Adakah demi lovato seorang hakim pada idola amerika?

Idola remaja menyertai Simon Cowell, L.A. Reid dan bintang pop Britney Spears untuk musim kedua rancangan popular Fox. ... Idola remaja Demi Lovato secara rasmi menyertai siri realiti hit Fox sebagai hakim keempat dan terakhir, sumber mengesahkan kepada E! Berita.

Tahun berapa Demi Lovato di American Idol?

Apabila Lovato muncul pada 16 April, 2014 episod American Idol dan memberi sedikit maklum balas tentang beberapa persembahan, ia menyebabkan peminatnya menjadi gila dan juga membuat spekulasi di Twitter bahawa dia mungkin akan menjadi hakim di rancangan itu jika Jennifer Lopez memutuskan untuk pergi.

Adakah Demi Lovato pernah menjadi hakim di America's Got Talent?

Demi Lovato meninggalkan The X Factor, realiti menunjukkan dia telah berkhidmat sebagai hakim selama dua musim yang lalu, pencipta siri Simon Cowell mengesahkan pada malam Rabu. ... "Saya memulakan persembahan sebagai penyanyi dan pemuzik, jadi saya akan kembali kepada itu," kata Lovato.

Apakah yang dimaksudkan oleh Demi Lovato sebagai hakim?

Di televisyen, Lovato telah membintangi watak utama dalam sitkom itu Sonny dengan Peluang (2009–2011), berkhidmat sebagai hakim dalam siri pertandingan muzik The X Factor USA untuk musim kedua dan ketiga, dan muncul sebagai watak berulang dalam komedi muzikal Glee (2013–2014) dan sitkom Will & Grace (2020). ).

Adakah Demi Lovato pernah menyertai AGT?

Demi Lovato mempersembahkan singlenya pencakar langit pada rancangan itu.

Anda Menyanyi Dengan Autotune, Demi Lovato! Peserta Memiliki Demi On X FACTOR! Detik Gila 🤣

Apakah nilai bersih Simon Cowell?

Dia juga dinamakan sebagai salah seorang orang terkaya di UK oleh Sunday Times Rich List, Cowell bernilai £385 juta pada 2019. Pada 2020, Cowell mengumumkan dia akan menulis siri tujuh buku bertajuk Wishfits bersama anaknya. Tiga jilid pertama akan dikeluarkan pada 2021, dengan baki empat pada tahun hadapan.

Siapakah suami Demi Lovato?

Demi Lovato membuka cerita tentang kepincangan pertunangannya selama tiga bulan dengan sinetron pelakon Max Ehrich dalam episod terbaru dokumentari YouTubenya, Dancing with the Devil. Lovato dan Ehrich mula-mula berkumpul pada permulaan wabak dan segera mula kuarantin bersama.

Adakah Demi dan Wilmer masih berkawan?

Pemuzik berusia 28 tahun dan pelakon berusia 41 tahun itu berpisah pada 2016 selepas hampir enam tahun bersama. "Demi dan Wilmer masih berhubung," kata sumber kepada ET. "Mereka masih menyayangi antara satu sama lain sebagai kawan dan akan sentiasa menyokong antara satu sama lain. ... "Matlamat Demi untuk masa depan adalah untuk kekal bahagia, kekal sihat dan kekal sedar."

Bilakah Demi Lovato Dilahirkan?

Demetria Devonne Lovato dilahirkan pada 20 Ogos 1992, di Albuquerque, New Mexico. Ibu Lovato, Dianna, ialah bekas artis rakaman muzik negara dan Pemimpin Sorak Dallas Cowboys.

Berapa umur Demi Lovato sebagai hakim?

The 21Penyanyi berusia setahun memberitahu pemberita selepas persembahan akhir hari Rabu bahawa dia akan mendedikasikan tahun baharu yang akan datang untuk muzik, menurut Hollywood Reporter. "Saya memulakan persembahan itu sebagai penyanyi dan pemuzik, jadi saya akan kembali kepada itu," kata Lovato kepada pemberita.

Adakah Demi Lovato seorang Mouseketeer?

Sama seperti kegemaran Disney seperti High School Musical, Hannah Montana dan Camp Rock telah melonjakkan bintang seperti Zac Efron, Miley Cyrus dan Demi Lovato menjadi terkenal sejak beberapa tahun kebelakangan ini, ramai pemuzik topi lama seperti Britney Spears, Justin Timberlake dan Christina Aguilera memulakan kerjaya mereka di The Mickey Mouse ...

Bagaimanakah Demi Lovato bertarikh?

Sejarah Temujanji Lengkap Demi Lovato, Daripada Wilmer Valderrama kepada Joe Jonas. Hari ini, Demi Lovato menerokai mengejar cinta diri dengan lagu baharu mereka, "Sesiapa sahaja." Tetapi mereka juga telah menyanyikan tentang hubungan percintaan mereka sebelum ini, daripada bintang bersama Camp Rock Joe Jonas hinggalah cinta lama Wilmer Valderrama.

