Adakah franco benar-benar meninggal dunia di hospital besar?

Franco tiba di Shadybrooke tepat pada masanya untuk menyelamatkan Nina daripada Heather dan menyuntik dirinya dengan dos berlebihan LSD untuk tinggal di Shadybrooke bersama Nina. Dia terselamat daripada dos berlebihan, tetapi terus menghadapi masalah dengan halusinasi. Dalam Mac 2021, Franco ditembak dan dibunuh oleh Peter August (Wes Ramsey).

Adakah Franco meninggalkan Hospital Besar?

Sebab utama mengapa peminat sukar untuk mempercayai Franco sudah mati adalah fakta yang disahkan oleh Roger dia belum keluar dari Hospital Besar lagi. Pelakon itu hanya berehat sebentar untuk mengumpul wang untuk tujuan amal, tetapi dia mengesahkan dia akan kembali ke sabun.

Siapa yang meninggal dunia di Hospital Besar baru-baru ini?

Jay Pickett, yang terkenal dengan peranannya dalam "Port Charles," "Hospital Umum" dan "Hari Kehidupan Kita", meninggal dunia pada hari Jumaat pada usia 60 tahun. Menurut Jim Heffel, pelakon bersama Pickett dan rakan penerbit bersama pada "Treasure Valley," dia meninggal dunia semasa penggambaran filem itu di negeri asalnya, Idaho.

Adakah Franco mati?

Pada 20 November 1975, Jeneral Sepanyol Francisco Franco meninggal dunia di atas katil, menandakan berakhirnya salah satu pemerintahan diktator paling lama di Eropah (1939-1975). Pada 24 Oktober 2019, jenazahnya digali dari monumen tajaan kerajaan, Valley of the Fallen.

Siapa yang meninggal dunia di Hospital Besar 2020?

Jay Pickett, seorang pelakon yang terkenal dengan peranannya dalam opera sabun TV seperti "Hospital Umum" dan "Hari Kehidupan Kita," meninggal dunia pada hari Jumaat semasa penggambaran filem di Idaho. Dia berumur 60 tahun.

GH: 3/9/21 - Kematian Franco Bahagian 1/3

Siapa yang meninggal dunia pada tahun 2020?

Pada bulan Julai, bintang Glee dan peminat sama-sama berkongsi penghormatan yang tulus kepada Naya Rivera. Baru-baru ini, Hakim Mahkamah Agung Ruth Bader Ginsburg meninggal dunia pada usia 87 tahun, bintang Black Panther yang dikasihi Chadwick Boseman meninggal dunia pada usia 43 tahun, dan Jeopardy! hos Alex Trebek meninggal dunia pada usia 80 tahun.

Apakah watak yang dimainkan oleh Jada Pinkett di GH?

David Harper ialah watak fiksyen di Hospital Besar sinetron ABC.

Adakah Roger Howarth akan kembali ke GH?

Sebagai opera sabun paling lama dalam sejarah televisyen Amerika dengan lebih setengah abad disiarkan, melalui ABC, peminat "Hospital Besar" tahu bagaimana rasanya mengucapkan selamat tinggal kepada bintang dan watak kegemaran mereka.

Siapa yang dipecat dari Hospital Besar?

'Hospital Besar': Peminat Memanggil Ingo Rademacher Akan Dipecat Selepas Pelakon Membuat Catatan Kontroversi Mengenai Vaksinasi. Sejak 1996, Ingo Rademacher telah memainkan Jasper "Jax" Jacks di Hospital Besar.

Mengapa Franco dibunuh GH?

Jason kononnya membunuh Franco pada Januari 2012, selepas Franco didakwa merogol isteri Jason Sam (Kelly Monaco). Watak itu sering disebut selepas kematiannya yang dikatakan, dan untuk sementara waktu dipercayai bahawa dia adalah saudara kembar Jason. Pada Mei 2013, Roger Howarth mengambil alih peranan apabila watak itu diturunkan sebagai hidup.

Siapa pelakon tertua di Hospital Besar?

Ahli pelakon yang paling lama berlakon ialah Leslie Charleson, yang telah membawakan watak Monica Quartermaine sejak 17 Ogos 1977, juga menjadikannya salah seorang pelakon yang paling lama berkhidmat dalam sinetron Amerika.

Bintang sabun manakah yang meninggal dunia baru-baru ini?

Michael Tylo, pelakon veteran yang muncul dalam sinetron seperti All My Children, Hospital Besar, The Young and the Restless, The Bold and the Beautiful, dan Guiding Light, meninggal dunia Selasa. Dia berumur 73 tahun.

