Adakah burke kembali kepada anatomi kelabu?

Burke membuat penampilan terakhirnya pada musim ketiga, meninggalkan Seattle selepas perkahwinannya yang gagal. ... Semasa disebut secara sepintas lalu sepanjang musim kemudian, Burke secara rasmi kembali pada musim kesepuluh untuk mengakhiri pemergian Cristina Yang dari siri ini.

Apakah episod yang Burke kembali?

Mengenai Anatomi Grey musim 10, episod 22, "We Are Never Getting Back Together," Preston Burke akan kembali ke persembahan semasa masa kritikal dalam kerjaya Cristina.

Mengapa Burke meninggalkan anatomi Grays?

Preston Burke dalam drama perubatan, telah dipecat dari belakang Grey pada tahun 2007 selepas menggunakan slur homophobic pada set. Dia menafikan pada masa itu bahawa cercaan itu ditujukan kepada sesiapa sahaja, walaupun ramai yang merasakan cetusan itu ditujukan kepada costar T.R. Seksualiti Knight.

Adakah Burke dan Yang kembali bersama?

Semasa musim pertama Grey's Anatomy, Cristina mula berkencan dengan Preston Burke (Isaiah Washington). Pada awal musim, Burke memutuskan hubungan kerana dia tidak mahu ia merosakkan reputasi mereka. Apabila Cristina mengalami keguguran, kedua-duanya kembali bersama.

Adakah Dr Burke kembali dalam musim 4?

Preston Burke, memutuskan perkahwinannya dengan Dr. Cristina Yang (Sandra Oh) dan melangkau pada perlawanan akhir 17 Mei — tidak akan kembali ke persembahan.

Grey's Anatomy 10x22 - Cristina dan Burke - "Tempat ini adalah milik anda Cristina jika anda mahukannya."

Adakah Cristina Yang mempunyai bayi?

Nampaknya Cristina tidak hamil dan bayi itu hanyalah rekaan khayalannya. ... Walaupun Jo dan Stephanie yang menemui bayi itu, Cristina mengambil alih daripada mereka dan menamakan bayi itu Oscar. Apabila Cristina mula-mula hamil selepas hubungan seksual dengan Burke, dia kelihatan tidak terlalu terikat dengan kehamilannya.

Dengan siapa Cristina Yang berkahwin?

Cristina Yang & Owen Hunt – Selepas penggambaran, Cristina dan Owen memutuskan untuk berkahwin.

Adakah Derek sebenarnya menipu Meredith?

Kate Walsh menyertai drama perubatan sebagai isteri Derek, membangkitkan sudut ketiga cinta segi tiga yang Meredith dan Derek mendapati diri mereka berada. ... Dia kemudian datang ke Seattle untuk membetulkan keadaan dengan Derek. Namun, perkahwinan mereka tidak lama kemudian terputus apabila Derek menipunya dengan Meredith.

Callie berakhir dengan siapa?

Kami mempunyai banyak perkara untuk diterokai dengan mereka, kerana kami hampir tidak tahu apa-apa tentang [Arizona]." Callie dan Arizona mempunyai hubungan selama lima tahun, akhirnya berkahwin pada musim ke-7 dan bercerai pada musim ke-11. Callie memulakan hubungan baharu dengan Penny Blake dan pergi ke New York bersamanya pada akhir musim ke-12.

Apa yang berlaku kepada Cristina Yang?

Cristina mengucapkan selamat tinggal kepada keluarga Grey's Anatomynya semasa akhir musim ke-10, selepas lebih daripada 200 episod dalam rancangan itu. Dia bergerak ke Zurich, Switzerland, di mana dia mengambil alih kemudahan Preston Burke (Isaiah Washington) sebagai pengarah pembedahan kardiotoraks.

Mengapakah George O'Malley dihapuskan?

Sebagai penjelasan, Knight berkata ada "kerosakan komunikasi" antara pelakon dan bosnya, pencipta Shonda Rhimes, dan daripada cuba memperbaikinya, dia memilih untuk meninggalkan rancangan itu. "Pengalaman lima tahun saya membuktikan kepada saya bahawa saya tidak boleh mempercayai sebarang jawapan yang diberikan [mengenai George]," kata Knight kepada CNN.

Kenapa Izzie dipecat?

Izzie buat kesilapan rawatan yang membahayakan nyawa pesakit, dan dipecat daripada program pembedahan hospital. ... Izzie memberitahu Alex bahawa dia tidak lagi menghidap kanser. Walaupun dia gembira, Alex secara rasmi berpisah dengan Izzie, memberitahunya bahawa dia mencintainya tetapi berhak mendapat yang lebih baik. Dia meninggalkan Seattle untuk bermula dengan segar.