Adakah Selena dan Demi Kawan 2020?

Demi Lovato baru-baru ini berkata dia 'bukan kawan' dengan Selena Gomez. ... Walaupun mereka telah menunjukkan sokongan antara satu sama lain dalam beberapa tahun kebelakangan ini, Lovato mengesahkan bahawa mereka "bukan kawan" dalam temu bual April 2020 dengan Harper's Bazaar.

Siapa teman wanita Wilmer Valderrama?

Bintang 'NCIS' Wilmer Valderrama menyambut anak pertama dengan tunang Amanda Pacheco: 'Straight out of heaven' Wilmer Valderrama dan tunangnya Amanda Pacheco adalah ibu bapa, menunjukkan bayi perempuan mereka yang baru lahir Ahad di Instagram.

Adakah Demi Lovato membayar cincin pertunangan?

Dia pastinya mendapat manfaat daripada kuasa bintang Demi dan ia menyatakan bahawa dia terpaksa membeli cincinnya sendiri,” kata sumber itu. Minggu lalu, Orang ramai mendedahkan bahawa ia adalah keputusan yang sukar Demi Lovato untuk menamatkan pertunangannya dengan Ehrich. Bagaimanapun, penyanyi itu dilaporkan merasakan bahawa pelakon itu menggunakan dia untuk memajukan kerjayanya.

Adakah Demi Lovato telah berkencan dengan seorang gadis?

Demi Lovato mempunyai percintaan dan pertunangan Max Ehrich pada 2020. Lovato dan pelakon Max Ehrich mula dikaitkan pada awal 2020, tetapi percintaan mereka tidak disahkan sehingga Mac. Pasangan itu menghabiskan sebahagian besar penutupan pandemik COVID-19 bersama-sama, dan mereka mengumumkan pada Julai bahawa mereka telah bertunang.

Apakah nilai Tom Cruise?

Tom Cruise Nilai Bersih

Anggaran nilai bersih Tom Cruise ialah $600 juta.

Apakah nilai bersih Taylor Swift?

Selain itu, perjanjiannya dengan Republic memberikannya kawalan muktamad terhadap rakaman induknya, yang walaupun terikat dengan Universal, akan membantu meningkatkan nilai bersih yang dianggarkan oleh Forbes. $365 juta.

Adakah Miley Cyrus dan Selena Gomez serasi?

Beberapa tahun kebelakangan ini, kedua-dua Cyrus dan Gomez telah menafikan bahawa pernah berlaku pertelingkahan. Malah, dalam temu bual baru-baru ini, Gomez mengisytiharkan bahawa tidak pernah ada permusuhan. "Kami berdua menyukai lelaki yang sama semasa kami berumur 16 tahun," kata Gomez selamba. Tambahan pula, pelakon-pelakon itu terkenal dengan jenaka dan positif di media sosial.

Adakah Selena dan Taylor masih berkawan 2020?

Swift dan Gomez masih berkawan rapat, dan sering menunjukkan galakan antara satu sama lain dalam talian. Apabila Swift mengeluarkan "Lover" dan Gomez mengeluarkan "Lose You to Love Me" daripada albumnya "Rare," kedua-duanya mempromosikan lagu yang lain di cerita Instagram mereka.

Siapa kawan baik Selena Gomez?

Selena Gomez mempunyai bulatan dalaman yang rapat dan rapat dengannya. Penyanyi "Lose You to Love Me" itu pasti mempunyai beberapa rakan terkenal, termasuk Taylor Swift dan Julia Michaels.

Adakah Demi Lovato berkencan dengan Jonas?

Joe Jonas. Demi dan Joe Jonas bukan sahaja bintang bersama Camp Rock—mereka sebenarnya bertarikh dengan IRL juga. Kedua-duanya juga membuat penutup bersama untuk Teen Vogue pada tahun 2010, tetapi berpisah tidak lama kemudian.

Adakah Miley Cyrus seorang Mouseketeer?

Britney Spears, Justin Timberlake (dan sudah tentu Miley Cyrus, Hilary Duff dan bintang lain yang akan menjadi terkenal dengan program Disney lain dan kerjaya luar) adalah antara nama terbesar, tetapi beberapa nama besar lain telah melupakan kerjaya Mouseketeer mereka. daripada pencapaian mereka yang lain.

Siapa Mouseketeer yang paling berjaya?

Britney Spears: Mungkin Mouseketeer yang paling berjaya secara komersil muncul daripada barisan rancangan itu, Princess of Pop telah mengeluarkan tujuh album studio, menjual lebih 100 juta salinan di seluruh dunia, membintangi filem "Crossroads," dan pernah menjadi hakim di Amerika "The X Factor" pada 2012.