Berapa umur GH?

Hospital Besar telah dicipta oleh Frank dan Doris Hursley dan ditayangkan pada 1 April 1963. Cerita pertama kebanyakannya berlatarkan di tingkat tujuh Hospital Besar, di sebuah bandar bersaiz sederhana Timur yang tidak dinamakan (nama bandar itu, Port Charles, tidak akan disebut sehingga akhir 1970-an).

Adakah Maxie meninggalkan Hospital Besar 2021?

Kirsten Storms berundur dari Hospital Besar untuk memberi tumpuan kepada kesihatannya selepas menjalani pembedahan otak. ... Storms kali terakhir dilihat pada episod 19 Julai drama TV siang hari, di mana wataknya, Maxie Jones, meninggalkan Port Charles bersama bayinya dan pergi ke Texas, di mana dia akan masa hadapan yang boleh dijangka.

Dengan siapa Carly on General Hospital berkahwin dalam kehidupan sebenar?

Kehidupan peribadi

Wright berkahwin arkitek John Wright pada 7 Oktober 1995. Mereka mempunyai dua orang anak.

Apa yang berlaku kepada Nina asal di GH?

Nina mula diperkenalkan kepada GH pada tahun Mei 2014 dan dimainkan oleh pelakon pemenang Emmy Michelle Stafford. Walau bagaimanapun, apabila dia memilih untuk meninggalkan sabun itu, peranan itu telah ditayangkan semula dengan pemenang Emmy yang lain, Cynthia Watros, pada Jun 2019. Jadi walaupun Nina mungkin kelihatan berbeza sedikit daripada sebelumnya, watak itu tidak akan ke mana-mana!

Apa yang berlaku kepada bayi Maxie di Hospital Besar?

Peminat yang mengikuti jalan cerita Storms sedar wataknya, Maxie, memberikan bayinya kepada Brook Lynn (Amanda Setton) selepas dia mengetahui bapa bayinya, Peter (Wes Ramsey) bertanggungjawab atas beberapa pembunuhan.

Siapa watak baru di GH?

Minggu 5 Julai 2021

Nampaknya, Spencer Cassadine baharu akan membuat debut GHnya tidak lama lagi. Firman adalah pendatang baru Nicholas Alexander Chavez telah dilakonkan dalam watak Nikolas Cassadine (Marcus Coloma) dan anak lelaki mendiang Courtney.

Apakah bahagian yang dimainkan oleh Jada Pinkett di GH?

Nazanin Boniadi (ex-Leyla, Hospital Besar) akan muncul dalam siri Jada Pinkett Smith "Hawthorne" pada 27 Julai jam 9 malam EST di TNT. Dia bermain Aneesa Amara dalam episod bertajuk "Tirai Akhir."

Siapa yang mati tahun ini?

Williams, Norm Macdonald, Cicely Tyson, dan DMX meninggal dunia tahun ini.

  • Hank Aaron, 87. Hank Aaron. ...
  • Ed Asner, 91. Ed Asner. ...
  • Ned Beatty, 83. Ned Beatty. ...
  • Sonny Chiba, 82. Sonny Chiba. ...
  • Kevin Clark, 32. Kevin Clark. ...
  • Michael Constantine, 94. ...
  • Dustin Diamond, 44. ...
  • DMX, 50.

Siapa yang meninggal dunia hari ini terkenal 2020?

Sebilangan selebriti seperti itu meninggal dunia pada tahun 2020 termasuk Kobe Bryant, Chadwick Boseman dan Naya Rivera. Bryant meninggal dunia dalam nahas helikopter pada 26 Januari di Calabasas, California, bersama anak perempuannya yang berusia 13 tahun, Gianna, dan tujuh yang lain.

Adakah GH Dibatalkan 2020?

Sekali lagi, ABC tidak mengumumkan jika Hospital Besar telah diperbaharui untuk setahun lagi tetapi kita tahu persembahan itu juga tidak dibatalkan. Rangkaian hanya menyimpannya di udara.

Adakah Sasha di Hospital Besar hamil dalam kehidupan sebenar?

Selepas merahsiakan kehamilan sebenar sehingga watak "Hospital Am" mendedahkan kehamilannya pada bulan Jun, pelakon Sofia Mattsson (Sasha Gilmore) baru-baru ini berkongsi bahawa dia telah menyimpan satu lagi rahsia selama beberapa minggu: kelahiran anak pertamanya. anak, lelaki, dengan suami pelakon/penulis/penerbit...