Siapa yang dipecat daripada anatomi GREY?

Empat belas tahun lalu, rancangan yang kini menjadi salah satu rancangan TV yang paling lama ditayangkan telah mengalami skandal besar semasa musim ketiganya. Pada tahun 2007, pelakon Isaiah Washington telah dipecat daripada Grey's Anatomy selepas bergaduh dengan pelakon bersama dan dikatakan memanggil pelakon lain sebagai f-slur.

Musim apa yang ditinggalkan Cristina Yang?

Pelakon itu mengambil haluan terakhirnya di penghujung "Anatomi Kelabu" musim 10, yang disiarkan pada 2014. Untuk menjelaskan pemergian Cristina, watak itu berpindah ke Switzerland.

Adakah Izzie Stevens kembali?

Namun begitu, Izzie masuk semula Anatomi Grey Musim 6 Episod 12. Watak itu mendedahkan dia bebas kanser. Dia juga mahu Alex kembali dalam hidupnya. ... Sedekad selepas episod terakhir Heigl sebagai Izzie, Grey's Anatomy Musim 16 mengesahkan watak itu kembali bersama dengan Alex.

Adakah Cristina Yang kembali?

Penamat Grey's Anatomy Musim 17 Mengesahkan Cristina Tidak Akan Kembali.

Dengan siapa Arizona berakhir?

Untuk menggembirakan peminat, dia akhirnya berkahwin dengan ahli lembaga pengarah Callie Torres (Sara Ramírez) pada musim ketujuh dan seterusnya mempunyai anak perempuan Sofia bersama.

Adakah Callie pernah melepasi bar?

Selepas menjadi anak angkat oleh keluarga Adams Foster, Callie menjadi pejuang keadilan sosial dengan kepercayaan yang kuat tentang kesaksamaan. ... Selepas meninggalkan jawatan keraninya dengan Hakim Wilson, Callie meneruskan keinginannya untuk membantu orang lain melalui undang-undang, akhirnya lulus peperiksaan barnya.

Mengapa Arizona mendapat Sofia?

Ayahnya meninggal dunia ketika dia masih sangat muda, meninggalkannya untuk dibesarkan oleh ibunya. Apabila Callie merancang untuk berpindah ke New York bersama Penny, Arizona melawan Callie untuk mendapatkan hak penjagaan. ... Selepas beberapa lama tinggal di New York, Sofia memutuskan dia mahu berpindah semula ke Seattle dan dia kembali untuk tinggal bersama Arizona.

Adakah Derek menipu pada Meredith musim 11?

Ya, dia memang memilihnya (selepas dia memilih Addison tetapi itu bukan di sini mahupun di sana). Dia memang memilih dia. Dia memang mencintainya… dan kemudian, dia menipu dia. ... Dalam pembelaannya, dia memang menolak doktor yang menciumnya dan mengaku menyayangi isterinya.

Apakah episod Alex menipu Izzie?

Musim 2, Episod 10: Karev Menipu Izzie.

Mengapa Derek tiada dalam musim 11?

Semasa musim 11 Grey's, Dempsey nyata tidak hadir dalam enam daripada 24 episod. Akhirnya, Shonda Rhimes mengumumkannya Dempsey tidak akan berada dalam rancangan itu lagi. Selepas hampir sedekad dalam drama perubatan, Derek meninggal dunia dalam Musim 11, Episod 21, "How to Save a Life."

Mengapa Owen Hunt sangat menjengkelkan?

milik Owen bergelut dengan PTSD boleh membuatkan dia bersimpati tetapi sebaliknya, ia menyebabkan isu kemarahan sepanjang siri ini, dan tindak balas degil serta desakan yang dia tahu yang terbaik membawa kepada banyak masalah lain.

Berapa umur Arizona Robbins?

Jessica Capshaw: memainkan Arizona Robbins; umur sebenar ialah [39]; mereka tidak pernah mencapai umurnya, tetapi dia sekurang-kurangnya 31 (tamat kolej pada usia 22, 4 tahun sekolah perubatan, 5 tahun residen pembedahan, [2-3 tahun yang kami kenali di Seattle Grace sebagai seorang yang menghadiri, tahun ke-3 sebagai ketua pembedahan pediatrik, termasuk <12 bulan ...

Adakah Yang mempunyai bayi dengan Owen?

Theo Hunt ialah anak kepada Owen Hunt dan Cristina Yang.