Mengapa barry weiss meninggalkan perang penyimpanan?

Musim baharu rancangan realiti Storage Wars akan menampilkan kepulangan raja. Sekurang-kurangnya, raja koleksi. Barry Weiss, yang telah hilang dari persembahan untuk bulan selepas kemalangan basikal menyebabkan dia mengalami pelbagai kecederaan, akan kembali untuk musim baru.

Bagaimanakah Barry dari Storage Wars mati?

Menurut Daily Mail, Barry dilanggar sebuah kereta ketika menunggang motosikalnya di kejiranan Los Feliz di Los Angeles.

Mengapa Barry berhenti melakukan Storage Wars?

Kemudian, apabila dia ditanya tentang alasannya untuk berhenti 'Peperangan Penyimpanan' di puncak kerjayanya, Barry berkata bahawa dia mahu pergi semasa dia berada di atas. Dia juga menyebut bahawa dia mahu kembali menjadi "pemalas profesional," yang merupakan pekerjaan yang dia inginkan dan suka.

Apa yang berlaku kepada Barry Weis dari Storage Wars?

Barry adalah dalam kemalangan motosikal pada April 2019.

Sebuah kereta dilaporkan terkeluar dari tempat letak kereta dan Barry dan rakannya merempuhnya — menyebabkan beberapa kecederaan pada dada dan kaki Barry, termasuk kecederaan dalaman dan patah tulang, menurut TMZ.

Mengapa Brandi dan Jarrod berpecah?

Jarrod menyatakan dalam temu bual berbeza bahawa mereka masih boleh pergi ke lelongan yang sama walaupun mereka bukan pasangan. ... Jarrod, sebagai contoh, menjelaskan dia akan mengatasi Brandi pada unit dia tidak mahu hanya menghalangnya daripada mendapatkannya. Ternyata, Brandi Passante dan Jarrod Schulz berpisah beberapa tahun lalu.

Apa yang berlaku kepada Barry Weiss pada Perang Penyimpanan? Kemas Kini Kecederaan & Kesihatannya

Adakah Jarrod dan Brandi masih bersama?

Seperti yang dikongsi Jarrod dan Brandi dalam tayangan perdana Musim 13, bagaimanapun, mereka tidak lagi bersama. Jarrod dan Brandi memilih untuk merahsiakan perpisahan mereka selama lebih dua tahun, setelah berpisah pada 2018. Walaupun mereka tidak pernah berkahwin, mereka berkongsi dua anak: Payton dan Cameron.

Adakah Brandi dan Jarrod masih dalam perniagaan?

Pada episod pertama rancangan itu, Brandi mengumumkannya dia dan Jarrod berpisah pada November 2018. Bagaimanapun, mereka berdua berkongsi bahawa walaupun mereka telah berpisah, mereka masih mesra antara satu sama lain dan akan terus menjadi sebahagian daripada rancangan itu cuma mereka tidak akan pergi ke lelongan bersama dalam masa terdekat.

Siapakah ahli pelakon terkaya di Storage Wars?

1. Thom Beers - $25 juta. Teratas dalam senarai pelakon gaji Storage Wars ialah Thom Beers. Dia ialah penerbit dan narator suara untuk rancangan itu, menjadikannya salah seorang pelakon yang paling berharga.

Siapa yang mati dalam Perang Penyimpanan?

Pada 11 Februari 2013, Mark Balelo ditemui mati di dalam keretanya di California. Ahli perniagaan dan bekas pelakon 'Storage Wars' itu sering bercakap tentang pertempuran yang dia hadapi dalam kehidupan peribadinya.

Adakah Barry Weiss kaya?

Nilai Bersih Barry Weiss: Barry Weiss ialah bintang televisyen realiti Amerika dan pemburu harta karun profesional yang mempunyai nilai bersih $10 juta. Pada rancangan itu, Barry dikenali sebagai "The Collector" berkat koleksi barangan antiknya yang banyak. ...

Apa yang berlaku kepada Dave Hester?

Bintang Storage Wars Dave Hester kehilangan pertunjukannya pada pertunjukan itu tetapi kemudiannya kembali. Walau bagaimanapun, dia bukan sebahagian daripada musim 13. Dia melakukan perkara itu di luar skrin. ... Dakwaannya bahawa penerbit Storage Wars memasukkan loker masin dengan barang-barang menarik untuk merancakkan drama juga membuatkan dia tidak dapat dilupakan.

Apa yang berlaku kepada Dan dalam Perang Penyimpanan?

Pada bulan Jun 2014 Dotson mengalami aneurisme berganda semalaman di rumahnya. Pada tengah malam, isteri Dotson, Laura, melaporkan bahawa dia bangun dan bertanya soalan yang sangat pelik. ... Selepas aneurismenya pada 2014, Dotson tidak mempunyai masalah kesihatan yang dilaporkan.

Adakah Barry dari Storage Wars meninggal dunia?

Peserta 'Storage Wars' Mark Balelo telah meninggal dunia

Mark Balelo, pemilik rumah lelong yang dipaparkan dalam rancangan TV realiti A&E Storage Wars, telah meninggal dunia, EW telah mengesahkan. Dia berumur 40 tahun.

Berapakah nilai Brandi daripada Storage Wars?

Menurut Kekayaan Bersih Selebriti, nilai bersih Brandi dari Storage Wars dianggarkan pada $2 juta. Personaliti TV itu mengambil bahagian dalam siri A&E bersama teman lelakinya, Jarrod Schulz.

Adakah Dave ditendang dari Storage Wars?

Pada masa itu, "Peperangan Penyimpanan" mempunyai purata 4 juta penonton dan merupakan rancangan kedua paling popular rangkaian, hanya di belakang "Duck Dynasty." Akibatnya, A&E telah menamatkan Dave Hester. ... Hester meminta ganti rugi $750,000 daripada A&E dan Original Productions untuk penamatan yang salah.

Adakah Rene masih berkahwin pada Storage Wars?

Adakah Rene dan Casey dari 'Storage Wars' bercerai? Kami sangat teruja untuk mengetahuinya mereka berdua masih berkahwin dan telah berjaya beralih daripada TV ke YouTube. Saluran mereka — yang dinamakan sempena Poway pasangan itu, Calif.

Adakah Mary Padian sedang menjalin hubungan?

Mary dari Storage Wars tidak pernah berkahwin sebelum ini. ... Bagaimanapun semasa salah satu episod Storage Wars, Mary memperkenalkan teman lelakinya yang dipanggil Dylan. Dalam rancangan itu, Dylan menemaninya ke pelbagai lelongan. Malangnya TV realiti bintang tidak banyak bercakap mengenai hubungannya sejak 2016.

Bagaimanakah Barry on Storage Wars Menjadi Kaya?

Bagaimana Barry Weiss Mengambil Wangnya? Beberapa dekad sebelum dia terkenal sebagai bintang televisyen realiti, Barry memulakan perniagaan hasil dengan abangnya. Dia menghabiskan hampir 25 tahun hidupnya mengembangkan perniagaan dan akhirnya memperoleh sejumlah besar wang yang mampu memberinya kemewahan bersara awal.

Adakah Jarrod dari Storage Wars masuk penjara?

Bintang 'Storage Wars' Jarrod Schulz Ditangkap, Didakwa Dengan Keganasan Rumah Tangga Terhadap Brandi Passante.