menurut laporan oleh Screenrant, pencipta siri James Duff mendedahkannya Kematian Sharon dicipta untuk berlama-lama di atas pasukan dalam episod terakhir dan untuk memberikan persembahan rasa penutupan. Dia juga menambah bahawa kematian Sharon dalam episod terakhir akan menjadikan rancangan itu sangat gelap.

Adakah Sharon benar-benar mati dalam jenayah besar?

Prosedur TNT, selepas larian yang melebihi lebih daripada 100 episod, menamatkan musim keenam dan terakhirnya dengan membawa kembali penjahat bersiri Phillip Stroh buat kali terakhir, dan dengan memaksa mereka yang tinggal di Bahagian Jenayah Utama jabatan itu untuk meneruskan tanpa Komander mereka, Sharon Raydor (Mary McDonnell), yang mengejutkan ...

Jenayah Besar Sharon sudah tiada